Aika yhtä luotettava Ilvesfoorumi, jonne joku oli pari päivää sitten tehnyt nimimerkin, väittää Kestnerin tehneen teille 1+1 vuotisen diilin.Toivottavasti Kestner ei ole se "kukaan ei pety" hankinta
Aika yhtä luotettava Ilvesfoorumi, jonne joku oli pari päivää sitten tehnyt nimimerkin, väittää Kestnerin tehneen teille 1+1 vuotisen diilin.Toivottavasti Kestner ei ole se "kukaan ei pety" hankinta
Sitä se mestaruusmaalin tekeminen teettää, ihan ymmärrettävästi.Vaikka Skalicky on hyvä pelaaja, niin kyllä tällä palstalla hänen arvonsa on ihan liian korkealla monen papereissa.
Kyllä Ilvesfoorumilla on paljon luotettavaakin tietoa, mutta tämä ei kyllä lukeudu niihin. Taitaa olla täysi trolli tämä.Aika yhtä luotettava Ilvesfoorumi, jonne joku oli pari päivää sitten tehnyt nimimerkin, väittää Kestnerin tehneen teille 1+1 vuotisen diilin.
Kyllä Ilvesfoorumilla on paljon luotettavaakin tietoa, mutta tämä ei kyllä lukeudu niihin. Taitaa olla täysi trolli tämä.
Mielenkiinnosta kysyn vahvistuuko joukkue jos Skaldo vaihtuu Kestneriin?Taas on Kalle tekemässä elämänsä virhettä kun yrittää vahvistaa joukkuetta, harmi kun keisariketju meni lukkoon niin joutuu muissa ketjuissa lukemaan peruspositiivisten fanien kannanottoja. Itse olisin pitänyt Saarelan ja Danforthin mutta Kalle epäonnistui eikä kumpikaan pelaa Raumalla, anteeksiantamaton moka.
Siksipä voinee viestistäni lukea rivien välistä, ei välttämättä ole luotettavaa tietoa mutta satavarmasti trolliksi ei voi sanoa kuitenkaan.Kyllä Ilvesfoorumilla on paljon luotettavaakin tietoa, mutta tämä ei kyllä lukeudu niihin. Taitaa olla täysi trolli tämä.
Kusilaarihuhu kertoo Skalickyn saavan Turusta nettona yli 200k massii, joten jos vaan yhtään pitää paikkaansa niin omasta mielestä ei tolla hinnalla kannattanut lähteä enää kilpailemaan.Mielenkiinnosta kysyn vahvistuuko joukkue jos Skaldo vaihtuu Kestneriin?
Kukaan meistä tuskin tietää oliko Skaldon lähtö kilpailevaan seuraan kiinni rahasta tai jostain muusta.
Lapsellisista provoilua muutenkin koko viesti.
Eli 400k bruttona. Ei pidä paikkaansa, ei millään. TPS on ollut palkkojensa kanssa erittäin tarkkana Kai Koskisen aikakaudella.Kusilaarihuhu kertoo Skalickyn saavan Turusta nettona yli 200k massii, joten jos vaan yhtään pitää paikkaansa niin omasta mielestä ei tolla hinnalla kannattanut lähteä enää kilpailemaan.
Jossain vaiheessa 250k bruttona oli puhetta, se voi olla aika lähellä. Minun mielestä tuosta summasta oli turha Lukon nokittaa enää. Tolla rahalla saa jo aikamoista peluria.Kusilaarihuhu kertoo Skalickyn saavan Turusta nettona yli 200k massii, joten jos vaan yhtään pitää paikkaansa niin omasta mielestä ei tolla hinnalla kannattanut lähteä enää kilpailemaan.
Nimenomaan. Ei kannata turhaan maksaa varsinkaan kun Skaldon viime kausi ei ollut mitenkään ihmeellinen. Saman 250k bruttona olen itsekin lukenut ja sama vissiin pätisi myös Ilomäkeen.Jossain vaiheessa 250k bruttona oli puhetta, se voi olla aika lähellä. Minun mielestä tuosta summasta oli turha Lukon nokittaa enää. Tolla rahalla saa jo aikamoista peluria.
Mielenkiinnosta kysyn että nimeä sellainen pelaaja mikä kelpaisi sinulle ja vahvistaa joukkuetta?Mielenkiinnosta kysyn vahvistuuko joukkue jos Skaldo vaihtuu Kestneriin?
Yksi nimimerkki heitti lapsellisen provon ja nyt mielestäsi Lukko saa turhaa kritiikkiä? Itse en vaaan sitä kritiikkiä vielä ole tästä keskustelusta löytänyt.Nimenomaan. Ei kannata turhaan maksaa varsinkaan kun Skaldon viime kausi ei ollut mitenkään ihmeellinen. Saman 250k bruttona olen itsekin lukenut ja sama vissiin pätisi myös Ilomäkeen.
Tuntuu nyt siltä että teki Lukko (Kalle) mitä tahansa niin ei käy.
En tiedä, mutta mutuilen, että on. Eikös Kestner olisi oiva korvaaja Pooleylle? Sniperi vaihtuu pikkaisen parempaan sniperiin.Onko tuo Pooleyn lähtö nyt sitten varmaa?
Pikkaisen parempaan?En tiedä, mutta mutuilen, että on. Eikös Kestner olisi oiva korvaaja Pooleylle? Sniperi vaihtuu pikkaisen parempaan sniperiin.
Mielipideasia. Minä pidän Kestneriä parempana maalintekijänä ja nopeampana luistelijana, joka tuottaa hyökkäyspäähän enemmän uhkaa kuin Pooley. Pooley varmaan sitten parempi puolustussuuntaan. Mulla Pooleysta mielikuva pikkaisen tasapaksuna pelaajana.Pikkaisen parempaan?
Kyllä Pooley on yhtä hyvä maalintekijä, mutta muuten parempi pelaaja. Kestner tuskin karvaa ollenkaan, kun taas Pooley painaa pää kolmantena jalkana karvaamassa.
Itse olisin pitänyt Skaldon paljon mieluummin, no katsotaan nyt miten tämän huhun ja Pooleyn kanssa käy.
Sitä se mestaruusmaalin tekeminen teettää, ihan ymmärrettävästi.
Lukon tärkein maali kuitenkin muutamaan sukupolveen.
Paitsi ei ole edes tärkein. Mikko Petmanin jatkoerämaali ensimmäisessä välierässä ja Eetu Koivistoisen maali toisessa finaalissa menevät edelle. Viimeinen finaali oli lopulta Lukolle hyvin helppo, mutta tilanne olisi voinut olla eri ilman em. maaleja.
Kaikki tiedostavat Skadlickyn arvon Lukon mestaruudessa, mutta tulevaa ei pidä koskaan rakentaa vanhan varaan. Aika aikaansa kutakin.
Pikkaisen parempaan?
Kyllä Pooley on yhtä hyvä maalintekijä, mutta muuten parempi pelaaja. Kestner tuskin karvaa ollenkaan, kun taas Pooley painaa pää kolmantena jalkana karvaamassa.
Toisaalta sitten taas pelasivat samassa joukkueessa 18-19, jolloin Pooley teki 31 maalia ja Kestner 22.Eikö kuitenkin tuollainen kuuden maalin ero ole juurikin hieman parempi maalintekijä? Pooley sai n. 330 laukauksella 18 maalia, kun Kestner paukutti 260 laukauksella 24 maalia.