Huhuketju

  • 4 890 423
  • 11 936

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Tämä jos mikä on huhuketjun kamaa.

Kuulin ns. isojen poikien piireissä olevalta kaverilta että tämä Gillies on saanut erityistehtävän panna Semiriä pataan siihen malliin ettei kaveri enää KHL:ssä pelaa. Tehtävän jälkeen täsmäohjus lähtee rapakon taakse. Sakkoihin ja muihin oikeusjuttuihin olisi jo "kolehti kerätty" ja muutenkin varauduttu.

Samalta jampalta olen tähän mennessä kuullut eniten "oikeaan osuneita huhuja" joten ainakin itse odotan mielenkiinnolla tapahtuvaa.
 

Mikehunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kyröskosken Pärske
Tämä jos mikä on huhuketjun kamaa.

Kuulin ns. isojen poikien piireissä olevalta kaverilta että tämä Gillies on saanut erityistehtävän panna Semiriä pataan siihen malliin ettei kaveri enää KHL:ssä pelaa. Tehtävän jälkeen täsmäohjus lähtee rapakon taakse. Sakkoihin ja muihin oikeusjuttuihin olisi jo "kolehti kerätty" ja muutenkin varauduttu.

Samalta jampalta olen tähän mennessä kuullut eniten "oikeaan osuneita huhuja" joten ainakin itse odotan mielenkiinnolla tapahtuvaa.

Jos tämä "huhusi" pitää paikkansa, niin miksi tätä ei suoritettu jo EHT-pelissä, jossa Gillies ja Ben-Amor olivat samaan aikaan kokoonpanossa? Mun sieraimiin haiskahtaa turhalta ja kovin heikolta provolta, sori nyt vaan.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Jos tämä "huhusi" pitää paikkansa, niin miksi tätä ei suoritettu jo EHT-pelissä, jossa Gillies ja Ben-Amor olivat samaan aikaan kokoonpanossa? Mun sieraimiin haiskahtaa turhalta ja kovin heikolta provolta, sori nyt vaan.

Itselläni ei taida kymmenen vuoden aikana olla yhtään provoviestiä. Jotain mustaa huumoria kylläkin ja kerran sain yllätyksekseni bannin kun hairahduin naureskelemaan Ässien osastossa kun palkkasivat Suhosen...

Mystinen vinkkaajani on kyllä pilke silmäkulmassa oleva kaveri. Vinkkinsä ovat kuitenkin tähän mennessä olleet 90% oikeassa.

Niin. Miksi tuota ei suoritettu EHT-pelissä? En osaa sanoa. Ehkä suurin kohu olisi tullut jos ja kun nimenomaan olisi tuossa otteluparissa tapahtunut. Tuolle ehkä otollisin paikka tapahtua olisi seuraava Jullien kotipeli...
 

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
Tämä jos mikä on huhuketjun kamaa.

Kuulin ns. isojen poikien piireissä olevalta kaverilta että tämä Gillies on saanut erityistehtävän panna Semiriä pataan siihen malliin ettei kaveri enää KHL:ssä pelaa. Tehtävän jälkeen täsmäohjus lähtee rapakon taakse. Sakkoihin ja muihin oikeusjuttuihin olisi jo "kolehti kerätty" ja muutenkin varauduttu.

Samalta jampalta olen tähän mennessä kuullut eniten "oikeaan osuneita huhuja" joten ainakin itse odotan mielenkiinnolla tapahtuvaa.

Kaikkea sitä joutuu lukemaan. Eiköhän erityistehtävä olisi jo tehty jos sellainen olisi annettu. Mistä kukaan voi tietää onko Semir enään kokoonpanossa IFK:ta vastaan? Jos vaikka loukkaantuu. Kolehtikassa ryypätään Nybondaksen ja muun johdon kanssa jos Ben-Amorilta vaikka katkeaisi tänään nivelsiteet polvesta?
 

Liigasorsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Toronto Maple Leafs
Tämä jos mikä on huhuketjun kamaa.

Kuulin ns. isojen poikien piireissä olevalta kaverilta että tämä Gillies on saanut erityistehtävän panna Semiriä pataan siihen malliin ettei kaveri enää KHL:ssä pelaa. Tehtävän jälkeen täsmäohjus lähtee rapakon taakse. Sakkoihin ja muihin oikeusjuttuihin olisi jo "kolehti kerätty" ja muutenkin varauduttu.

Samalta jampalta olen tähän mennessä kuullut eniten "oikeaan osuneita huhuja" joten ainakin itse odotan mielenkiinnolla tapahtuvaa.

Ei hyvää päivää.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kuulin ns. isojen poikien piireissä olevalta kaverilta että tämä Gillies on saanut erityistehtävän panna Semiriä pataan siihen malliin ettei kaveri enää KHL:ssä pelaa. Tehtävän jälkeen täsmäohjus lähtee rapakon taakse.

Tällaiset paskajutut kannattaa lopettaa. Summasen tuntien voin sanoa 100 prosentin varmuudella, että jos - siis jos - tällainen tehtävä olisi annettu, siitä ei kukaan ulkopuolinen tietäisi Summasen ja Gilliesin lisäksi.
 

Jotva

Jäsen
Tällaiset paskajutut kannattaa lopettaa. Summasen tuntien voin sanoa 100 prosentin varmuudella, että jos - siis jos - tällainen tehtävä olisi annettu, siitä ei kukaan ulkopuolinen tietäisi Summasen ja Gilliesin lisäksi.

Näin varmasti. Ehkä koko huhukin on pistetty liikkeelle ihan sen takia, että Jokereiden keskittyminen seuraavassa (-issa) paikallisessa häiriintyy tai keskitytään vääriin asioihin.
 

RaveN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Milläköhän lihaksilla Gillies hakkaa Ben-Amorin, niin että ensi kausi vaarantuu tjsp? Paskapuhetta, sanois Virmanenkin.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Jos huhu tulee naapurileiristä niin se on varsin erikoinen, sillä meillehän on vastikään kerrottu kuinka HIFK:ssa pelaa Ville Peltonen, jonka joukkueessa tuollaista ei voisi tapahtua. Ja Summanenhan on käynyt valistamassa asiasta myös poliisia.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vain naapurin hallihanke estää ylilyönnin. Muuten tuo olisi brändin näköistä toimintaa, eikä olisi yllätys. Gillesillä on kapasiteettia aiheuttaa nyrkeillään vakavaa vahinkoa, lyö todella kovaa.
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Kohtalaisen luotettavasta lähteestä kuulin, että Jokerit etsii edelleen aktiivisesti sentteriä. Katse on kuulemma viimeisinä leiripäivinä NHL:stä putoavissa "isoissa kaloissa". DeSimone vakuuttaessaan saisi myös jatkaa.

Mikäli tämä pitää paikkansa, on tämä hyvä uutinen. Omastakin mielestä parasta olisi pitää rosterissa 5 sentteriä ("Mr. Center", Teuvo, DeSimone, Julle, Hahl). Loukkaantumisia tulee aina ja jos kaikki ovat kuosissa niin Julle voi pelata laidassa.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tässä jo tainnut kolme päivää mennä siitä kun Hjallis ihan suoraan sanoi, että huippusentteriä etsitään, joten ei tässä nyt minkään huhujen varassa olla.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kohtalaisen luotettavasta lähteestä kuulin, että Jokerit etsii edelleen aktiivisesti sentteriä. Katse on kuulemma viimeisinä leiripäivinä NHL:stä putoavissa "isoissa kaloissa". DeSimone vakuuttaessaan saisi myös jatkaa.

Mikäli tämä pitää paikkansa, on tämä hyvä uutinen...

Eikös Hjallis kertonut tästä Iltasanomien haastattelussa juurikin tällä viikolla? DeSimonen mahdollisesta jatkosta ei toki mainittu mitään, siis siinä mielessä, että on mahdollista kahden sentterin signaamiseen.

Tarkoitukseni oli vain vahvistaa lähdettäsi. :)

EDIT: auttamatta hidas.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kohtalaisen luotettavasta lähteestä kuulin, että Jokerit etsii edelleen aktiivisesti sentteriä. Katse on kuulemma viimeisinä leiripäivinä NHL:stä putoavissa "isoissa kaloissa". DeSimone vakuuttaessaan saisi myös jatkaa.
Hjallis on sanonut ääneen, että sentteriä haetaan vielä ja Miika Arponen twiittasi tuon, että venaillaan leiripudokkaita. Taitaa lähteesi seurata sosiaalista mediaa.

Ihan kiva silti, että haku on päällä. Tässä viikon sisään taitavat leirit loppua, joten olisiko kuun lopussa jo jotain uutisoitavaa?
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Hjallis taisi sanoa ohjelmassa yhdessä kohtaa jotenkin että: "Jos ei hänestä ole siihen (DeSimone), niin sit hommataan uusi mies tilalle."

Tuosta jäi monellle käsitys, että DeSimonen jäädessä, ketään ei tulisi. Tai jos tulee niin DeSimone lähtee. Lähteeni siis sanoi, että DeSimonen onnistumisella ei ole merkitystä sen kannalta, että yhtä miestä haetaan joka tapauksessa. Se oli se huhuarvo siis.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Hjallis taisi sanoa ohjelmassa yhdessä kohtaa jotenkin että: "Jos ei hänestä ole siihen (DeSimone), niin sit hommataan uusi mies tilalle."

Tuosta jäi monellle käsitys, että DeSimonen jäädessä, ketään ei tulisi. Tai jos tulee niin DeSimone lähtee. Lähteeni siis sanoi, että DeSimonen onnistumisella ei ole merkitystä sen kannalta, että yhtä miestä haetaan joka tapauksessa. Se oli se huhuarvo siis.

Pitäisi kuunnella uudestaan, mutta kyllä minulle tuli sellainen käsitys, että DeSimone juu, kyllä korvataan tarvittaessa, mutta tämän lisäksi haussa on ykkössentteri.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Stephen Dixon on tehnyt Venäjällä seitsemässä ottelussa ainoastaan tehot 0+1, eivätkä tällä menolla potkut enää kovin kaukana ole, ei sitten millään.

Jostain syystä ei Dixillä Venäjällä tunnu kulkevan koskaan, vaikka kyllähän hän on osoittanut olevansa pelaaja, jonka tuollakin pitäisi omalla tasollaan pelatessa pärjätä. Muualla Stephen onkin sitten osoittanut pystyvänsä jopa dominoimaan.

Jos ja kun potkut tulevat, niin tästäkö Jokereille sentteriä..? Sydämeni tietysti vuotaisi verta, mutta kyllähän Stephen Dixon olisi aivan eri planeetalta sentterinä kuin joku desimone.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Jos ja kun potkut tulevat, niin tästäkö Jokereille sentteriä..? Sydämeni tietysti vuotaisi verta, mutta kyllähän Stephen Dixon olisi aivan eri planeetalta sentterinä kuin joku desimone.

Kyllähän Dixon on valovuoden DeSimonea parempi sentteri, eihän siitä ole kahta sanaa. Mietin vain sitä että tällä hetkellä Jokerit huutaa käsiä ja luovuutta. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö Dixon ole kuitenkin lähtökohtaisesti loistava molempiin suuntiin ja olen pitänyt häntä enemmänkin suoraviivaisena kuin luovana ja peliä tekevänä pelaajana? Saatan toki olla täysin väärässä. Tämä on vain oma mielikuva. Ja kyllähän Dixon olisi varmasti luovuudenkin osalta selkeä parannus DeSimonen verrattuna.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö Dixon ole kuitenkin lähtökohtaisesti loistava molempiin suuntiin ja olen pitänyt häntä enemmänkin suoraviivaisena kuin luovana ja peliä tekevänä pelaajana? Saatan toki olla täysin väärässä. Tämä on vain oma mielikuva
Ässäfanit osaisi vastata tähän paremmin, mutta sen mitä itse muistan Dixonista, niin kyllä hän syöttääkin osaa ja lukee peliä hyvin. Aika monipuolinen tyyppi siis hyökkäyspäässä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ässäfanit osaisi vastata tähän paremmin, mutta sen mitä itse muistan Dixonista, niin kyllä hän syöttääkin osaa ja lukee peliä hyvin. Aika monipuolinen tyyppi siis hyökkäyspäässä.

Dixon tuli Ässiin alun perin sillä maineella, että olisi oiva kahden suunnan sentteri, joka oli hyvä myös maalineduspelissä, esim. ylivoimalla iskemässä irtokiekkoja sisään.

Dixon myös aloitti hyvin pitkälti tässä roolissa.

Ajan kuluessa Dixonista kuitenkin kehittyi kiekollinen maestro mm. ylivoimalle. Ässät nojasi yhdessä vaiheessa vähän liikaakin Dixonin kiekolliseen taitoon.

Dixonin pelikäsityksestä ja maagisista syötöistä löytyy jos jonkin sortin koostevideoita, tässä yksi, jossa taitaa Jokeri-verkkokin heilua. Pahoittelen semihuonoa kuvanlaatua.

Stephen Dixon #18 - YouTube
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässäfanit osaisi vastata tähän paremmin, mutta sen mitä itse muistan Dixonista, niin kyllä hän syöttääkin osaa ja lukee peliä hyvin. Aika monipuolinen tyyppi siis hyökkäyspäässä.

Aikamoni Zaborskyn maaleistakin tuli Dixonin syötöistä. Dixon on parhaimmillaan kun rinnalla on tarpeeksi hyviä maalintekijöitä ja tälläisiä Jokereilla olisi kyllä tarjota. Dixon on myös onnistuessaan sellainen piste-per-peli kaveri liigatasolla ja tälläisellä tahdilla voidaan hyvin pitää ykköskorin sentterinä missä tahansa liigaseurassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös