Pajuniemen nimeä ei löydy eilen nimetystä Rangersin developmet camp rosterista. Toki puuttuu muitakin nimiä, mitä ihmetellään. Ja samat kaverit ovat kyllä näitä leirejä jo muutamat tahkonneet.
Monoa perseelle koko toimiston revohkalleVähän kaivelin ja taitaa olla tosiaan Josh Kestner saapuvan laiturin nimi?
Tämmöinen saatanan 50 pisteen kaveri. Pyh.Monoa perseelle koko toimiston revohkalle
15:01 ei viel tullu kukka15:00, ei tän kukka tul.
Itseäni ei kiinnosta yhdenkään pelaajan henk.koht pisteet pätkääkään... joukkueen pisteet ja menestys playoffeissa sitäkin enemmän.Jos 50 pinnaa tulee reenaamattakin niin ei se mua ainakaan haittaa.
Ei ne pisteet mutta se kiukuttelu siellä kentällä. Just yhdestä semmosesta päästettiin irti. Nyt tuotais toista samanlaista sisään? En tiä. En kyllä innostu. Voi toki olla, että mies on muuttunut.Tämmöinen saatanan 50 pisteen kaveri. Pyh.
Olen toki samaa mieltä, että joukkueen menestys on kaikista tärkeintä. Mutta lähestyn asiaa hieman eri näkökulmasta. Sillon kun tulosta tekevät ukot onnistuvat ja täyttävät odotukset niin se ei yleensä ole kovin huono asia. Siinä on usein myös ketjukaverit menestyneet ellei sitten vedetä rulettia koko kausi. En nyt syytä Hagaa viime kauden kehnosta menestyksestä mutta kärkiukko ja varmasti ajateltiin tekevän selkeästi enemmän pisteitä jonka johdosta olisi luultavasti saatu enemmän pisteitä joukkueelle.Itseäni ei kiinnosta yhdenkään pelaajan henk.koht pisteet pätkääkään... joukkueen pisteet ja menestys playoffeissa sitäkin enemmän.
Eiköhän Skalickya yritetty pitää Raumalla mutta halusi pois.Itse olisin pitänyt Skaldon paljon mieluummin, no katsotaan nyt miten tämän huhun ja Pooleyn kanssa käy.