McLeanin palkkapyyntö oli niin raju ettei ollut varaa. Lukko halusi, Dufva halusi ja itse Mäc, mut hintapyyntö ja (Jokerien+liigan "herrasmiessopimus) yhdistettynä tähän ratkaisi asian Khl-seuran hyväksi.
Sama oli esim N.Kapasen kohdalla. Taisi olla noin 700 000e tietämillä mitä Niko pyysi?
Itse kuulin viime lauantaina Kourujärven Kebabilla samansuuntaisia tietoja, mutta tietojen varmuus taitaa olla vähän niin ja näin.
Joku tuolla twitterin puolella heitti, että Lukko olisi tarjonnut isompaa paperia kuin Ässät. Täyttä shittiä tuo tietenkin on, mutta mielummin ottaisin ensi kaudeksi faneja rakastavan ja kahta kertaa kovemman Petruzalekin. Mutta en usko, että enää tällä kaudella olisi tulossa(ellei joki lähde?)EE ei ilmeisesti tule takaisin vielä vähään aikaan. 2+1 soppari farmiin
Kuka varmana puhui? Juttuja kuultuna vain ja huhuketju on huhuja varten! Ei tosikoille.Mistä nämä "varmat" tiedot ovat peräisin?
En oo ikinä ymmärtänyt miksi huhu-ketjuun pitäisi laittaa lähteitä ja onko varma tieto ja luotettava lähde. Tää on juurikin HUHU-ketju ja jos joku kuulee HUHUN, niin se kuuluu tähän ketjuun. Oli kuinka utopistinen huhu tahansa.Kuka varmana puhui? Juttuja kuultuna vain ja huhuketju on huhuja varten! Ei tosikoille.
En oo ikinä ymmärtänyt miksi huhu-ketjuun pitäisi laittaa lähteitä ja onko varma tieto ja luotettava lähde. Tää on juurikin HUHU-ketju ja jos joku kuulee HUHUN, niin se kuuluu tähän ketjuun. Oli kuinka utopistinen huhu tahansa.
Viimeinen huhu koskee Vahalahtea. Sopimusta kuulemma tarjottu.
Eikös se Vehasen 5-vuotinen pahvi purettu, kun mies lähti Prahaan?http://www.urheilulehti.fi/jaakiekk...aleijona-vahvistaa-liigan-mestarikandidaattia
Eli Urheilulehden tietojen mukaan Vehanen on ensi kaudella Lukon ykkösmaalivahti. Saa nähdä jääkö Setänen kirittämään.
Eikös se Vehasen 5-vuotinen pahvi purettu, kun mies lähti Prahaan?
Eikös se Vehasen 5-vuotinen pahvi purettu, kun mies lähti Prahaan?
Kukas se seuraava raumalainen huippuvahti sitten on? Urpolahtiko?Pete aina avosylin vastaan. Jos Setänen "hukataan" niin aina siellä on seuraava jonossa, ei raumalta maalivahtilupaukset lopu.
Sama.Vehanen & Setänen duo kelpaisi mulle. Tasainen parivaljakko, omia kasvatteja.
Kukas se seuraava raumalainen huippuvahti sitten on? Urpolahtiko?