Huhuketju

  • 3 482 877
  • 11 376

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
SK / Mäkeläinen julkaisi jo siirron, eli ei enää huhu.
Noin ohimennen voidaan todeta, että Mäkeläisen julkaisut eivät ole sama asia kuin seuran virallinen julkaisu. Aina voi tapahtua jotain taustalla, jolloin jo "valmis sopimus" ei olekaan valmis, eikä seura julkaise sitä koskaan.

Toki tällaiset pienet taktiset vuodot paikallislehteen ovat sitä nykypäivää, jolla saadaan lehti kirjoittamaan pääasiassa niitä positiivisia uutisia seurasta. Eli valtaosin nämä skuupit ovat totta ja seura julkaisee ne joskus myöhemmin "ohimennen".
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Turun suunnalta sain vasempaan korvaan huhun, että nyt on Raumalla siima kireällä ja koukku syvällä ison lohen suussa. Nimestä, saati kansallisuudesta ei mitään hajua. Lähteeni pyysi vain seuraamaan rauhassa ja kertomaan oliko väärässä. Kenestä voisi olla kyse? @Parry Sound mitään hajua?

Edit. Lisätään sen verran, että kolmesta huhusta lähteelläni on osuma prosentti 100. @Jukan takahiukset tietää lähteeni ja voi vahvistaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Turun suunnalta sain vasempaan korvaan huhun, että nyt on Raumalla siima kireällä ja koukku syvällä ison lohen suussa. Nimestä, saati kansallisuudesta ei mitään hajua. Lähteeni pyysi vain seuraamaan rauhassa ja kertomaan oliko väärässä. Kenestä voisi olla kyse? @Parry Sound mitään hajua?

Edit. Lisätään sen verran, että kolmesta huhusta lähteelläni on osuma prosentti 100. @Jukan takahiukset tietää lähteeni ja voi vahvistaa.
100% ✅
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tämä on vain spekulaatiota, mutta Pekka Jormakka se ei voi olla, koska Jore vaatii vaativan ja perseelle potkivan valmentajan ja meillä ei semmosta ole. "sarkasm"
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä on vain spekulaatiota, mutta Pekka Jormakka se ei voi olla, koska Jore vaatii vaativan ja perseelle potkivan valmentajan ja meillä ei semmosta ole. "sarkasm"
"Iso lohi" menettää siinä kohtaa merkityksensä jos se on Pekka Jormakka.

e. Lisätään sen verran, että esimerkiksi Henrik Haapala on minusta iso lohi.
 
Viimeksi muokattu:

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Juu ei kanssa mitään innostusta herättäisi Jormakka Lukossa. 20-30 pistettä luultavimmin ja palkkakuitissa lukee ison numeron perässä 1. ketju ja ykkös ylivoima.
En näe Jormakkaa mitenkään niin hyvänä pelaajana. Toivottavasti ei tule Lukkoon. Kovempia hyökkääjiä pitää puuttuvien palasten olla.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Juu kiitos ei Jormakalle enää tässä vaiheessa kun hänen junansa meni jo ohi asemalta. Ja lisäksi Lämsä tuskin olisi se auktoriteettisin valmentaja Pekalle joten siinäkin mielessä kiitos ei
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eihän tuo Jormakka mitään hirmupisteitä ole takonut mutta jos kelpasi tämän vuoden MM-joukkueeseenkin niin en mä tuosta hankinnasta kovin harmissanikaan osaisi olla.
Menisi hyvin leveytenä, kun tuolle samalle tontille on jo Repo ja Ponthus. Korvaisi mun mielestä kuitenkin lähinnä Tieksolan ja Fontainen, eli siinä ei silloin mitään hävittäisi. Burken ja Mattilan korvaajien pitää olla sitten oikeasti eri tason karjuja.

Ja tuo Jormakan valikoituminen kisoihin kertoo enemmän jostain muusta kuin Jormakan hyvyydestä, vaikka Jormakka ihan hyvä pelaaja onkin. Ei hänellä itse kisoissa ollut paljoakaan annettavaa, kuten ei ollut kyllä koko Suomen joukkueellakaan. Voittivat Iso-Britannian, Tanskan ja Norjan. Kaikilta muilta saivat selkään.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eihän tuo Jormakka mitään hirmupisteitä ole takonut mutta jos kelpasi tämän vuoden MM-joukkueeseenkin niin en mä tuosta hankinnasta kovin harmissanikaan osaisi olla.

Jukurien pelityyli sopi aika lailla täydellisesti Jormakalle. Lukossa pitäisi pystyä rouhimaan kulmissa ja pelaamaan Vierumäki-lätkää.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Jukurien pelityyli sopi aika lailla täydellisesti Jormakalle. Lukossa pitäisi pystyä rouhimaan kulmissa ja pelaamaan Vierumäki-lätkää.
Juuri tämä. Ihan hyvä Liiga-pelaaja ei siinä, mutta hyvin todennäköisesti Jukurien hieno runkosarja ja sopiva pelitapa sai näyttämään paremmalta kuin onkaan
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja tuo Jormakan valikoituminen kisoihin kertoo enemmän jostain muusta kuin Jormakan hyvyydestä, vaikka Jormakka ihan hyvä pelaaja onkin. Ei hänellä itse kisoissa ollut paljoakaan annettavaa, kuten ei ollut kyllä koko Suomen joukkueellakaan. Voittivat Iso-Britannian, Tanskan ja Norjan. Kaikilta muilta saivat selkään.
En halua antaa kuvaa, että olisin jokin suuri Jormakan fani mutta eipä tuolla kisoissa Lukosta ollut ketään. Edes Repo tai Mattila. Ja jos mä nyt mietin Liigaa ja Lukkoa niin minkä tason ukkoja sinne sitten pitäisi saada? Lähinnä nyt realismia haen jos tämä ei riitä. MM-paikkakin oli tuuria tms? En usko että Kallella on mahiksia saada merkittävästi Jormakkaa kovempia ukkoja. Kyllä ne menee jo muualle kuin Raumalle. Selässä kun lukisi amerikkalainen sukunimi niin olisi monen mielestä paljon seksikkäämpää. Toistan vielä itseäni että en mä maatani myis vaikka tulisikin meille mutta en mä pettyisikään mikäli ei tulisi.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse en Jormakasta edes liiemmin innostuisi. Ihan hyvä pelaaja, mutta olisiko Lukon pelitapaan sopiva ja käänteentekevä pelaaja? En usko.
Mikä on Lukon pelitapa? Jormakka on siviilielämän vaikeuksien jälkeen alkanut elää huippu-urheilijan elämää. Kyllä on rima laitettu korkealle, jos tämän kevään MM-pelaaja ei kelpaa. Olisi todella kova vahvistus.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Menisi hyvin leveytenä, kun tuolle samalle tontille on jo Repo ja Ponthus. Korvaisi mun mielestä kuitenkin lähinnä Tieksolan ja Fontainen, eli siinä ei silloin mitään hävittäisi. Burken ja Mattilan korvaajien pitää olla sitten oikeasti eri tason karjuja.

Ja tuo Jormakan valikoituminen kisoihin kertoo enemmän jostain muusta kuin Jormakan hyvyydestä, vaikka Jormakka ihan hyvä pelaaja onkin. Ei hänellä itse kisoissa ollut paljoakaan annettavaa, kuten ei ollut kyllä koko Suomen joukkueellakaan. Voittivat Iso-Britannian, Tanskan ja Norjan. Kaikilta muilta saivat selkään.
No Jormakan pelaamattomuus meni kyllä JJ:n piikkiin. Kentälle päästyään oli Suomen energisin hyökkääjä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mikä on Lukon pelitapa? Jormakka on siviilielämän vaikeuksien jälkeen alkanut elää huippu-urheilijan elämää. Kyllä on rima laitettu korkealle, jos tämän kevään MM-pelaaja ei kelpaa. Olisi todella kova vahvistus.
Onko Liigassa sellainen 20-30 pistettä tekevä pelaaja todella kova vahvistus?
Mun mielestä ei. Kelpo pelaaja mutta ei huippuvahvistus, jollaisia Lukko kaipaa sen 2-3 kappaletta.
Ja tiedän, että viime kaudella Pekka teki 39 pistettä mutta muuten on ollut sellainen 20-30 pelaaja.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En halua antaa kuvaa, että olisin jokin suuri Jormakan fani mutta eipä tuolla kisoissa Lukosta ollut ketään. Edes Repo tai Mattila. Ja jos mä nyt mietin Liigaa ja Lukkoa niin minkä tason ukkoja sinne sitten pitäisi saada? Lähinnä nyt realismia haen jos tämä ei riitä. MM-paikkakin oli tuuria tms? En usko että Kallella on mahiksia saada merkittävästi Jormakkaa kovempia ukkoja. Kyllä ne menee jo muualle kuin Raumalle. Selässä kun lukisi amerikkalainen sukunimi niin olisi monen mielestä paljon seksikkäämpää. Toistan vielä itseäni että en mä maatani myis vaikka tulisikin meille mutta en mä pettyisikään mikäli ei tulisi.
Eikä mulla ole Jormakkaa vastaan mitään myöskään. Siihen en vaan millään usko, että vetää 35+ pinnan kauden, vaikka olisi olisikin ykkösylivoimaa ja muutenkin isoa vastuuta tarjolla. Ja olisiko JJ sitten jälkikäteen valinnut Heleniuksen sijaan kuitenkin Mattilan tai Revon? Eipä näistä tiedä.

Mielelläni olen kuitenkin väärässä ja jos Jormakka Lukkoon tulee, niin hänen puoliaan tulen pitämään peleissä, antamaan porkkanaa ja keppiä ihan samaan tapaan kuin muillekin.
No Jormakan pelaamattomuus meni kyllä JJ:n piikkiin. Kentälle päästyään oli Suomen energisin hyökkääjä.
Jormakka oli ihan ok, mutta tuo pirteys on katsojan silmässä. Mun mielestä taas paljon kiekot pomppi lavassa ja ei Jormakasta juuri isompaa kentällä saanut irtikään tuolla peltavalla, kun siellä pelattiin just päinvastaisilla metodeilla mitä Jokisen Jukureissa, eli norsukiekkoa omista ulos, punaiselta ränniin/ristikulmaan ja sitten perään jos puhti vielä riitti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös