Vittu mitä perseilyä taas. Mitä järkeä antaa loistavalle tandem-veskalle kenkää ja sitten taas ihmetellä talvella, kun Irving loukkaantuu?
Korpisaloa ei voi liigassa maaliin laittaa kuin maksimissaan muutamaan peliin. Niin helvetin epävarma veska kyseessä. Itse jopa hiukan ihmettelen miten Korpisaloa on hehkutettu jo useamman vuoden ja suht korkean varauksenkin sai NHL:ään. Okei kokoa kaverilla löytyy, mutta kaikki huikeat n. 10 näkemääni peliä kyseiseltä kaverilta on ollut sellaisia missä on jättänyt hyvin epävarman kuvan itsestään.
Sen sijaan Lankisen suhteen itsellä on paljon kovempi luotto. Lankinen on jättänyt mun näkemissä peleissä aina todella varman oloisen kuvan itsestään ja mielestäni ainut syy miksi Korpisalo omaa NHL-varauksen ja Lankinen ei on tuo 10sentin ero kaverien pituudessa. Toki sanottakoon, että keskimäärin nuo pelit mitä olen nähnyt Korpisalolta ovat muutamaa astetta kovemmilta tasoilta kuin Lankiselta nähdyt pelit.
Oma veikkaus on kuitenkin se, että tämän kauden aikana Lankinen menee jo nokkimisjärjestyksessä Korpisalon ohi. Ja ensi kaudella Lankinen jatkaa KHL-Jokereissa 3. maalivahtina Korpisalon vaihtaessa maisemaa joko Pohjois-Amerikkaan tai Suomen sisällä.
PS. Hassu seikka, että molemmilla on syntymäpäivä 28. huhtikuuta eli Korpisalo on tarkalleen vuoden vanhempi kuin Lankinen.
PSS. Sponsoroikohan Jokerit kohta Kiekko-Vantaata n. 400k€:n edestä, kun Kilpeläinen ja Nordlund molemmat pelailevat KiVassa Jokerien laskuun.