Huhuketju

  • 3 434 597
  • 11 208

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tosin pleijareissa tippui ihan lopussa mielestäni taas Setäsen taakse, siinä Tappara-sarjassa. Mutta en itse masennu vaikka kummatkin jatkaisivat tai lähtisivät, tai että toinen jäisi.
 
Luulisi jokaiselle olevan selvää, että hyvin vaikeaa on Lukon saada enää Lehtistä jatkamaan.
Ja eiköhän siellä hänellä(kin) ole jonnekin jo paperi ensi kaudesta tehtynä.

Itse antaisin molempien mennä.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Lehtinen vaikuttaa lupaavalta, mutta tekee itsensä liian pieneksi? Millainen on luonteeltaan, jännittäjä vai rento?

Mahdollinen jännittäminen ei ainakaan otteissa näy eli väittäisin rauhalliseksi. Torjuntatyylikin on rauhallinen vrt. Setänen.

Tosiaan pelaa usein perse syvällä maalissa. Jos viitsii kelailla niin voi katsoa eilisen spårtin 2-2 tasoituksen. Siinä näkyy juuri miten tekee itsestään pienen. Veto tulee maskista ja ei näe vetoa. Vetää itsensä todella kyyryyn ja kiekko menee ylös. Luulisin että tilanteessa pitäisi itsestään tehdä mahdollisimman suuren.

Joku saa Lehtisestä hyvän maalivahdin ja potenttiaalia löytyy kyllä. Kyllähän kaikki merkit viittaa lähtöön esim. teki vain vuoden jatkosopimuksen, Virran kommentit kauden alussa Setäsen tilanteesta ja olisi Lehtistä voinut enemmänkin tähän mennessä peluuttaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei nyt varsinaisesti mitään hirveän uutta tietoa, mutta itsellekin tänään kantautui tieto Lassi Lehtisen poistumisesta ensi kaudeksi. Samalla kertovat tämän olevan Ilkka Heikkisen viimeinen kausi.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Ei nyt varsinaisesti mitään hirveän uutta tietoa, mutta itsellekin tänään kantautui tieto Lassi Lehtisen poistumisesta ensi kaudeksi. Samalla kertovat tämän olevan Ilkka Heikkisen viimeinen kausi.
Ketkä kertovat?
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Minulle kerrottiin että Pekka Virta hyppää itse ensivuonna askiin. Ja ekan pelin jälkeen haukkuu valmentajat.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulle kerrottiin että Pekka Virta hyppää itse ensivuonna askiin. Ja ekan pelin jälkeen haukkuu valmentajat.

Viestistä kun jättää vittuilun pois, niin sisältö olisi "Minulle kerrottiin". En ymmärrä tämän viestin tarkoitusta, mutta ei sillä niin väliä. Jatketaan.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ei nyt varsinaisesti mitään hirveän uutta tietoa, mutta itsellekin tänään kantautui tieto Lassi Lehtisen poistumisesta ensi kaudeksi.
Harmittaa jos näin käy, että muuttaa Liigan sisällä toiseen seuraan. Jos matkaa ulkomaanosastolle, niin onnea vaan matkaan.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pulloposti kertoi Kiikartornin juurella.

Mun mielestä on ihan ok, jos kertoo huhun ilman lähdettä. Lähde voi kuitenkin olla esim joukkueen sisältä tai jotain vastaavaa ja ei haluta tuoda sitä julki. Jatkossa voi jokainen sitten suhtautua jonkun nimimerkin huhuihin omalla uskolla sen mukaan, mitä on tapahtunut.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mun mielestä on ihan ok, jos kertoo huhun ilman lähdettä. Lähde voi kuitenkin olla esim joukkueen sisältä tai jotain vastaavaa ja ei haluta tuoda sitä julki. Jatkossa voi jokainen sitten suhtautua jonkun nimimerkin huhuihin omalla uskolla sen mukaan, mitä on tapahtunut.
Totta kai. Ite saanut täällä kuulla myös ihan samaa kuittailua, jos oon jotain laittanut minkä oon kuullut.
En mäkään mitään lähteitä sen enempää kaipaa. Mutta voi sen nyt kertoa ainakin, että onko se toriparlamentista vai jostain vähän paremmasta suunnasta.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Totta kai. Ite saanut täällä kuulla myös ihan samaa kuittailua, jos oon jotain laittanut minkä oon kuullut.
En mäkään mitään lähteitä sen enempää kaipaa. Mutta voi sen nyt kertoa ainakin, että onko se toriparlamentista vai jostain vähän paremmasta suunnasta.

No kyllä tuossa ylempänä lähde mainittiin. Jos pulloposti joukkueen sisältä ei aukene niin en voi mitään.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mutta voi sen nyt kertoa ainakin, että onko se toriparlamentista vai jostain vähän paremmasta suunnasta.

Kyllähän minä sen melko selvästi kerroin, "pulloposti joukkueen sisältä". Eikö silloin ole melko selvää mistä tämä on peräisin? Yksittäisiä nimiä en vieläkään tällä palstalla rupea kertomaan.
 
Itse kuulin marraskuussa, että Lehtinen siirtyisi Ilvekseen. Kysyin tämän huhun mahdollista todennäköisyyttä yhdeltä henkilöltä, joka on yleensä hyvin perillä näistä ja hän ei tästä Ilves-huhusta ollut kuullut mitään.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Itselleni ei tulisi mieleenikään kirjoittaa huhun lähdettä tänne, eikä kertoa sitä kenelle muullekaan ilman lähteen nimenomaista lupaa. Kyse on luottamuksesta ainakin omalta kohdaltani. Siihenkään en ota kantaa, mistä huhun kertoja on tietonsa saanut, koska en sitä siis itsekään kerro. Jos huhun lähde on luotettava, niin ei minulla ole mitään tarvetta kyseenalaistaa huhua.

Viimeisin huhu Heikkisen lopettamisesta meni metsään. Olin aika varma, että lopettaa uransa. Joskin tuo muuttui aika varhaisessa siihen, että pelaa liigassa, jos motivaatiota riittää. Ja riittihän sitä. Lukkoon palaaminen oli pienoinen yllätys, vaikka kuulinkin Kallen kyselleen monesti Bonon perään, sekä luonnollisesti myös Niittymäen.

Mutta se siitä ja pahoittelut tästä huhuketjun noston jatkumisesta. Luulin itsekin, että täällä olisi ollut huhuja Lukkoon päin. Olihan se pettymys että saa lukea Lehtisen lähdöstä, vaikka Lukkoon liitettävä huhu sekin on.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Lehtisestä en osaa sanoa itse henk.koht mitään. Omien käsityksieni ja tietojen mukaan, Lukko haluaisi kaksikon pitää. Setänen on ainakin tietojeni mukaan, joista olen myös täällä kertonut tehnyt Lukon kanssa jatkosopimuksen.

Lehtinen teki kyllä erikoisen diilin kun teki vain vuoden jatkon ja Kalle silloin sanoi, että molempien etu että voidaan kattella. No Lassi varmaan on sitten katsellut ja päättänyt jatkaa matkaa. Saman teki nuorempi Saarela.

Mitä taas tulee Bonoon ja hänen lopettamiseen niin aika varauksella siihen vielä suhtautuisin.

Kesän mittaa ja vielä kauden alussa olin aivan varma, ettei Bonoa kentällä näy. Näin kirjoittivat monet ja näin myös Bonon kanssa puhuttiin kun kylillä tormättiin.
Niin vaan se Bono päättikin vielä kerran tulla ja sanonut, että katsotaan kausi kerralla. On vähän sellainen Selännemäinen kaveri. Rehti ja suora. Elää omien tuntemuksien mukaan, mutta ei kumminkaa ehkä ole vielä valmis jäämään kotio vaikka Remppa oliskin kesken.

Eli katsellaan rauhassa.

Jatkosopimuksia siellä kassakaapissa on ja ulkopuolelta tulijoita myös.

Käsitykseni mukaan Lukko on lähes jokaisen kanssa saanut jatkosopimukseen nimen joka on tähän mennessä ollut mahdollista. Poislukien Kaksoset ja ilmeisesti Lassi.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Ja mitä tulee lähteiden paljastamiseen niin eihän se kannata tai ei sitä voi kertoa, jos sellainen oikeasti on.

Ennen kaikki elite haut julkaistiin huhuina ja jos joku Kalliohovin tiskillä jotain sanoi niin se piti paikkansa, ainakin täällä ja torilla.
Sitten oli pitkään pelaajakoordinaattori joka lörpötteli juttuja ja huhuja liikkui, mutta niin myös pelaajia.
Kallen aikana taas melko hiljaista ja saadaan itse etsiä pelaajat instojen seuraajien perusteella.

Huhuja silti liikkuu ja jos jollain joukkueen sisällä laululintu, niin hyvä tai joukkueen asioista perillä oleva taho, niin hyvä.

Näin pienessä kylässä lähes kaikilla on joku kontakti Lukkoon. Itse olen moneen pelaajan tutustunut ja samalla hallilla olijoihin, joilla tuttuja organisaatiossa. Aina välillä jotain heiltä kuuluu, mutta joku luottamus niissä asioissa pitää olla ettei joka asiaa huutele minkä kuulee. Ja varmasti eri pelaajia tälläkin palstalla väki tuntee. Jotkut pelanneet samassa jengissä, jotkut ikätovereita koulussa tai sukulaiset pelannut samaa aikaan jne.

Itse voin käsi sydämmellä sanoa, että tunnen Lukon nykyisiä ja entisiä pelaajia useita. Joskus tulee juteltua peleistä tai lajista. Joskus vähän juteltua jos soppari katkolla jne.
Tällä kaudella mitä olen muutaman keskustelun käynnyt niin nykyisten kuin entisten pelaajien kanssa niin aika vähän sieltä negaa on tullut. Toki täällä osattiin kertoa, että joukkueen sisältä on tullut tietoa, että Virralla olisi ongelmia pelaajien kanssa tai sukset ristissä. Itse en taas sitä kuullut, mutta en kiellä etteikö pelaajat näkisi asiaa eri tavalla. Ja nyt on pullopostia tullut. Ja en sano, että ei pitäisi paikkaansa. Mutta pysyy "palstatotuutena" kunnes realisoituu. Jotkut osuu ja jotkut ei.

Itsellä harvemmin alussa osui kun kirjoitti jokaisen hallikeskustelun huhuna ja nykyään pitää vieläkin olla tarkkana, että mitä voi kirjoittaa ja mitä ei.
Ihan jopa siksi, että joka toinen pelaaja tai organisaatiossa oleva käy näitä lukemassa. Nopeasti jää kyllä kiinni jos väärää tekstiä kirjoittaa, mistä on luvannut pitää suunsa kiinni.
Kysykää vaikka Ilomäen Artulta mistä yksi HPK pelin maalituuletus tuli jossei tältä palstalta.

Mutta se tästä.
Hienoa kun huhuja liikkuu ja eiköhän pian päästä taas arvostelemaan hankintoja ja sopimuksia.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun mielestä on ihan ok, jos kertoo huhun ilman lähdettä. Lähde voi kuitenkin olla esim joukkueen sisältä tai jotain vastaavaa ja ei haluta tuoda sitä julki. Jatkossa voi jokainen sitten suhtautua jonkun nimimerkin huhuihin omalla uskolla sen mukaan, mitä on tapahtunut.

Sepä se, on täällä aikoinaan huhuttu mm. Numpan ja Niämisen tulosta ennen kuin missään muualla (mediassa) ollut juttua. Kun luin Jantusen, Ruudun ja Karalahden kirjat, niin uteliaana kävin lukemassa, mitä palstalla on kirjoiteltu herroista tiettyinä ajankohtina, niin yllättävän paljon jotkut olleet aina asioista perille.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niemisen tulosta ei kukaan kylläkään sanallakaan edes huhuillut vaan Länsi-Suomi pääsi uutisensa iskemään ihan puun takaa ja se osui vielä päähänkin.

Nummelinin tulosta huhuiltiin, kun Timo Kunnari sen ensimmäisenä kertoi.

No tämä tällaisena omana tämänpäiväisenä panoksena huhuketjuun kun ei mitään huhujakaan ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös