Johan (ei Harju) pomppas! Leksa otetaan kiljuen vastaan jos on tullakseen.
Toteutuessaan aivan mahtava vahvistus, triplayläpeukku tälle!
Johan (ei Harju) pomppas! Leksa otetaan kiljuen vastaan jos on tullakseen.
Vähän oli liioittelun makua tuossa Baronin viestissä. Artikkelin Jokereita koskevassa katkelmassa seisoo näin:Mitäs se Leksa nyt velmuilee?
Ensi kaudeksi hänellä ei ole sopimusta. Kiinnostaisiko jatkaa KHL-pelejä Jokereissa?
"Ilman muuta. Se olisi hienoa, kun olen ollut niin paljon pois kotoa, mutta katsotaan", sanoo Komarov arvoituksellisesti. "Minun pitäisi lähiaikoina päättää, mihin asetun ja mitä teen tulevaisuudessa."
Todellakin, onhan tää sentään huhuketju. Leo-pojalla on ikävä Suomeen ja haluaa pelata KHL:ssa joten ei muuta kuin nimet papereihinVähän oli liioittelun makua tuossa Baronin viestissä. Artikkelin Jokereita koskevassa katkelmassa seisoo näin:
Eipä tosta voi oikein sanoa juuta eikä jaata. Itse en kyllä uskonut Jokereilla olevan minkäänlaista saumaa Komaroviin, joten otan tän pelkän spekuloinninvapaudenkin avosylin vastaan.
No eihän tuo Komarovin lausunto kauhea yllätys ole. Varmaan moni kiekkoilija tahkoaisi KHL:aa mieluiten Jokereissa, varsinkin suomalaiset. Roiman palkan alennuksenhan tuo "unelma" toisi tullessaan, ja kysymys lieneekin nyt siitä, haluaako Leksa sitä tässä vaiheessa ottaa, kun ura on kuumimmillaan. Ja onko sitä halua kammeta vielä änäriin, sekin on yksi kysymys. Itse luulen, että vielä ensi kaudella ei Komarovia Jokereissa nähdä, mutta ennen pitkää kyllä.
Eikä pelkästään roima palkanalennus, vaan kaupan päälle mieletön verotus.
Petrell todennäköisesti vaihtamassa seuraa, mutta minne? Meille?
Uutislinkki:
Lennart Petrell lähtökuopissa Sveitsissä SuomiKiekko
Noin yleisesti Jokereiden johdon pitäisi ehdottomasti tajuta, että kannattajilla on aivan tarpeeksi sulateltavaa KHL-siirrossa eikä nyt ole missään nimessä sopiva aika hankkia joukkueeseen vahvasti HIFK-taustaisia pelaajia.
Jos Petrell tulisi miten vaikuttaisi yleisömääriin, enemmän sisään- kuin ulospäin Arenalta ? Joku ylimääräinen katselija tulisi varmasti myös Nordiksen suunnalta Arenalle pelkästään tämän vuoksi, jos ei muuten tulisi ?
Media näkvyydestä plussaa ??
Kohti koko Suomen Jokereita ??
Luotan TJ:n, UTJ:n ja Erkan näkemykseen kokonaisuutena tässä asiassa.
Taitaa syndillä olla tekemisenpuutetta, mutta odotan edelleen havaintoja mm. oudoista autoista Hartwallin pihalla, Atleettisennäköisiä mystisiä hahmoja nähty käytävillä, Jonkut mailat nähty hallilla tai vastaavaa. Onko ketään nähty edes yössä? ;)
Toisaalta olisi jännä nähä räjähtääkö flintin pää, jos Lennu teille tulee.
Petrellin esitykset Sveitsissä ja myös sulkukaudella IFKn riveissä eivät anna mitään pelillistäkään syytä edes harkita palkkaamista, jos ei edes Sveitsissä pärjää, miten sitten KHLssä? Tuohon vielä lisätaakaksi vahva IFK-tausta.
Alkuviikosta bongasin Aleksis Kiven kadulta Ilveksen tarroilla varustetun WV Golfin jota ajoi urheilullisen näköinen nuori mies. Kurvaili kohti Hartwall Areenaa, tosin samaa reittiä pääsee myös vanhalle hallille :/. Lähes varmasti voin sanoa, että kyydissä oli kiekkoilija koodinimellä MK.
Mikko Kousa? Markus Ketterer? Mike Keenan? Mikko Kukkonen? Michael Keränen?
Alkuviikosta bongasin Aleksis Kiven kadulta Ilveksen tarroilla varustetun WV Golfin jota ajoi urheilullisen näköinen nuori mies. Kurvaili kohti Hartwall Areenaa, tosin samaa reittiä pääsee myös vanhalle hallille :/. Lähes varmasti voin sanoa, että kyydissä oli kiekkoilija koodinimellä MK.
Ei olisi mitään muuta kuin haittaa. En usko, että naapurihallista tulisi yhtään katsojaa enemmän Petrelliä katsomaan. Menisitkö itse naapurihalliin katsomaan matseja, jos vaikka Teemu Pulkkinen siirtyisi sinne pelaamaan? Minä en menisi.
Lisätään vielä, että Petrell ei ole mikään kovin näkyvä pelaaja mediassa. Ilari Filppula olisi ollut kovempi juttu.
02.04.2014, 16:19
Pesonen ei ole tehnyt eikä tule tekemään Jokereihin minkäänlaista sopimusta. Lähdettä voitte vain arvailla. Tämä osaltani Pesosesta ja Karalahdesta.
Ps. Ei tule Lennuakaan.