Niin no ei mun mielestä ainakaan ykkössentteriä hankkiessa pidä ajatella, että halvalla pitäisi saada. Siinä pitää saada laatua ja se yleensä maksaa.Mutta jos Anas tulis niin siihen en usko että halvalla saadaan...
Niin no ei mun mielestä ainakaan ykkössentteriä hankkiessa pidä ajatella, että halvalla pitäisi saada. Siinä pitää saada laatua ja se yleensä maksaa.Mutta jos Anas tulis niin siihen en usko että halvalla saadaan...
Nettiä selaillessani jossain oli että on ollut myös Saarelan ketjukaveri. Mikäli englantia sen verran osasin suomentaa... Ilmeisen kova pelaaja on kyseessä...Lisäksi on pelannut samaan aikaan Charlottessa erään Aleksi Saarelan kanssa.
Mutta jos Anas tulis niin siihen en usko että halvalla saadaan...
Kuten Kummelissa:Minun puolesta soppariuutisessa saa erikseen kertoa, että "maksoi muuten aivan saatanasti" mikäli on tasonsa osoittanut, laadukas pelimies.
Pitäisikö julkaista nimi palstalle ennen kuin konttorin pojat heräilevät?Tän tason huhu toteutuu huomenna ja poterovartio hiljainen... ;)
Ehdottomasti! Kansa vaatii nimen tietoon!Pitäisikö julkaista nimi palstalle ennen kuin konttorin pojat heräilevät?
Ilmeisesti tänään olisi tulossa laituri ja myöhemmin tämä the sentteri.Oliko nyt siis laituri vai sentteri? Mihn aikaa yleensä hälytys on huudettu
Ilmeisesti tänään olisi tulossa laituri ja myöhemmin tämä the sentteri.
Oliko nyt siis laituri vai sentteri? Mihn aikaa yleensä hälytys on huudettu
Mulla ei ole tietoa, että sentteri olisi jo saatu pyydykseen.@Sinkilä kerro nyt että onko kyseessä sentteri vai laituri?
Kyllä.Tän laiturin myötä balsamia haavoille isosti.
Tän laiturin myötä balsamia haavoille isosti.
Onko tämä joku ryöstö Turun suunnalta?
Onko tämä joku ryöstö Turun suunnalta?