Halli huhujen mukaan Gagnon ei ole vielä mitenkään menetetty tapaus.
Lahti ilmeisesti jatkamassa
Tässä olisi mielestäni 2 kulmakiveä, joihin pitäisi nyt keskittyä. Täysillä.
Halli huhujen mukaan Gagnon ei ole vielä mitenkään menetetty tapaus.
Lahti ilmeisesti jatkamassa
Todellakin otetaan ilolla vastaan. Hiukan kärkeviä kommentteja Saarela silloin siirron jälkeen heitti Dufvan (ei Lukon) suuntaan, mutta varsin perusteltujahan ne olivat, vaikkakin turhia siinä tilanteessa.Nopea paluu Lukkoon viestii jostain. Saarela ei ole liannut kotipesää missään vaiheessa. Otan ainakin ilolla vastaan, hienoa saada takaisin.
Kyllä mä Eero Elonkin ottaisin ilomielin takaisin, tai siis mikä siinä nyt kivistäisi, hattutempun tuulettelu? Ja tämä nyt ei ollut siis mikään huhu, kunhan ihmettelin ja koitin muistella, miksi Elon ja Saarelan kohtelussa olisi mitään eroa.E. Ja kyllä täälläkin kieltämättä tuo Porin reissu vähän hiertää, mutta ei Allu nyt sentään mikään Eero Elo ole joten tervetuloa vaan minun puolestani.
Niin paljon kuin Riskaa ja Sipiläistä arvostankin niin kummatkin saavat minun puolestani vaihtaa maisemaa. Alkukaudesta olin vielä toista mieltä, mutta en enää.Halli huhujen mukaan Gagnon ei ole vielä mitenkään menetetty tapaus.
Lahti ilmeisesti jatkamassa ja Riska/Sipiläinen ei jatka Raumalla.
Nopea paluu Lukkoon viestii jostain. Saarela ei ole liannut kotipesää missään vaiheessa. Otan ainakin ilolla vastaan, hienoa saada takaisin.
Lukkomaniassa joku huhuili ihan puhtaita torihuhuja siitä, että Tuomas Tarkki olisi palaamassa. Tarkki olisi kokenut vahti kyllä ja sikäli Kaapolle oiva pari, mutta mieluummin ottaisin noista vain tuon Kähkösen ja Tarkki saa mun puolestani jatkossakin pysyä helvetin kaukana.
Mikkola ei välttämättä ole jatkamassa. Sellaista huhua liikkui jossain vaiheessa, että olisi palaamassa Ouluun. Tiedä sitten, miten uskottavasta huhusta on kysymys.Vielä, kun joukkueessa on kokemusta esim. Niskala, Mikkola, Vahalahti, Koivisto jne. niin on odotettvissa ainakin liikkuvampaa peliä kuin nyt.
Rinne ei jatka Lukossa. Todennäköisesti ensi kauden toinen maalivahti on Antti Karjalainen, joka pelaa tällä kaudella Lukon sopimuspelaajana KeuPassa.Lähtisikö Lukko kerrankin nuorella kaksikolla Rinne-Kähkönen ensikauteen. En näkisi tuossa lopulta mitenkään erikoisen suurta riskiä, molemmissa potentiaalia, tuskin siis molemmat pettäisi.
Selvä homma. Sopimustilanteita tarkistin ja ajattelin että Rinteen option vuoksi jatkavan, mutta luultavasti siis Karjalaista ollaan pukemassa. Tämä heikentää ehkä hieman kyllä tuota maalivahtiosastoa, mutta Kaapoa toisaalta on turha ihan keltanokkana pitää.Rinne ei jatka Lukossa. Todennäköisesti ensi kauden toinen maalivahti on Antti Karjalainen, joka pelaa tällä kaudella Lukon sopimuspelaajana KeuPassa.
Jos Kähkösellä joku on kunnossa, se on nimenomaan henkinen puoli. Tekniikassa on kuitenkin vielä kehitettävää, mutta onhan poika nuorikin. Eiköhän se aikalailla ykkösenä tule ensi kaudella teillä vetämään ellei jotain todella yllättävää tapahdu.
Mun käsittääkseni Vuorio jatkaa ensi kaudellakin, tai eikös jatko julkaistu samaan aikaan kun muunkin ensi kauden valmennusryhmän?Muistaakseni yksi syy siihen, että Zapolski teki sopimuksen Lukon kanssa, oli Ari Moisasen maine maalivahtivalmentaja. Kävi kuitenkin niin, että Moisanen lähti KHL:ään ja silloin oli epävarmaa minkälainen maalivahti Zapolskista saadaan aikaiseksi. Vuorio on tehnyt hyvää työtä, mutta minulle heräsi ajatus, että olisiko Kähkösen siirron taustalla tieto, että Moisanen palaa Raumalle.
Tukosta koskevan huhun kuulin minäkin jo alku syksyllä.Huhujen mukaan Lukko on muutenkin halukas kotiuttamaan tuttuja pelaajia. Yksi nimistä on Atte Engren (juu, on sopimus ensi kaudesta) sekä Lauri Tukonen, jonka Vuori haluaisi Lukkoon. Tämä siis jo ennen Tukosen valitettavaa loukkaantumista. Katsotaan.
Huhujen mukaan Lukko on muutenkin halukas kotiuttamaan tuttuja pelaajia. Yksi nimistä on Atte Engren (juu, on sopimus ensi kaudesta) sekä Lauri Tukonen, jonka Vuori haluaisi Lukkoon. Tämä siis jo ennen Tukosen valitettavaa loukkaantumista. Katsotaan.
Ihan kuin Dufva ei olisi halunnut Tukosta? Haluta nyt aina voi, mutta eikö se kuitenkin ollut palkanmaksaja, joka näki Tukosen liian kalliiksi.
En puhunut RD:sta mitään. Varmasti Ristollekin Lauri kelpaisi, mutta kuulin vain että Vuori erityisesti olisi Tukosta takaisin hamuamassa.
Kyllä, kyllä. Mutta valmentajasta huolimatta palkanmaksusta vastaa edelleen sama taho, joka näki aikaisemmin Tukosen liian kalliiksi.
Aki Kangasmäki yksi paluumuuttajista?Huhujen mukaan Lukko on muutenkin halukas kotiuttamaan tuttuja pelaajia. Yksi nimistä on Atte Engren (juu, on sopimus ensi kaudesta) sekä Lauri Tukonen, jonka Vuori haluaisi Lukkoon. Tämä siis jo ennen Tukosen valitettavaa loukkaantumista. Katsotaan.