Mainos

Huhuketju

• 3 566 910
  • 11 633

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Repo voi siis hyvin jatkaa Lukon paidassa, ellei tehopisteiden valossa tule kova kausi. Isoa rahaa Sveitsistä on tarjolla yleensä vain Liigan pistepörssin kärkinimille.
Liigan viime kauden pistepörssin 1. ja 2. (Palve & Turkulainen) menivät täksi kaudeksi Sveitsiin, kuten myös pakkien pistepörssin kärkinimi (Niku), sekä maalipörssin vitonen (Nättinen). 2022-2023 kauden jälkeen Sveitsiin lähti pistepörssin ykkönen Joly, kutonen Haapla ja 15. Ojamäki. Pakkipörssin kakkonen Gregoire päätyi Sveitsiin Ruotsin kautta.

Itse kyllä uskon, että Kalle lyö Revolle sellaisen lapun naaman eteen, että hänen seuransa Suomessa on Lukko, ellei Repo itse sitten päätä maisemaa vaihtaa. Ulkomaille haluaa varmasti ja uskoisin että nyt se aika sitten on. Sveitsiin uskoakseni Repo kuitenkin haluaa ja siellä mahdollisia osoitteita voisi olla nuo pienemmät ja/tai keskikastin seurat kuten Ajoie, Langnau, Lugano, Kloten, Ambri tai Biel, jotka ovat viime kausina suomalaisiin tykästyneet. Suurempiin seuroihin kuten Zürich, Zug, Bern, Geneve tai Lausanne en usko että suorilta riittää, vaan pitää ensin onnistua jossain muualla. Rapperswill ja Davos ovat enemmän olleet viime kausina enemmän Ruotsiin ja P-Ameriikkaan päin, vaikka Davosissa se yksi suomalainenkin per kausi on löytynyt. Rappin edellinen suomalainen löytyy kaudelta 2015-2016 (Lucenius), joka hänkin kävi siellä vain lyhyellä viiden pelin stintillä, kun Rapperswill pelasi NLB-sarjassa (nyk SL).

Juubailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
eli Lukko ei tee niin kuin Esko "käskee", niin se on housuun paskomista.
Kyllä mun mielestä näin on. Lukko jatkaa Lämsällä koska se nähdään "turvalliseksi", kun Karjalaisella taas alkaisi uusi aika eikä tiedetä mitä odottaa. Ihan tosisissani kysyn, mitä näät Lämsän tuovan Lukkoon? Viime kausi ja tämä kausi, miten voi fanina olla tyytyväinen tähän.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mun mielestä näin on. Lukko jatkaa Lämsällä koska se nähdään "turvalliseksi", kun Karjalaisella taas alkaisi uusi aika eikä tiedetä mitä odottaa. Ihan tosisissani kysyn, mitä näät Lämsän tuovan Lukkoon? Viime kausi ja tämä kausi, miten voi fanina olla tyytyväinen tähän.
Siis....kyllä minunkin mielestä näin on. Eli Lämsän kanssa jatkaminen olisi housuun paskomista ja monenlaista muutakin sodomiaa. Olen tuonut esille Lämsää parempina vaihtoehtoina ainakin Koskisen Masan koiran ja Tommi Miettisen vasemman tanssikengän. En riittävän montaa kertaa selvästikään. Ei minulla heidänkään valmennustaidoistaan ole tietoa, mutta ei se haittaa, koska Lämsän taidoista minulla on tietoa.

Meripoikk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan siis teidän kannalta. Todella hyvä pelaaja. Jonkinlaista legendan statusta jo luonut Raumalla. Urheiluromantiikka puoltaa siirtoa ulkomaille.
Tämä on kyllä hieno vastaus sinulta @Ballo. Itsekin toivon, että Suomi pelaa Suomessa ainoastaan Ilveksessä, Rauhala Tapparassa jne. Tiedän, ei ole Repo Lukon kasvatti ja pelannut muuallakin, mutta suuren/merkittävimmän osan ammattilaisurastaan Lukossa pelannut. Ehkä esim. Perrin & Jyp parempi vertailukohta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy