Huhuketju

  • 3 427 353
  • 11 165
No ei mulla muuten olisi mitään hätää tämän julkistuksen kanssa, mutta kunhan ei vaan kävisi "klassiset". Elikkäs kun seura aikansa pihtaa julkistusta niin kohta joko Länsi-Suomi tai Iltasanomat, Iltalehti yms julkaisee siirron.

Olisi varmaan kivempi, että seura julkistaisi sen enemmin. Kello 15.00 sopii ainakin minulle!
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Itse olisin pitänyt Skaldon paljon mieluummin, no katsotaan nyt miten tämän huhun ja Pooleyn kanssa käy.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itseäni ei kiinnosta yhdenkään pelaajan henk.koht pisteet pätkääkään... joukkueen pisteet ja menestys playoffeissa sitäkin enemmän.
Olen toki samaa mieltä, että joukkueen menestys on kaikista tärkeintä. Mutta lähestyn asiaa hieman eri näkökulmasta. Sillon kun tulosta tekevät ukot onnistuvat ja täyttävät odotukset niin se ei yleensä ole kovin huono asia. Siinä on usein myös ketjukaverit menestyneet ellei sitten vedetä rulettia koko kausi. En nyt syytä Hagaa viime kauden kehnosta menestyksestä mutta kärkiukko ja varmasti ajateltiin tekevän selkeästi enemmän pisteitä jonka johdosta olisi luultavasti saatu enemmän pisteitä joukkueelle.

Sori offtopic.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Toivottavasti Kestner ei ole se "kukaan ei pety" hankinta
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Taas on Kalle tekemässä elämänsä virhettä kun yrittää vahvistaa joukkuetta, harmi kun keisariketju meni lukkoon niin joutuu muissa ketjuissa lukemaan peruspositiivisten fanien kannanottoja. Itse olisin pitänyt Saarelan ja Danforthin mutta Kalle epäonnistui eikä kumpikaan pelaa Raumalla, anteeksiantamaton moka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös