Huhut, mutut ja Arsen avut kaudelle 2013–2014

  • 895 510
  • 2 129
Suosikkijoukkue
TPS
Vaivautuisiko joku edes vähän miettimään, miksi TPS:n budjetti on niin pieni?

Eikö tällaisella talousalueella todellakaan pystytä parempaan kuin siihen, että ruikutetaan, että kyllä me muuten menestyttäisiin, mutku on niin pieni budjetti.

Voi hellan lettas sentään teitä kanssakirjoittajia.

No olisikohan sen vuoksi, että käynnissä oli "talous kuntoon" -projekti. Nyt kun talous on kunnossa niin pelaajabudjettikin alkaa nousta. Ensi kaudella pelaajabudjetti lienee jo liigan keskitasoa.

Twitteristä löytyi muuten seuraava viesti: "Suikkanen: En menetä yöuniani, vaikka 2–3 laatupelaajaa haetaan. Eivät ulkomaalaiset täällä nyt treenaisi, vaikka olisi sopimuskin."
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Voitaisko lopettaa tää "kaikki me muut vastaan aurajoki"- vääntö tässä ketjussa? Oisko olemassa jotain chattia, johon voisitte mennä vääntämään ja kinaamaan näistä asioista?

Aivan vitun turhauttavaa.
 
Vaivautuisiko joku edes vähän miettimään, miksi TPS:n budjetti on niin pieni?

Turha kai mennä noin syvälliselle tasolle keskustelussa kun hyvin riittää sekin, että haukkuu varmuuden vuoksi kaiken tekemisen, niin eipä pääse tulemaan mitään yllätyksiä ainakaan.

Tämä näin sivustaseuraajan näkökulmasta.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä esim luen - ja kyllä jopa arvostan esim Scissorsin viestejä- mutta en saatana kykene ymmärtämään miten väärässäolo huuhtoutuu kuin vesi hanhen selästä viimeistään huhtikuun lopulla ja sitten tullaan pokkana tänne lapioimaan paskaa muiden niskaan. Kaikkialla muualla tässä yhteiskunnassa arvostetaan sen kaltaista osaamista, että osaa kertoa miten tehtäisiin oikein eikä sen kaltaista, että osaa perustella helvetin hienosti miten kaikki tehtäisiin päin persettä. Hyviä nallekarkkeja kaikille kuitenkin.

Eli on ihan jees negailla aina, niin on todennäköisemmin oikeassa? Omasta mielestäni kynnys kääntää tuosta suu vaahdossa kiukuttelijasta hyvästä tuloksesta iloitsijaan on paljon teennäisempää. Paljon. Aurajoki ei anna mitään konkreettista osviittaa miten hommia tehtäisiin oikein. Jos häneltä kysyy, sieltä tulee aina pelkkää ei-konkretiaa ja ajatusta, jonka kuka tahansa osaa esittää negailumielessä. Ei ole mitään järkeä keskustella tuollaisen kaverin kanssa, ja onhan se huolestuttavaa, että niin monet kirjoittajat täällä suuttuvat yhden kaverin verbaalisista edesottamuksista. Sitä kutsutaan trollailuksi.

Minulta on ihan turha kysyä, keitä pelaajia TPS:n tulisi signata. Voisin kyllä luetella joukon nimiä, mutta mitä se hyödyttäisi. Arse ei tarvitse minulta neuvoja. Sen sijaan hän toivon mukaan keskustelisi Suikkasen kanssa pelaajavalinnoista eikä yrittäisi ampua "kaikkea liikkuvaa" ajatuksella, että osuisi nyt edes johonkin.

Lainaan sinua seuraavassa:

Tämän tilanteen välttämiseksi pitäisi hankkia sellaisia pelaajia, jotka oikeasti haluavat pelata meillä myös muusta syystä kuin rahasta. Hyvän valmennuksen ja oikealaisen urakeityksen tarjoaminen saataisi ainakin joillekin prospekteille olla kova juttu.

Kysyin jo kerran, millaisia pelaajia tarkalleen tarkoitat, ja ehdotin että siinä tapauksessa esim. Sointu, Miettinen ja Bertrand siirretään ykkösketjuun, jotta haluamasi kriteerit toteutuvat. Kerrotko vielä onko tämä valitsemasi linja, vai yritätkö oikeasti sittenkin perustella kunnolla, ja heittää tiskiin nimiä. Aivan pöyristyttävän absurdiksi tää setti muuten menee.

Eli se on ihan ok olla 13. 10. 13., koska pelaajabudjetti on vaatimaton?

...

Joukkueen jatkuvasti pleijareihin. Vittu, 3 vuoteen ollaan kerran oltu jossain "mukapleijjareissa". Kyllä, joka vuosi pitää vähintään olla ainakin noissa "mukapleijjareissa.

Tai: 4 vuoteen kaksi kertaa playoffeissa (kyllä, tätä nykyä myös villi kortti-kierros on playoff-lätkää, ja esim. Kärpätkin ovat niissä esiintyneet usein viime kausina). Toisella kertaa näistä kahdesta tuli mestaruus. Saako tähän lisätä että "vaikka pelaajabudjetti oli vaatimaton"?

Tottakai Palloseuran tulee olla pleijareissa joka kausi, mutta siihen vaaditaan satsauksia. Täällä ollaan ryssitty helvetisti kaikkialla muualla, koska rahallisesti ei ole ollut saumoja rakentaa pysyviä menestystarinoita. Me ollaan alemman keskikastin seura ja tämä ei helvetissä tyydytä myöskään minua, mutta näin keskustelupalstalla ollessa koen paljon hedelmällisemmäksi vaatia lyhyellä tähtäimellä realistisia asioita seuralta. Jos ja kun meidän budjettimme jossain vaiheessa kasvaa, niin kuten Daenboundiankin, alan vaatia itse helvetisti enemmän. Joku roti näissä negailuissa silti. Edelleen, paljon hyvää asiaa on tuossa TPS:n tulevaisuus-ketjussa. Tykkään sen ketjun sisällöstä. On kuitenkin hölmöä parkua täällä huhuketjussa noin hemmetin lyhytnäköisesti ja vailla realismin tynkääkään Palloseuran heikosta tilasta tulevan kauden joukkueenrakennuksen suhteen jo huhti/toukokuussa, kun kuitenkin nyt 12.6 kaksi avainpelaajaa enää on hankkimatta. Siis kaksi. Tästä tämä keskustelu on tällaiseksi eskaloitunut.
 

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
Nyt on laitettu talous kuntoon (kiitos isoille herroille tästä) ja pelaajabudjetti alkaa nousemaan. Silloin kun pelaajabudjetti on liigan keskitasoa tai kärkipäätä niin alkaa minullakin vaatimustaso nousta.

Onko tuosta pelaajabudjetin noususta tullut tietoa seuran suunnalta? Eli onko esim toimitusjohtaja todennut että tulevalla kaudella pelaajabudjettia korotetaan.

TPS teki toki hyvän taloudellisen tuloksen viime tilikaudella, mutta viime tilikauden tilinpäätöksessä oli myös useita huolestuttavia seikkoja. Yleisestä taloudellisesta tilanteesta puhumattakaan.

Oma veikkaus on, että HC TPS:n pelaajabudjetti on ensi kaudellakin jossain sijoilla 9 - 12. Tällöin Vuorella olisi edelleen suht haasteellinen tehtävä joukkuetta kootessaan.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oma veikkaus on, että HC TPS:n pelaajabudjetti on ensi kaudellakin jossain sijoilla 9 - 12. Tällöin Vuorella olisi edelleen suht haasteellinen tehtävä joukkuetta kootessaan.

Ehdottomasti on haasteellinen tehtävä. Kuitenkin on rohkaisevaa, minkälaisten nimien perässä TPS on ollut huhujen mukaan.

Azevedo, Johansson, Hensick, Taffe, Holzapfel jne. Yritystä ainakin on. Ja edelleen, kuten on tullut todettua, Morrisonn on aivan jäätävän kova nimi nyky-TPS:ään.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Kuitenkin on rohkaisevaa, minkälaisten nimien perässä TPS on ollut huhujen mukaan.

Azevedo, Johansson, Hensick, Taffe, Holzapfel jne. Yritystä ainakin on.

Hienoa, että sinulle riittää jo pelkkä yritys. Kyllähän noita yritettäviä löytyy, mutta mitähän meiltä löytyy, kun sarja alkaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hienoa, että sinulle riittää jo pelkkä yritys. Kyllähän noita yritettäviä löytyy, mutta mitähän meiltä löytyy, kun sarja alkaa.

Et ole edelleenkään nimennyt yhtä ainoata pelaajaa, jonka itse toivoisit näkeväsi Palloseurassa. Et ensimmäistäkään. Heitäs pöytään yksi todella realistinen (lue: sellainen joka "meiltä löytyy kun sarja alkaa") pelaaja, joka sinulle olisi ok. Jos TPS sattuu jonkun Hensickin esimerkiksi saamaan, tai jonkun toisen kovan nimen, mitä olet silloin mieltä kyseisestä hankinnasta? Mitä olet mieltä muuten Morrisonnin hankinnasta? Morrisonn on yksi kovimmista nimistä mitä tähän jengiin on pitkään aikaan saatu, ja et ole esimerkiksi tätä kommentoinut omaan ketjuunsa ollenkaan. Onko tässä kyse siitä, että leimaannut helposti "yltiöpositiiviseksi" jos edes kerran annat jotain muuta kuin vitsaa Palloseuran ja Ari Vuoren suuntaan, vai kuvittelenko vain?
 

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
Azevedo, Johansson, Hensick, Taffe, Holzapfel jne. Yritystä ainakin on. Ja edelleen, kuten on tullut todettua, Morrisonn on aivan jäätävän kova nimi nyky-TPS:ään.

Samaa mieltä, minusta Willsie, Morrisonn, Seikola ja Norrena ovat SM-liigassa kovia nimiä. Juuri sen takia olisikin mielenkiintoista tietää onko HC TPS:llä tosiaan budjetissa vielä varaa kahteen +300.000 euron ykköskentän mieheen.

Esillä olleet nimet ovat ainakin minusta Lockea kovempia kavereita, joten tässähän alkaa herätä orastavaa optimismia :-) Toisaalta TPS:n toimistolla on ollut ennenkin tapana "vuotaa" tietoja sopimustarjouksista, vaikka varmaan Vuori on itsekin tiennyt, että ko tarjoukset ovat olleet rajusti alakanttiin.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Samaa mieltä, minusta Willsie, Morrisonn, Seikola ja Norrena ovat SM-liigassa kovia nimiä. Juuri sen takia olisikin mielenkiintoista tietää onko HC TPS:llä tosiaan budjetissa vielä varaa kahteen +300.000 euron ykköskentän mieheen.

Niin, tässä on mielenkiintoinen kysymys. Toinen kohtalaisen realistinen mahdollisuus on, että Soinnulle oikeasti maksetaan vähän enemmän liksaa kuin mitä normaalisti kuvittelisi, ja että mies istutetaan ykköseen. Tällöin kakkoseen tullee kaveri myös ulkomailta, mutta kuitenkin tuota 300 kiloa edullisemmin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Et ole edelleenkään nimennyt yhtä ainoata pelaajaa, jonka itse toivoisit näkeväsi Palloseurassa. Et ensimmäistäkään.?

Viestisi on osoitettu aurajoelle, mutta osoita itse yksi saatanan nimi, jolle tiedät sopimusta tarjotun tai lopeta tuo katteeeton uho. Vittu joku raja kiitos, uhotaan faktoina, vaaditaan niitä, perustellaan huhuilla ja syytetään toisia edelleen johdonmukaisesti faktojen puutteesta. Täällä on mielisairas meninnki. Mä olen nähnyt tämän ennenkin, nim Oloneuvos.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestisi on osoitettu aurajoelle, mutta osoita itse yksi saatanan nimi, jolle tiedät sopimusta tarjotun tai lopeta tuo katteeeton uho. Vittu joku raja kiitos, uhotaan faktoina, vaaditaan niitä, perustellaan huhuilla ja syytetään toisia edelleen johdonmukaisesti faktojen puutteesta. Täällä on mielisairas meninnki. Mä olen nähnyt tämän ennenkin, nim Oloneuvos.

Ei vaan minun tarvitsisi oikeastaan osoittaa pelaajia, jotka kelpaavat "minun Palloseuraani". Eikö se näin olisi reilumpaa? Mä en koita osoittaa oikeaa vääräksi tai päinvastoin, enkä tässä asiassa edes vaadi mitään faktoja, kuten sinä tuossa yrität esittää, vaan kyselen aurajoelta mitkä nimet hänelle kelpaa. Jos täällä mesoaa että tavoitellaan epärealistisia ukkoja, jotka tulevat vain rahastamaan ja tekevät päätöksensä liian myöhään loppukesästä, niin voisi olla ihan ok keskustelun hedelmällisyyden kannalta osoittaa sellaisia nimiä, jotka sitten näiden huhuttujen sijaan voisivat tulla nyky-TPS:n ykköskentän pelaajina kysymykseen. Luepa nyt uudelleen, kaikella kunnioituksella.

Kysymykseesi vastaten pidän erittäin varteenotettavina esim. Jalasvaaran huhuja tässä ketjussa. Myös Kampitus on muutamia nimiä tuonut esiin. Miksi heitä ei tulisi uskoa? Ei ainakaan ole Jalasvaaran huhuhistoria mitenkään kovin epäkredibiili, jos minulta kysytään. Kohtalaisen hyvin on kaveri ollut yleensä pulssilla. Silti, ei viedä tätä nyt kehenkää tiettyyn nimimerkkiin. En ymmärrä miksi mulle suutut tässä, kun lähinnä yritän hahmottaa mihin tämä yksi nimimerkki tätä keskustelua yrittää viedä.

Itse aiheeseen vielä sen verran, että Ziga Jegliciä on tarjottu SM-liigaan agenttinsa toimesta. Ainakin Ässät, Tappara ja TPS ovat seuroja jolle agentti on tarjonnut kaveria. En tiedä pelaajasta mitään, muttei kyllä ole mikään kärkikenttien mies näin nopeasti katsottuna. Potentiaalinen, mutta that's it.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ei vaan minun tarvitsisi oikeastaan osoittaa pelaajia, jotka kelpaavat "minun Palloseuraani". Eikö se näin olisi reilumpaa? Mä en koita osoittaa oikeaa vääräksi tai päinvastoin, enkä tässä asiassa edes vaadi mitään faktoja, kuten sinä tuossa yrität esittää, vaan kyselen aurajoelta mitkä nimet hänelle kelpaa. Jos täällä mesoaa että tavoitellaan epärealistisia ukkoja, jotka tulevat vain rahastamaan ja tekevät päätöksensä liian myöhään loppukesästä, niin voisi olla ihan ok keskustelun hedelmällisyyden kannalta osoittaa sellaisia nimiä, jotka sitten näiden huhuttujen sijaan voisivat tulla nyky-TPS:n ykköskentän pelaajina kysymykseen. Luepa nyt uudelleen, kaikella kunnioituksella.

Kysymykseesi vastaten pidän erittäin varteenotettavina esim. Jalasvaaran huhuja tässä ketjussa. Myös Kampitus on muutamia nimiä tuonut esiin. Miksi heitä ei tulisi uskoa? Ei ainakaan ole Jalasvaaran huhuhistoria mitenkään kovin epäkredibiili, jos minulta kysytään. Kohtalaisen hyvin on kaveri ollut yleensä pulssilla. Silti, ei viedä tätä nyt kehenkää tiettyyn nimimerkkiin. En ymmärrä miksi mulle suutut tässä, kun lähinnä yritän hahmottaa mihin tämä yksi nimimerkki tätä keskustelua yrittää viedä.

Minusta yleistilanne on sen näköinen, että internet- taitoiset haarukoivat kaikenlaiset vapaat ja mahdollliset, sitten ollaan fiiliksissä kesäkausi ja syksyllä sama ralli jatkuu kunnes ymmärretään, että ei saatana ehkei tämä näin toimi. Kaikella kunniotuksella, vapaat poimitaan ja arvioidaan että idästä, lännestä, pohjoisesta tai välisuunnista joku tulee tai että kuponki jätetty. Massa sitten perässä kirmaten, että nyt on perkele tekemisen meininkiiä seurassa ja kriitikoita viulla päähän, näytä faktas kun mun faktat on jonkun nimimerkin - joka em parempi arvaamaan kuin muut- varassa. Vaikka näin olisikin tapauskohtaisesti, vaikka esim nyt tämä aurajoki pari faktaa oikoisikin, niin palataan taas keväällä pohtimaan kuinka hienosti tämän kauden rakennus meni.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Onko tuosta pelaajabudjetin noususta tullut tietoa seuran suunnalta? Eli onko esim toimitusjohtaja todennut että tulevalla kaudella pelaajabudjettia korotetaan.

On sanonut että pelaajabudjettia kasvatetaan maltillisesti ja osinkoja ei jaeta vaan voitot käytetään toiminnan kehittämiseen.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Viestisi on osoitettu aurajoelle, mutta osoita itse yksi saatanan nimi, jolle tiedät sopimusta tarjotun tai lopeta tuo katteeeton uho.

En ole Scissors, mutta Justin Azevedo. Oli ihan allekirjoitettu sopimus KHL-optiolla. Näin kertoi Azevedon nykyisen seuran päävalmentaja.

Edit. Mistä tuo "Jeff Taffe TPS:ään" huhu on lähtenyt? Juurihan Taffe solmi sopimuksen Linköpingin kanssa ja muutama viikko julkaisun jälkeen purki sopimuksen. Toki jos TPS:n takia purki sopimuksen, niin tervetuloa vain ;) Ei vais, jatkanee Ameriikoissa. Jos kerta ykkösen laidalle haetaan kahden suunnan miestä, niin mikä on Niklas Hagmanin tilanne? Hagman-Hensick-Willsie, laukesin. Näin ollen kakkosketjuksi "jäisi" Sointu-Koskiranta-Miettinen, jonka maalintekopotentiaali on tyyliin 10 maalia per mies, joka on värilasienkin läpi katsottuna liian vähän. Miettinen-Hensick-Willsie ja Sointu-Koskiranta-"Tardif" koostumuksilla ykkönen olisi riski omissa ja kakkosen maalintekopotentiaali täysin Tardifin käsissä, joka ei ole koskaan pelannut isolla jäällä Euroopassa. Jos näistä pitäisi valita, niin aika 50-50 menisi, mutta taipuisin ensimmäiseen (joka ilmeisesti onkin Arsen tavoitteena)
 
Viimeksi muokattu:

hepu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hensick on kuin onkin liian kova tähän liigaan, MODO ilmoitti vuoden pituisesta sopimuksesta tänään. Arsena hakisin parille hyökkääjäntontille nyt nimiä Miele ja Taffe, riittäisi ainakin mulle. Youtubesta kun katsoo Andy Mielestä noita highlight-pätkiä, niin aika pirun taitavalta ja nopealta sekä kokonsa puolesta fyysiseltä kaverilta vaikuttaa näin nettiskouttauksella, kelpaisi allekirjoittaneelle mainiosti ykkös-kakkoskenttään.
 

ceeceeäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulainen jääkiekko
Arsena hakisin parille hyökkääjäntontille nyt nimiä Miele ja Taffe, riittäisi ainakin mulle.

Kyllä, sama täällä.

Lisäksi myös Simon Gamache olisi hyvä vaihtoehto. Pari peliä viime kaudella nähneenä olisi varmasti hyvän luistelutaidon sekä pelikäsityksen omaavana pelaajana mielenkiintoinen haku.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
En ole Scissors, mutta Justin Azevedo. Oli ihan allekirjoitettu sopimus KHL-optiolla. Näin kertoi Azevedon nykyisen seuran päävalmentaja.

Tarkoitin näitä viime aikoina esillä olleita nimiä. Azevedo olisi ollut hirmuinen haku, kun siitä eka kerran kuulin, syöksyi kaikki hyvät muistot 90-luvulta silmille. Juuri näin silloin toimittiin, parhaat tepsiin.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Jeff Taffehan purki sopimuksensa Linköpingin kanssa perhesyihin vedoten ja mies jatkaa P-Amerikassa.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Koska huhuilu on kivaa niin poimitaan Nikkola Median kommenteista tämä: "Riley Holzapfel -> TPS. 2v diili, nettopalkka n.140ke". Nikkola Mediassa on sekä tietäjiä että Suomi24-huhuilijoita, joten jokainen voi itse päättää uskoako vai ei.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Koska huhuilu on kivaa niin poimitaan Nikkola Median kommenteista tämä: "Riley Holzapfel -> TPS. 2v diili, nettopalkka n.140ke". Nikkola Mediassa on sekä tietäjiä että Suomi24-huhuilijoita, joten jokainen voi itse päättää uskoako vai ei.

Eiköhän tämä kosahda jo siihen faktaan, että TPS ei tee koskaan sellaisten ulkomaalaisten kanssa monivuotisia sopimuksia, jotka saapuvat SM-liigaan (saati Eurooppaan!) ensimmäistä kertaa urallaan. Kertaakaan ei taida ainakaan 2000-luvulla olla käynyt näin, tuskin myöskään sitä ennen..

Vai olenko väärässä?
 

Deucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
On tuo Riley kyllä niin ''Locke'' hakuinen, tosin vielä huonommilla statseilla + kokemuksella. Toki nuorempi, eli näytönhalua ja ahneutta voipi olla enemmän.

Kehutaan myös parempana omaan päähän ja hyvänä luistelijana.

Aikamoinen tuurihaku olisi, toki jos hyvin scoutattu jne. niin voi vuoden sopparia tarjota, mieluisin kuitenkin se try-out.. Kaikkihan kyllä tietää, ettei tuollaiset jätkät tule tänne try-outilla, ainakaan ennen kauden alkua.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Holzapfel on kyllä niin eri pelaaja verrattuna Lockeen kuin vain suinkaan on mahdollista. On todella hyvällä työmoraalilla varustettu kaveri, paljon parempi luistelija ja kokonaisvaltaisempi muutenkin. Silti teki ihan hyvät pinnat AHL:ssä. Itse olisin tyytyväinen tähän mieheen, koska markkinoilla on todella paljon jengejä juuri nyt. Mieluummin toki jotain Mielen kaltaista, mutta ei tämä täysin kylmäksi jättäisi.

Harmi, että Hensick meni Ruotsiin, ei voi muuta sanoa. Arsen vika kun tavoittelee tällaisia liian kovia nimiä, saakeli.

Eilisestä inspiroituneena kelailin millaisia kavereita olisi voinut kiinnittää ykkössentteriksi, kriteerinä luonnollisesti joukkueeseen liittymisen ajankohta. Piispasen lisäksi mieleen tuli Vainiolaa, Rajalaa jne. No, tasosta oltaisiin tingitty mutta joukkue olisi saanut treenata yhdessä pitkään ja hartaasti. Azevedo oli toki yksi aikainen tulija joka oikeasti olisi ollut kova sana, mutta kyllä miehen lähdön todennäköisyys oli heti alkuun aika kovaa luokkaa.

All in all, saas nähdä miten nopeasti muut P-Amerikasta tänne suuntaavat kaverit tekevät päätöksiä. Oikeastaan sieltä voi tippua nimiä koska vaan, tai sitten vasta heinä-elokuussa.
 

Deucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Ehkä ''niin erilainen pelaaja'', koska nähtiin Locke viimekaudella.
Jos miettii suitsutusta, ennenkuin Locke tänne tuli.. niin toi Holzapfel olisi ollut aivan ''divaripelaaja'' vertailussa..

Summasummarum: Iso riski kiinnittää suoraan ja mahdoton saada try-outin kautta.?
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehkä ''niin erilainen pelaaja'', koska nähtiin Locke viimekaudella.

Eittämättä. Locke floppasi lopulta niin pahasti ettei sitä voinut oikein edes tajuta. Tosin miehen heikkoudeksi tuo luistelunsa ja heikko puolustamisensa, mutta pienessä askissa oli paremmin ehtinyt tilanteisiin ja korvasi peliälyllään puutteitaan. Täällä se peliäly ei sitten puolustussuuntaan ollutkaan enää niin kovaa luokkaa, ja lopulta se ei riittänyt kompensoimaan miehen aika raskaitakin puutteita. Etukäteen oli todella kova hankinta, harmi ettei homma toiminut.

Myös Holzapfel olisi arpa, mutta omaa sellaisia taitoja, joista olisi Palloseuralle hyötyä. On liikkeeltään hyvä, ja se on ensiarvoisen tärkeää. Raporttien mukaan hockey sensensäkin on hyvällä tasolla, ja on sentteriksi ihan pätevä maalintekijäkin, ainakin jos hockeysfuture-rapsaa on uskominen. Holzapfelin ollessa ykkössentteri, asetetaan Arselle silti kovat paineet hankkia pelinrakentaja-tyyppinen laituri tuohon kentälliseen, jos minulta kysytään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös