Huhuketju

  • 4 897 336
  • 11 953

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Nyt ollaan lähtöruudussa ja offisesta kuului huuto: "Ei vittu sanaakaan ennenkuin kausi alkaa". Kukahan se oli?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tarkoittaakohan tuo HIFK:n sopimus Thiessenin kanssa että Jokerit voitti kilpailun Brücklerista?

Onko kilpailua tosiaan ollut? Ja jos lopputulos olisi Thiessen Hifkiin, niin en ainakaan hävinneenä osapuolena pitäisi HIFK:ta. Tosin Bruckler siis meni jo muualle, eli jonkun kovemman tekin saatte.
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Twitteristä poimintana. Eero Tuominen: "En olisi lainkaan yllättynyt, mikäli muuan Riku Helenius pelaisi ensi kaudella Jokereissa. ‪#‎Jokerit‬ ‪#‎ykkösmaalivahti‬ ‪#‎smliiga‬"

Minä olen miettinyt myös itse että Säteri tai Helenius voisi olla saatavilla saman tyylin vuokra-sopparilla kun Ortio oli viime kaudella julleissa. Näille kavereille ei peliaikaa näillä näkymin ole NHL:ssä luvassa.

Todellakin Helenius kelpaisi! Kaveri kyllä osoitti tasonsa 2012 kun välierissä muurasi Jokeri-tulituksessa maalinsa umpeen. Toivottavasti tämä twiitti osuu oikeaan.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Twitteristä poimintana. Eero Tuominen: "En olisi lainkaan yllättynyt, mikäli muuan Riku Helenius pelaisi ensi kaudella Jokereissa. ‪#‎Jokerit‬ ‪#‎ykkösmaalivahti‬ ‪#‎smliiga‬"

Minä olen miettinyt myös itse että Säteri tai Helenius voisi olla saatavilla saman tyylin vuokra-sopparilla kun Ortio oli viime kaudella julleissa. Näille kavereille ei peliaikaa näillä näkymin ole NHL:ssä luvassa.

Todellakin Helenius kelpaisi! Kaveri kyllä osoitti tasonsa 2012 kun välierissä muurasi Jokeri-tulituksessa maalinsa umpeen. Toivottavasti tämä twiitti osuu oikeaan.

IFK oli lähellä diiliä Säterin kanssa, mutta päätti jäädä P-Amerikkaan, koska hyvät saumat nousta 2 veskariksi Sharkseissa ensi kaudella. Heleniuksesta mulla ei mitään hajua.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Twitteristä poimintana. Eero Tuominen: "En olisi lainkaan yllättynyt, mikäli muuan Riku Helenius pelaisi ensi kaudella Jokereissa. ‪#‎Jokerit‬ ‪#‎ykkösmaalivahti‬ ‪#‎smliiga‬"

Minä olen miettinyt myös itse että Säteri tai Helenius voisi olla saatavilla saman tyylin vuokra-sopparilla kun Ortio oli viime kaudella julleissa. Näille kavereille ei peliaikaa näillä näkymin ole NHL:ssä luvassa.

Todellakin Helenius kelpaisi! Kaveri kyllä osoitti tasonsa 2012 kun välierissä muurasi Jokeri-tulituksessa maalinsa umpeen. Toivottavasti tämä twiitti osuu oikeaan.

2012 Jokerit lähinnä tulittivat huonoilta paikoilta kun JYPin puolustus oli niin tiivis. :)

Olihan Helenius tuolloin loistava, ei sitä käy kiistäminen. Nyt on takana heikompi vuosi isoissa ympyröissä, mutta mielestäni Jokerit olisi nyt Heleniukselle todella hyvä työpaikka. Voisi hankkia vuoden itseluottamusta SM-liigassa ja siitä jatkaa KHL:ään, varmasti olisi todella kova maalivahti siellä.
En tiedä onko vain huhu, mutta suomalaista maalivahdeista Helenius olisi varmasti yksi parhaista valinnoista noin tulevaisuuteenkin, näkisin miehen kyllä mieluusti vielä JYPin maalillakin.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kaikki on aina mahdollista, mutta yksisuuntaisen sopimuksen turvin Helenius tienaa ensi kaudella 600 000 dollaria eli noin 457 000 euroa. Vaikea Jokereiden on tuota diiliä nokittaa ottaen vielä huomioon USA:n alhaisemman verotuksen.

Sinänsä kyllä kelpuuttaisin Heleniuksen ykköseksi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Huhujen mukaan Hjallis on vetänyt herneet nenään, kun kannattajat puuttuvat joukkueen rakentamiseen.

Joten...

NÄILLÄ MENNÄÄN.

Jaahas.. Mä kun luulin ettei Hjalliksen pitänyt puuttua tuohon joukkueen rakentamiseen ja urheilulliseen puoleen. Toisaalta eipä sitä uutta utj:ta/GM:ää ole vielä julkaistukkaan...

Uskon ennemminkin, että Hjalmari on vaan painottanut, että jatkossa sopimukset eivät saa olla tällälailla koko kansan tietoisuudessa ennen virallista julkistusta... Tai ainakin haluan uskoa.
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Nyt ollaan lähtöruudussa ja offisesta kuului huuto: "Ei vittu sanaakaan ennenkuin kausi alkaa". Kukahan se oli?

Ettei hermostuteta JYPiä. Holtari? :)
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Jälleen twitteristä bongattua. Nokelaisen ja J.Lahden sanotaan olevan lähellä Jokeri-sopimusta.

Eli huhuissa pyörii nimet Helenius, Nokelainen ja Lahti. Jos toteutuvat ei ihme, että Jokerit halutaan liigasta ulos.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei millään jaksais kääntää ja vääntää enää aiheesta kun kaikki ketjut on jo täynnä tuota KHL-soppaa mutta sellainen tuli mieleen että miten mahtaa vaikuttaa tuo ensi kauden epävarma tilanne sopimusneuvotteluihin? Saattaa esim. Nokelainen ja Lahti puntaroida sitäkin aika tarkkaan...
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lahti ja Helenius olisivat loistavia lisäyksiä Jokereihin, mutta mihin te Petteri Nokelaista enää tarviitte? Senttereitä kuitenkin Eaves, J-Tyrväinen, Teräväinen, Hahl ja Mäki. Keskushyökkääjän tuo joukkue ehdottomasti vielä tarvitsee, mutta Nokelainen ei mielestäni ole nyt sitä mitä tarvitsette. Noita kahden suunnan senttereitä on jo ihan tarpeeksi.

E: Vai lasketaanko Hartwallilla nyt sen varaan, että Teräväinen nousee vihdoin ja viimein johtosentteriksi?
 

One#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SoJy, ManU, Ac Milan, Barcelona
Jos Teräväinen/Eaves-akselia aatellaan lähtökohtaisesti sentteriksi, niin en Nokelaisen mahdollista siirtoa ymmärrä. Me tarvitaan Filppulan korvaaja THE sentteri ja Teräväinen-Eaves-Nokelainen eivät sitä ole. Ja en millään usko sitä unelmaa, että kauteen lähdettäisiin X - Nokelainen - Hahl - J.Tyrväinen senttereillä ja Eaves/Teräväinen laidoilla. Toi skenaariohan olisi paras. Nokelainen ja Eaves vuorottelevat loukkaantuneina ja pelaavat kakkosen senana. :)

Lahti ja Helenius olisivat erittäin tervetulleita.

Hjalliksen massiivinen 1.8.2013: Uusi UTJ 3 vuotta, N.Kapanen 1+1 v., J.Lahti 2v., P.Nokelainen 1+1v. R.Helenius 2v.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Hjalliksen massiivinen 1.8.2013: Uusi UTJ 3 vuotta, N.Kapanen 1+1 v., J.Lahti 2v., P.Nokelainen 1+1v. R.Helenius 2v.

Kusisin hunajaa jos nämä hankinnat toteutuisivat tai edes pari noista. R.Helenius olisi se voittava veskari. N.Kapanen olisi lähes paras mahdollinen sentteri Jokereille. Lisäksi Jaskalle ja Nokelaisellekin löytyisi aina hommia. Noista ainakin Helenius, Kapanen ja Lahti kuin toteutuisi, niin olemme valmiita taistelemaan mestaruudesta. Odotellaan mitä tapahtuu..
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jos lähteenä on jonkun Esko Seppäsen fanipojan Twitter, niin voiko tuota luokitella edes huhuksi? Kerjäävät noilla vain lisää seuraajia ja uudelleentwiittauksia.

Hjalliksen massiivinen 1.8.2013: Uusi UTJ 3 vuotta, N.Kapanen 1+1 v., J.Lahti 2v., P.Nokelainen 1+1v. R.Helenius 2v.

0
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli huhuissa pyörii nimet Helenius, Nokelainen ja Lahti. Jos toteutuvat ei ihme, että Jokerit halutaan liigasta ulos.

Olen samaa mieltä. Mikään muu SM-liiga seura ei pysty tarjoamaan pelaajalle varmaa KHL-paikkaa kaudelle 2014-2015 kuin Jokerit. Kaikilla kovan statuksen pelaajilla, jotka Jokereihin on tulossa, tulee olemaan pidempi kuin yhden vuoden sopimus. Jokerit siis voi kiinnittää pelaajia SM-liigaan sopimuksella, joka sisältää jo KHL-sopimuksen. Täysin epäreilu ja vääristynyt tilanne. Ei se näin saa mennä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
No ei jää sitten kun yv-pakin paikka täyttämättä.

Aivan hyvin riittää nuo pakit ylivoimalle, vaikka pelattaisiin kahdella ylivoimaviisikolla, jossa on kummassakin kaksi puolustajaa (Kousa, Eronen, Nordlund, Väänänen/Dehner). Kuitenkin ainakin koko viimekauden käytettiin vähintään ykkösylivoimassa vain yhtä pakkia, osan aikaa kaudesta myös kakkosylivoimassa. Toki, jos tuohon joku rightin mailalla pelaava kovatasoinen pakki ilmestyy, niin aina parempi, mutta pakisto on viimeinen osa-alue, joka tarvitsee vahvennusta.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Eli huhuissa pyörii nimet Helenius, Nokelainen ja Lahti. Jos toteutuvat ei ihme, että Jokerit halutaan liigasta ulos.

Nuo nyt voisivat olla tulossa Jokereihin ilman mitään KHL- etuakin, joten noiden takia tuskin kukaan Jokereita ulos haluaa. En silti kiistä, etteikö KHL- paikka kaudelle 2014-2015 olisi huima etu kilpailussa pelaajista, ja ihmettelen, jos ei tähän liittyvää isoa nimeä(tai useampaakin) Jokereissa ensi kaudella nähdä. Onko sitten Kapanen vai joku muu, jää nähtäväksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös