Luultavasti KHL voi viedä vasta ensi kauden jälkeen.
Diilihän oli muodossa jokaisen liigakauden jälkeen on KHL optio voimassa. Tietysti kesken kaudenkin kaveria on mahdollista liikuttaa mutta se vaatii isomman ruplarekan sitten asioimaan sinne jonnekin.Luultavasti KHL voi viedä vasta ensi kauden jälkeen.
Näin itsekin ymmärsin. Ensi kausi varmasti Lukossa, ja kaksi seuraavaa saadaan jännittää.
Huh, onneksi tämä Vesalainen meni teille.
Gagnonin kohdalla puhuttiin samoista syistä mitä oli aikoinaan Zdenek Nedvedillä. Nedvedin jatkosopimus julkaistiin kesäkuun lopulla.
Mitkä ne syyt ovat?
Niin tai sitten siinä sopimuksessa on joku takaraja siirtymisestä muihin sarjoihin. Tälläisessä tapauksessa on ihan turhaa tiedotella ennen kuin takaraja on umpeutunut.
Lehdessä muutama rivi Gagnonista. On Lukon ykkösvaihtoehto. Miettii valintojaan, ja Lukko yksi niistä. Lukko katsoo Gagnon kortin loppuun asti, muitakin vaihtoehtoja on. Heinäkuun lopussa 29.7 pitäisi olla koko joukkue koossa.
Vähän taidetaan pajunköyttä syöttää myös..
Kyllä. Näin olen ymmärtänyt ja pressihän jatkosopparista oli jo sovittuna. Itse olen siinä käsityksessä, että pelaa kyllä Lukossa.
− Mikäli Gagnonin kanssa ei päästä sopimukseen, viikon se ottaa ennen kuin voidaan julkistaa uusi mies, Vanhatalo päättää.[/I]
Muuta rosteria tuijotellessa ihan pikkuisen tulee kutina sellaisesta, että tämä tuleva kuningassentteri olisikin/voisi olla piirun tai pari kovempi luu kuin Gagnon. Yhtään Gagnonia tietenkään väheksymättä. Niko Kapanen olisi lähes täydellinen hankinta, siitä olisi paha pistää paremmaksi. No kelpaa se Gagnonkin.Eli Gagnonia siis odotellaan vähintään heinäkuun toiseksi viimeiselle viikolle ja jos ei siihen mennessä sopimusta ole syntynyt niin sitten viikon verran aikaa solmia jonkun näiden viiden kanssa sopimus.
...− Jos Gagnonin tilanne ei johda sopimukseen, meillä on nejästä viiteen ehdokasta katsottuna varalle...
Käsittääkseni sentterimarkkinat ovat varsin kuivat, enkä usko että niiltä löytyy neljästä viiteen Gagnonin tasoista ehdokasta odottamassa. Joten eiköhän se sopimus ole Lukon kanssa tehtynä.
Kapanen, Dixon, Da Costa, Hodgman, siinä nyt tasokkaita ja hintavia senttereitä.