Huhuketju

  • 3 423 789
  • 11 126

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Onko ensi kauden tulijoista mitään konkreettista huhua? Esim onko Jasusta vain mutua?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hienoa kun huhuja liikkuu

Vielä hienompaa on ettei niiden uusien tulijoiden nimiä taida enää vuotaa lainkaan toimistolta. Kuitenkaan siitäkään ei niin hirveän kauan ole aikaa, kun jokaista neuvottelua huudettiin ympäri kylää, eli joku on aina vasikoinut.

Melko nihkeästi minunkin pullopostini kertoo niitä uusia asioita, vaikka satavarmasti tietää enemmän. Uusia tulijoita olen kysellyt, mutta ei niistä ole ollut ikinä puheita nimellä, ymmärrettävästi, mutta vastaavasti on sitten nimen kumonnut jos jotain olen kysellyt, kuten esimerkiksi Niemisen sopimuksen jonka tänne alulle laitoin. Jatkosopimuksia tosiaan on tehty ja kyllä hän nimetkin tietää, mutta ei kuitenkaan niistä sen enempää hiiskunut, vain Bonon viimeisen kauden sekä Lehtisen poistumisen kertoi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tottakai huhun lähteen voi jättää kertomatta. Ainoastaan jos se on itsekeksitty niin se olisi kohteliasta ilmoittaa... Varmaan tämä on niinkin päin toiminut vuosien saatossa, että joku asioista perillä oleva on tarkoituksella päästänyt ilmoille perättömän huhun ja hihitellen odottanut kuinka nopeasti ja kenen toimesta se ilmestyy palstalle.
Ja onhan nämä toimittajienkin huhuilut joskus menneet pieleen, esim Perrin-huhussa varmaankin agentti koijasi toimittajaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tottakai huhun lähteen voi jättää kertomatta. Ainoastaan jos se on itsekeksitty niin se olisi kohteliasta ilmoittaa...

En nyt tiedä oliko tämä minulle tarkoitettu, mutta kuten jo kahdesti olen kertonut, niin pulloposti joukkueen sisältä. Sen selvemmin en lähdettä mielestäni pysty kertomaan, muuta kuin suorilla nimillä ja niiden paikka tämä ei ole.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En nyt tiedä oliko tämä minulle tarkoitettu, mutta kuten jo kahdesti olen kertonut, niin pulloposti joukkueen sisältä. Sen selvemmin en lähdettä mielestäni pysty kertomaan, muuta kuin suorilla nimillä ja niiden paikka tämä ei ole.
Ei missään nimessä ollut tarkoitettu. Minusta paljastit jo enemmän kuin olisi tarpeen ollut.

Alan varmaankin olla tilanteessa, jossa sarkasmini on sillä tasolla etten itsekään tiedä koska olen tosissani.
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Mielestäni noi Bonon ja Lehtisen huhut on ihan uskottavia ja ihan loogisiakin, eli itse en ainakaan tuohon odota mitään lähteen nimeä, osoitetta ja puhelinnumeroa.

Eri asia jos pullopostissa olisi ollut vaikka huhu Danforthin 5 vuoden jatkosopparista, saattaisin ehdottaa sitä sakkoa saatana.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkos nää pullopostit oikeasti ajautuneet Otiksen rantaan vai onko nämä baaritiskillä pullojen ääressä kerrottuja huhuja? Vai mistä tämä yhtäkkinen pulloposti-termi käyttö tulee?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkos nää pullopostit oikeasti ajautuneet Otiksen rantaan vai onko nämä baaritiskillä pullojen ääressä kerrottuja huhuja? Vai mistä tämä yhtäkkinen pulloposti-termi käyttö tulee?

Joukkueen sisältä kohta varmaan riittää kertomaan asian. Kai se on ihan sama onko se tullut pullopostina, faksina, tekstiviestinä tai postikorttina.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja Christensenin kanssa ei tietenkään vielä ole mitään sovittu, kun äijä yliopistossa vetää ja siellä on niin tiukat ne amatöörisäännöt. Asia katsotaan vasta keväällä, sanoi Sahlstedtkin lehdessä joulun ja uudenvuoden välillä, kun hänen matkastaan rapakon taakke oli juttua.

Christensen on nyt pelannut AIT:ssä eli American International Collegessa 20 peliä tehopistein 5+12=17 ollen joukkueensa paras pistemies. AIT on omassa divisioonassaan Atlantic Hockeyssa kolmantena tällä hetkellä, eikä käsittääkseni kumpikaan, ei joukkue eikä divisioona, kuulu yliopistokiekon suurimpiin ja kauneimpiin.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Vielä hienompaa on ettei niiden uusien tulijoiden nimiä taida enää vuotaa lainkaan toimistolta. Kuitenkaan siitäkään ei niin hirveän kauan ole aikaa, kun jokaista neuvottelua huudettiin ympäri kylää, eli joku on aina vasikoinut.

Melko nihkeästi minunkin pullopostini kertoo niitä uusia asioita, vaikka satavarmasti tietää enemmän. Uusia tulijoita olen kysellyt, mutta ei niistä ole ollut ikinä puheita nimellä, ymmärrettävästi, mutta vastaavasti on sitten nimen kumonnut jos jotain olen kysellyt, kuten esimerkiksi Niemisen sopimuksen jonka tänne alulle laitoin. Jatkosopimuksia tosiaan on tehty ja kyllä hän nimetkin tietää, mutta ei kuitenkaan niistä sen enempää hiiskunut, vain Bonon viimeisen kauden sekä Lehtisen poistumisen kertoi.
Tässä on siis tietyllä tavalla se mitä minä en ymmärrä. Jos se on hyvä juttu että huhuja ei enää liiku toimistolta, niin miksi ne vähäiset mitä saa nipistettyä irti pitää tulla kirjoittamaan tänne, vaikkei kertoisi edes mistä kuuli? Eikö siinä vähän rikota kahden ihmisen välistä luottamusta?

Ja ei minulla ole sinua vastaan mitään, enemmänkin sellainen don't hate the messenger, hate the message-tyyppinen juttu.

Olisi edes helpompi haukkua se ketä kertoo sen asian joukkueen sisältä eikä sitä joka sen käy utelemassa.
 
Sehän on nyt ihan selvä, että pelaajien perheenjäsenet, tyttöystävä tai joku ihan paras kaveri saanee tiedon tulevan kauden kuvioista. Itse olen muutaman liigapelaajan kaveri, mutta eivät he varmastikkaan minulle kertoisi mitään sopimuksia omalta kohdaltaan tai joukkuekavereidensa kohdalta. En toisaalta koskaan ole kummemmin kysellytkään, kun itse tiedän, että ei mitään sopimuksista hiiskuta etukäteen. On varmasti tiettyjä pelaajia jossain joukkueessa, jotka kertovat omia tai kavereiden sopimuskuvioita (kuten Karalahti Jokereissa joskus).
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisi edes helpompi haukkua se ketä kertoo sen asian joukkueen sisältä eikä sitä joka sen käy utelemassa.

Ei jatko- taikka pelaajasopimukset nyt mitään valtion salaisuuksia kuitenkaan mielestäni ole, eikä joku jäsen mikään pahatahtoinen myyrä taikka vakooja, jos niistä jotain saattaa mainita. Ihan jokaisessa joukkueessa pienissä piireissä asiat kulkee eteenpäin.

Kun on kyse kuitenkin Jatkoajan huhuketjusta, niin en tiedä mitä pahaa tässä nyt sitten on tapahtunut. Huhut nyt ovat yksi iso asia jääkiekkossa ja yleensä niitä mielenkiintoisimpia asioita joista keskustellaan sekä kirjoitellaan, ihan maksullisessa mediassakin.

Jos nyt vaikka kirjoittaisin, että Justin Azevedo saapuu Lukkoon, niin epäilisin porukan enemmän olevan tohkeissaan, kuin harmittelemassa sitä mistä sen on kuullut.

Azevedo ei ollut huhu, eikä ole saapumassa Lukkoon.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tämä välttämättä Lehtisen siirtymisiin vaikuta millään lailla, mutta on se käsittääkseni ainakin omaa kämppää Raumalta katsellut. Toki sen voi laittaa vuokralle tai Porissa pelatessa itse asuakin, mutta tämän pohjalta en täysin mahdottomana näkisi jatkoakaan Lukossa.
 

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Ei tämä välttämättä Lehtisen siirtymisiin vaikuta millään lailla, mutta on se käsittääkseni ainakin omaa kämppää Raumalta katsellut. Toki sen voi laittaa vuokralle tai Porissa pelatessa itse asuakin, mutta tämän pohjalta en täysin mahdottomana näkisi jatkoakaan Lukossa.
Ei näistä asuntoliikkeistä mitn voi päätellä ikinä. Asunto seisoo kyllä paikallaan vaikka ruumis olisi muualla.
Setänen/Ancicka tänään J-kyläs, Eli Lehtinen melko varmaan huomenna askissa.
 

Jorkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Sopimusuutisia tulossa, kertoo Lukko. F5- näppäimen lisäksi sormi osuu painikkeisiin 7 ja 6, joten David Nemecek? :D
Siitä en tiedä, keiden sopimuksia nyt ollaan julkaisemassa, mutta omien tietojeni mukaan ainakin Koivistoinen ja Setänen ovat jatkamassa.

Jos joku tietää enemmän, niin rohkeasti vaan kertomaan ;)
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
31 jatkaa ainakin vuoden sopimuksella
32 sopimus pitäisi olla varma, viimeisistä huhuista huolimatta.

33 ja 63 pitäisi jatkaa.
20 pitäisi olla varmassa.

Toki Slaavien ja Pressin sopimukset toiveena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös