Monet muistaa toiset asiat, minä arvostan hänen suoraselkäisyyttään sekä asennettaan työn tekemisen suhteen.
Näistä Karalahti ei ainakaan HIFK-vuosinaan tullut tunnetuksi, ehkäpä Jokeri-paidassa tilanne on toinen.
Monet muistaa toiset asiat, minä arvostan hänen suoraselkäisyyttään sekä asennettaan työn tekemisen suhteen.
Täällä moni tykkää hokea sitä mantraa, että "yksikään pelaaja ei ole seuraa isompi". No ei varmaan olekaan, mutta jösses sentään... tuolla logiikallahan kaikki maailman pelaajasiirrot omaan seuraan pitäisi hyväksyä mukisematta, koska eihän mikään pelaaja mene seuran edelle.
Itse en ymmärrä, miksi tuomita toinen ihminen entisten meriittien takia. Kaikki he ovat ammattilaisia ja tekevät parhaansa työnantajan eteen. Näissä asioissa kenenkään ego ei ole viaton ja annetaan Jerelle mahdollisuus näyttää. En sano, että täällä pitää sokeana lampaana hehkuttaa, mutta puhdas dissaus on perberistä. Kuka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään.
P.S. Jeren seikkailut sekä edustus Blegissä ja Khl:ssä on vieneet pahimmat julliudet pois ja Jere on kuitenkin oikeasti kunnon
En usko täällä olevan yhtään kirjoittajaa, joka hyäksyisi Väänäsen tai Selänteen HIFK hyppyä.
Entisten meriittien perusteella voi mainiosti tyrmätä pelaajan, joka on täysin leimaantunut väärään stadin jengiin, kuten Karalahti on. Pari vuotta muissa Bleg/Kärpät-akselilla ja sitten maailmalla ei poista tätä faktaa. Hyvä pelaaja edelleen ja muunlaisella taustalla ottaisin Jokereihin koska tahansa, kaikkia paikkoja kun ei voi valitettavasti paikata omilla kasvateilla. Karalahti on vain niin HIFK-leimainen kun voi olla ja miten voidaan edes kuvitella, että HIFK-tatuoinnilla varustettu pelaaja tulisi Jokereihin muun syyn kun rahan takia? Minkä takia tällainen pelaaja tulisi hyväksyä jengiin, ei sovi ainakaan meikäläisen Jokereihin? En usko täällä olevan yhtään kirjoittajaa, joka hyäksyisi Väänäsen tai Selänteen HIFK hyppyä.
Tämä. Liian moni kannattaja ei kunnioita enää mitään arvoja vaan hyväksyy mukisematta minkä tahansa paskan. Protestointi on tällaisissa tapauksissa aivan oikein. Nielikäis-casen aikaan oli kuvottavaa lukea miten täälläkin osa hyökkäsi protestoijia vastaan ja oli häpeällisen teon tehneen seurajohdon puolella.
Sinähän toimit ihan samalla tavalla. Ja sitten sinusta on kuvottavaa kuin harrastat samaa kuvottavaa ajojahtia Kurri-casen tiimoilta täällä esim. minua kohtaan. Sinäänsä mielenkiintoinen kanta sulla taas kerran. Jos sä halveksit tommosta käytöstä ja silti hyökkäät täällä esim. minun kimppuun, niin älä sä itke mistään hyökkäämisistä täällä.
Ajojahdista en tiedä mutta jos yksi ja sama käyttäjä suoltaa tuollaista settiä niin on pakko ottaa kantaa. Ottaisit edes tuon ''farmiliiga''-sigun pois niin voisi noilla jutuillasi olla edes jotain uskottavuutta.
Edelleen itse asiaan kantani on se, että mikäli Kamalahti kauniin jokeripaidan pukee päälleen niin protestoinnin on oltava erittäin voimakasta ja näkyvää.
Karalahden tulo Jokereihin ei pitäisi ole jokerifaneille menetys tai nöyryytys, riippumatta siitä mitä mieltä muuten siirrosta on.
Edelleen itse asiaan kantani on se, että mikäli Kamalahti kauniin jokeripaidan pukee päälleen niin protestoinnin on oltava erittäin voimakasta ja näkyvää.
Oma kuvitelmani on, että Karalahti ei tule jokerikannattajia varten. Koskapa näistä siirroista on kannattajilta kyseltykään, puoleen tai toiseen :)? Karalahti tulee potentiaalisia uusia kannattajia varten.
Kieli keskellä suuta on mentävä, että saadaan vanhat kannattajat pidettyä tyytyväisinä, mutta myös uusia houkuteltua mukaan.
Twitterissä lisää vettä myllyyn:
@KnutasMikko Jere Karalahden ensi kauden seura on #jokerit . Karalahdesta tulee myös yksi ensi kauden kalleimpia pelaajia #smliiga'ssa #hifk
Mä en vaan jaksa edelleenkään uskoa huhuun.
Twitterissä lisää vettä myllyyn:
@KnutasMikko Jere Karalahden ensi kauden seura on #jokerit . Karalahdesta tulee myös yksi ensi kauden kalleimpia pelaajia #smliiga'ssa #hifk
Mä en vaan jaksa edelleenkään uskoa huhuun.
Kyllä tuo haiskahtaa Kipperille, mutta se tuleeko Kipper Jokereihin, on taas ihan toinen juttu. En usko.
Tarkoittaakohan tuo HIFK:n sopimus Thiessenin kanssa että Jokerit voitti kilpailun Brücklerista?
Brückler meni Itävaltaan Salzburgiin.