Haka Maori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaikeasti selitettävissä
Onko ensi kauden tulijoista mitään konkreettista huhua? Esim onko Jasusta vain mutua?
Hienoa kun huhuja liikkuu
Tottakai huhun lähteen voi jättää kertomatta. Ainoastaan jos se on itsekeksitty niin se olisi kohteliasta ilmoittaa...
Ei missään nimessä ollut tarkoitettu. Minusta paljastit jo enemmän kuin olisi tarpeen ollut.En nyt tiedä oliko tämä minulle tarkoitettu, mutta kuten jo kahdesti olen kertonut, niin pulloposti joukkueen sisältä. Sen selvemmin en lähdettä mielestäni pysty kertomaan, muuta kuin suorilla nimillä ja niiden paikka tämä ei ole.
Onkos nää pullopostit oikeasti ajautuneet Otiksen rantaan vai onko nämä baaritiskillä pullojen ääressä kerrottuja huhuja? Vai mistä tämä yhtäkkinen pulloposti-termi käyttö tulee?
Mikäs se yks P-Amerikan ihme oli, jota ensi kaudeksi oltiin Lukkoon tuomassa? Christiansen tjsp?
Tässä on siis tietyllä tavalla se mitä minä en ymmärrä. Jos se on hyvä juttu että huhuja ei enää liiku toimistolta, niin miksi ne vähäiset mitä saa nipistettyä irti pitää tulla kirjoittamaan tänne, vaikkei kertoisi edes mistä kuuli? Eikö siinä vähän rikota kahden ihmisen välistä luottamusta?Vielä hienompaa on ettei niiden uusien tulijoiden nimiä taida enää vuotaa lainkaan toimistolta. Kuitenkaan siitäkään ei niin hirveän kauan ole aikaa, kun jokaista neuvottelua huudettiin ympäri kylää, eli joku on aina vasikoinut.
Melko nihkeästi minunkin pullopostini kertoo niitä uusia asioita, vaikka satavarmasti tietää enemmän. Uusia tulijoita olen kysellyt, mutta ei niistä ole ollut ikinä puheita nimellä, ymmärrettävästi, mutta vastaavasti on sitten nimen kumonnut jos jotain olen kysellyt, kuten esimerkiksi Niemisen sopimuksen jonka tänne alulle laitoin. Jatkosopimuksia tosiaan on tehty ja kyllä hän nimetkin tietää, mutta ei kuitenkaan niistä sen enempää hiiskunut, vain Bonon viimeisen kauden sekä Lehtisen poistumisen kertoi.
Olisi edes helpompi haukkua se ketä kertoo sen asian joukkueen sisältä eikä sitä joka sen käy utelemassa.
Ei näistä asuntoliikkeistä mitn voi päätellä ikinä. Asunto seisoo kyllä paikallaan vaikka ruumis olisi muualla.Ei tämä välttämättä Lehtisen siirtymisiin vaikuta millään lailla, mutta on se käsittääkseni ainakin omaa kämppää Raumalta katsellut. Toki sen voi laittaa vuokralle tai Porissa pelatessa itse asuakin, mutta tämän pohjalta en täysin mahdottomana näkisi jatkoakaan Lukossa.
Lehtinen kipeä, joten tuskin pelaa huomennakaan.Ei näistä asuntoliikkeistä mitn voi päätellä ikinä. Asunto seisoo kyllä paikallaan vaikka ruumis olisi muualla.
Setänen/Ancicka tänään J-kyläs, Eli Lehtinen melko varmaan huomenna askissa.
Instagramin stories-osiossa näkyy kyseinen kuva^Missä näin on kerrottu? Ei ainakaan Twitterissä, eikä instassa ole tullut mitään vastaan.
Lukon kotisivuilla myös.^Missä näin on kerrottu? Ei ainakaan Twitterissä, eikä instassa ole tullut mitään vastaan.
Niin ja mikä on F5-näppäin? @Jorkko
Lukon kotisivuilla myös.
Eiköhän tuo joku jatkosopimus ole.