Voi olla, mutta Lukon tapauksessa se on ainakin. Vanhatalo on näissä asioissa erittäin tarkka juuri tuosta syystä, että ulos ei voi kertoa mitään keskeneräistä, koska kilpailija iskee kiinni myös.Olikohan maailmanhistorian ensimmäinen kerta, kun jääkiekkojoukkue itse vahvistaa huhun, julkaisematta kuitenkaan sopimusta?
Voi olla, mutta Lukon tapauksessa se on ainakin. Vanhatalo on näissä asioissa erittäin tarkka juuri tuosta syystä, että ulos ei voi kertoa mitään keskeneräistä, koska kilpailija iskee kiinni myös.
Ehkä Niskala on sitten hieman poikkeustapaus ja tässä tapauksessa on katsottu olevan varaa neuvottelun kommentoimiseen.
Eihän kukaan hihkaisisi sanaakaan keskeneräisistä neuvotteluista mikäli sopimus ei olisi 100% varma.
Eikä pelaaja olisi mukana joukkueen yhteisleirillä mikäli pelaaminen ei olisi 100% varmaa.
Mutta jotkut eivat vaan hyvaksy ennen kuin virallinen ilmoitus tulee, muille toki selvaa.
Eiköhän kaikki hyväksy Niskalan tulon jo nyt.
Eikä siitä niin kauaa ole kun täällä vedettiin ranteita auki, kun muutama nimimerkki kuiskutti että Janne tähyää ulkomaille.
Näin ääneen sanottuna, itse olen pitänyt Niskalaa varmana niitten leirikuvien jälkeen.
Lue muutama kommentti ylospain niin jo loytyy niita jotka eivat vielakaan pida asiaa selvana.
Topi Lehtonen palaamassa Lukkoon? Vai sittenkin Hal Gill?Tänään on pressi klo 18, jossa julkistetaan puolustajasopimus.
Futiksen mm-kisoissa tänään välipäivä. Sopiva paikka tiedottaa, jotta saisi mahdollisimman suuren julkisuuden.
Ja kun mä olen koko päivän väijynyt töissä korva radiossa kiinni että joko joko niin nyt sitten mennäänkin ja illalla tiedotetaan. Vaikka mukavaahan se on viikonloppua aloitella moisella uutisella.
Jos se nyt sitten Niskala on.... (no on on, älkää ny ihokasta repikö).
Lukkomaniassa joku huhuili meinaan toisestakin pakista mutta en tiedä oliko se kirjoittajan omaa arvailua vai onko tällaista huhua oikeasti ilmassa?
Juttu taisi siitä lähteä kun Vanhatalo oli höpissyt jotain hankinnoista monikossa.
Itseasiassa Vanhatalo ei höpissyt monikossa, vaan se oli väärin tulkittu Länsi-Suomen jutusta. Vanhatalo puhui monikossa puolustajasta ja keskushyökkääjästä.
Juu, eli höpisi molemmista hyökkääjästä ja pakista. No väkisinkin siinä tulee monikon pääte perään. Tyhmää porukkaa Lukkomaniassa...
Kyselin tuosta lisätietoa Lukkomaniassa mutta vielä ei siihen ole ehditty vastaamaan.
Tiedä häntä, eilen tuo kumminkin on kirjoitettu Lukkomaniaan Janne Niskalaa koskevaan ketjuun.Eikös se ollut jo Välivaara?
Tarkoitan Lukkomaniassa erään nimimerkin eilistä kirjoitusta ja tummennettua kohtaa siitä: "Luulin että luen Niskalan sopimuksesta kun tämän avasin. Mutta plaah, en usko ennen kuin näen. Toinenkin pakki Honkaheimo stuntti on ilmeisesti tulossa."
Kyselin tuosta lisätietoa Lukkomaniassa mutta vielä ei siihen ole ehditty vastaamaan.