Huhuketju

  • 4 900 550
  • 11 962

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Johan (ei Harju) pomppas! Leksa otetaan kiljuen vastaan jos on tullakseen.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs se Leksa nyt velmuilee? Aprillipäiväkin taisi mennä jo. Melkoiseen palkanalennukseen joutuisi tyytymään mikäli tänne saapuisi ja eikös se NHL tosiaan ole vielä kaverin tavoitteena. Ei vain mahdu meikäläisen järkeen, mutta innolla otetaan toki vastaan.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Mitäs se Leksa nyt velmuilee?
Vähän oli liioittelun makua tuossa Baronin viestissä. Artikkelin Jokereita koskevassa katkelmassa seisoo näin:

Ensi kaudeksi hänellä ei ole sopimusta. Kiinnostaisiko jatkaa KHL-pelejä Jokereissa?
"Ilman muuta. Se olisi hienoa, kun olen ollut niin paljon pois kotoa, mutta katsotaan", sanoo Komarov arvoituksellisesti. "Minun pitäisi lähiaikoina päättää, mihin asetun ja mitä teen tulevaisuudessa."

Eipä tosta voi oikein sanoa juuta eikä jaata. Itse en kyllä uskonut Jokereilla olevan minkäänlaista saumaa Komaroviin, joten otan tän pelkän spekuloinninvapaudenkin avosylin vastaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
No eihän tuo Komarovin lausunto kauhea yllätys ole. Varmaan moni kiekkoilija tahkoaisi KHL:aa mieluiten Jokereissa, varsinkin suomalaiset. Roiman palkan alennuksenhan tuo "unelma" toisi tullessaan, ja kysymys lieneekin nyt siitä, haluaako Leksa sitä tässä vaiheessa ottaa, kun ura on kuumimmillaan. Ja onko sitä halua kammeta vielä änäriin, sekin on yksi kysymys. Itse luulen, että vielä ensi kaudella ei Komarovia Jokereissa nähdä, mutta ennen pitkää kyllä.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Eiköhän Leksa änäriin mene. Eikös siellä ole oikein useampikin joukkue kiinnostunut?
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Vähän oli liioittelun makua tuossa Baronin viestissä. Artikkelin Jokereita koskevassa katkelmassa seisoo näin:



Eipä tosta voi oikein sanoa juuta eikä jaata. Itse en kyllä uskonut Jokereilla olevan minkäänlaista saumaa Komaroviin, joten otan tän pelkän spekuloinninvapaudenkin avosylin vastaan.
Todellakin, onhan tää sentään huhuketju. Leo-pojalla on ikävä Suomeen ja haluaa pelata KHL:ssa joten ei muuta kuin nimet papereihin
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Taitaa syndillä olla tekemisenpuutetta, mutta odotan edelleen havaintoja mm. oudoista autoista Hartwallin pihalla, Atleettisennäköisiä mystisiä hahmoja nähty käytävillä, Jonkut mailat nähty hallilla tai vastaavaa. Onko ketään nähty edes yössä? ;)
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
No eihän tuo Komarovin lausunto kauhea yllätys ole. Varmaan moni kiekkoilija tahkoaisi KHL:aa mieluiten Jokereissa, varsinkin suomalaiset. Roiman palkan alennuksenhan tuo "unelma" toisi tullessaan, ja kysymys lieneekin nyt siitä, haluaako Leksa sitä tässä vaiheessa ottaa, kun ura on kuumimmillaan. Ja onko sitä halua kammeta vielä änäriin, sekin on yksi kysymys. Itse luulen, että vielä ensi kaudella ei Komarovia Jokereissa nähdä, mutta ennen pitkää kyllä.

Eikä pelkästään roima palkanalennus, vaan kaupan päälle mieletön verotus.

Leksa olisi kyllä mainio pelaaja Jokereille. Voisi jopa yhden matsin tulla katsomaan areenaan.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Eikä pelkästään roima palkanalennus, vaan kaupan päälle mieletön verotus.

Tämähän on helppo myydä Komaroville. Leksa hei, Jokereissa saat vähemmän liksaa kun viime kaudella, mutta sen vastapainona saat maksaa huomattavasti enemmän veroja. Kukapa meistä ei tällaiseen täkyyn tarttuisi!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jos ajattelee järkevästi, niin Petrelliä on turha hankkia. Ei ole käyttöä, lähe menee. 1-2 kenttään Petrellistä ei ole, ja kolmoskenttään on saatavilla muitakin. Terveisiä Vuoriselle ja Kurrille!
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Lainaan itseäni muutaman viikon takaa:

Noin yleisesti Jokereiden johdon pitäisi ehdottomasti tajuta, että kannattajilla on aivan tarpeeksi sulateltavaa KHL-siirrossa eikä nyt ole missään nimessä sopiva aika hankkia joukkueeseen vahvasti HIFK-taustaisia pelaajia.

Kaikkien osapuolten kannalta on parempi, ettei Petrell pue ikinä päälleen Jokeripaitaa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Eikö teillä ala olemaan kolmos- nelosketju laitureiden osalta jo täynnä, varsinkin jos Moses jatkaa?

Toisaalta olisi jännä nähä räjähtääkö flintin pää, jos Lennu teille tulee.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Petrellin esitykset Sveitsissä ja myös sulkukaudella IFKn riveissä eivät anna mitään pelillistäkään syytä edes harkita palkkaamista, jos ei edes Sveitsissä pärjää, miten sitten KHLssä? Tuohon vielä lisätaakaksi vahva IFK-tausta.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jos Petrell tulisi miten vaikuttaisi yleisömääriin, enemmän sisään- kuin ulospäin Arenalta ? Joku ylimääräinen katselija tulisi varmasti myös Nordiksen suunnalta Arenalle pelkästään tämän vuoksi, jos ei muuten tulisi ?

Media näkvyydestä plussaa ??

Kohti koko Suomen Jokereita ??

Luotan TJ:n, UTJ:n ja Erkan näkemykseen kokonaisuutena tässä asiassa.
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Petrell tulisi miten vaikuttaisi yleisömääriin, enemmän sisään- kuin ulospäin Arenalta ? Joku ylimääräinen katselija tulisi varmasti myös Nordiksen suunnalta Arenalle pelkästään tämän vuoksi, jos ei muuten tulisi ?

Media näkvyydestä plussaa ??

Kohti koko Suomen Jokereita ??

Luotan TJ:n, UTJ:n ja Erkan näkemykseen kokonaisuutena tässä asiassa.

Ei olisi mitään muuta kuin haittaa. En usko, että naapurihallista tulisi yhtään katsojaa enemmän Petrelliä katsomaan. Menisitkö itse naapurihalliin katsomaan matseja, jos vaikka Teemu Pulkkinen siirtyisi sinne pelaamaan? Minä en menisi.

Lisätään vielä, että Petrell ei ole mikään kovin näkyvä pelaaja mediassa. Ilari Filppula olisi ollut kovempi juttu.
 

ShefkiUgi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sens
Mystinen auto

Taitaa syndillä olla tekemisenpuutetta, mutta odotan edelleen havaintoja mm. oudoista autoista Hartwallin pihalla, Atleettisennäköisiä mystisiä hahmoja nähty käytävillä, Jonkut mailat nähty hallilla tai vastaavaa. Onko ketään nähty edes yössä? ;)

Alkuviikosta bongasin Aleksis Kiven kadulta Ilveksen tarroilla varustetun WV Golfin jota ajoi urheilullisen näköinen nuori mies. Kurvaili kohti Hartwall Areenaa, tosin samaa reittiä pääsee myös vanhalle hallille :/. Lähes varmasti voin sanoa, että kyydissä oli kiekkoilija koodinimellä MK.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Toisaalta olisi jännä nähä räjähtääkö flintin pää, jos Lennu teille tulee.

Ei sinänsä kuulu huhuketjuun, koska varma tieto on että kyllä se räjähtäisi. Suht kädetön HIFK-ikoni. Voi olla että pamahtaisi koko mies. Kyllä itse kullakin kärähtäisi, joten Dekon linjaamalla tiellä mentäköön.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Petrellin esitykset Sveitsissä ja myös sulkukaudella IFKn riveissä eivät anna mitään pelillistäkään syytä edes harkita palkkaamista, jos ei edes Sveitsissä pärjää, miten sitten KHLssä? Tuohon vielä lisätaakaksi vahva IFK-tausta.

Sveitsin uraa en niin ole seurannut, mutta Lennun tapaiselle pelaajalle Sveitsin liiga ei ehkä ylipäänsä ole se luontevin paikka, kun ulkkareilta odotetaan tiukkojen ulkomaalaissääntöjen takia iso roolia. Työsulkukaudella näkyi rikkonainen avauskausi Edmontonissa, kun joutui vääntämään jämäminuuteilla nelosessa. Mestaruuskaudella nähtiin parasta Lennua, mutta ei tuokaan kyllä ole ollut se normitaso. Ennen tuota yleisilme oli paljon yritystä, vähemmän tulosta.

Minusta olisi myös kaikille osapuolille parasta, jos tulisi Hifkiin, eikä Jokereihin. HIFK saisi seuraikonin, joka kuuluu liigassa kärkiketjuihin, ja pelaa viihdyttävästi taklaten kovaa ja puhtaasti. Jokereissa luulisin Lennun hautautuvan massaan, ja lisänä taas yksi kivi hiertämään johdon ja fanien välejä. Voi mennä ihan muuallekin, mutta jotenkin tuntuu, että kotiinpaluu voisi nyt olla se oikea päätös.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Alkuviikosta bongasin Aleksis Kiven kadulta Ilveksen tarroilla varustetun WV Golfin jota ajoi urheilullisen näköinen nuori mies. Kurvaili kohti Hartwall Areenaa, tosin samaa reittiä pääsee myös vanhalle hallille :/. Lähes varmasti voin sanoa, että kyydissä oli kiekkoilija koodinimellä MK.

Mikko Kousa? Markus Ketterer? Mike Keenan? Mikko Kukkonen? Michael Keränen?
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Alkuviikosta bongasin Aleksis Kiven kadulta Ilveksen tarroilla varustetun WV Golfin jota ajoi urheilullisen näköinen nuori mies. Kurvaili kohti Hartwall Areenaa, tosin samaa reittiä pääsee myös vanhalle hallille :/. Lähes varmasti voin sanoa, että kyydissä oli kiekkoilija koodinimellä MK.

Eikös maajoukkueen leiritys alkanut alkuviikosta?
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ei olisi mitään muuta kuin haittaa. En usko, että naapurihallista tulisi yhtään katsojaa enemmän Petrelliä katsomaan. Menisitkö itse naapurihalliin katsomaan matseja, jos vaikka Teemu Pulkkinen siirtyisi sinne pelaamaan? Minä en menisi.

Lisätään vielä, että Petrell ei ole mikään kovin näkyvä pelaaja mediassa. Ilari Filppula olisi ollut kovempi juttu.

En osaa sanoa, mutta voisin ehkä mennäkin, jos HIFK olisi muutenkin täynnä huippupelaajia, ja joukkue pelaisi eri sarjaa ilman kilpailuasetelmaa. Kyllä mun oma "vihani" naapuriin laantuu ja varmasti laantuu myös muillakin meistä Jokerit-faneista sitä mukaa kun aikaa kuluu ja etäisyyttä tulee Liigaan. Joku jopa alkaa diggailemaan IFK:ta jollakin tavalla ja sama toisinpäin vaikka nyt puhutaan ihan mitä vaan.

Petrell itse ei varmasti ole mediaseksikäs henkilönä, mutta IS / IL otsikot repisivät siirrosta kaikein irti: "IFK:n seuraikoni jälleen Jokereihin", "Hjallis kyykytti Everiä" jne. tai muuta vastaavaa paskaa...hieman sama juttu jos Ossi olisi mennyt Nordikselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös