Mainos

Huhuketju

• 3 584 681
  • 11 682

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No, pitäähän sekoilun jatkua Päävalmentajasta myös onnettomaan valmentajaan kun kerran puuhastelemaan aloitettiin näiden jatkojen kanssa.

Mä en oikein ymmärrä tätä ajattelua. Lukko pelasi just ehkä Lämsän ajan parhaan pelin eilen ja peliote on parantunut kyllä. Toki omissa olisi voinut soida vähemmän, mutta mielestäni veskarillakin pitäs olla siitä edes joku vastuu.

Kauvo ja Hämäläinen olivat kuitenkin Lukon apukoutsit mestaruuskaudella. Ei nuo mitään varmasti paskimpia koutseja ole ja olishan se outoa, jos kolmelle eri päävalmentajalle ovat kuitenkin kelvanneet.

Itse huhuun liittyen, niin ainakaan itseäni ei haittaa Kauvon eikä Eepin jatko. Pitkän linjan lukkolaisia ja on siellä ihan onnistumisiakin takana ja varmasti myös edessä.

Raspikurkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Mä en oikein ymmärrä tätä ajattelua. Lukko pelasi just ehkä Lämsän ajan parhaan pelin eilen ja peliote on parantunut kyllä. Toki omissa olisi voinut soida vähemmän, mutta mielestäni veskarillakin pitäs olla siitä edes joku vastuu.

Kauvo ja Hämäläinen olivat kuitenkin Lukon apukoutsit mestaruuskaudella. Ei nuo mitään varmasti paskimpia koutseja ole ja olishan se outoa, jos kolmelle eri päävalmentajalle ovat kuitenkin kelvanneet.

Itse huhuun liittyen, niin ainakaan itseäni ei haittaa Kauvon eikä Eepin jatko. Pitkän linjan lukkolaisia ja on siellä ihan onnistumisiakin takana ja varmasti myös edessä.
Eilinen oli yksi peli ja Ilves varmaan pelasi huonoimmankin pelinsä juuri eilen. Yksittäisiä pelejä en tässä katso vaan kokonaiskuvaa. Ja tottakai veskarilla on vastuunsa mutta valmentaja häntäkin pelistä toiseen peluuttaa ja näköjään puhki.

Mestaruus kaudella oli ihan päävalmentaja joka tiesi mitä teki. Ja silloinkin jo taisi Kauvosaari vastata tästä ns. Ylivoimasta joka silloin pelasti hänen kasvot, oli huikea pelaajamateriaali pelata ylivoimaa kun taas nyt onkin ihan toista ääripäätä. Eepi on hommansa hoitanut hyvin eikä hänessä mitään sanomista olekkaan.

Kauvosaaren jatko tarkoittaa myös ensi kaudella pohjois kalotin surkeinta ylivoimaa sekä myös muuta mistä hän vastaa.

Mutta se linja on toimistolla valittu ja näillä haluavat jostain ihmeen syystä mennä.

Juubailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Korvanappiin tuli tieto, että Kauvosaari olisi tehnyt jatkot Lukon kanssa. Lähde erittäin vahva.
Olisi kiva tietää mitä Kauvosaari Lukossa tekee, palstan mukaan on vastuussa ylivoimasta ja mistään muusta ei ole tietoa. Ja kun ylivoima ollut pari vuotta ihan kuraa, niin joku selitys olisi paikallaan mielestäni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy