Huhuketju

  • 4 897 740
  • 11 953

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool

Nyt ymmärsit väärin. Pontti oli se, että Jeren siirron IFK:hon ymmärtäisin vielä historian takia, mutta en Jokereihin siirtymistä (samasta syystä). Puhumattakaan nyt niistä jokerifaneista, jotka vielä näyttäisivät vihreää valoa mahdolliselle siirrolle.
 

Terveis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelillisesti varmaan ihan näppärä vahvistus, mutta toivoisin että menisi naapuriin. Olen aina (salaa) fanittanut sekä J. Ruutua, että Karalahtea, mutta en kumpaakaan Jokereihin haluaisi. Ajatus molemmista samaan aikaan kentällä narrinuttu päällä tuntuu melkeinpä kuvottavalta.

Noh, tää on tätä. Joukkuetta fanitetaan isolla sydämellä kuitenkin. :)
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Täällä moni tykkää hokea sitä mantraa, että "yksikään pelaaja ei ole seuraa isompi". No ei varmaan olekaan, mutta jösses sentään... tuolla logiikallahan kaikki maailman pelaajasiirrot omaan seuraan pitäisi hyväksyä mukisematta, koska eihän mikään pelaaja mene seuran edelle.

Ennen kuin ryhtyy logiikalla pätemään, niin kannattaa kuitenkin ymmärtää, että on suuri ero siinä kun sietää seurataustan x omaavaa pelaajaa Jokereissa ja siinä, että pitää seurataustan x omaavan pelaajasta Jokereissa. Samoin on helvetin suuri ero siinä, ettei pidä x-taustan pelaajasta Jokereissa (ja vaikka ignoroi hänet) kuin siinä, että ryhtyy protestoimaan ja kiukuttelemaan (ja samalla pilaamaan kannattamisen ilon) pelkästään sen takia, että x-taustan pelaaja on Jokereissa. Huh.

Seuraikonin menettäminen paikalliskilpailijalle luulisi olevan loogisesti huomattavasti huonompi juttu kuin ex-vihulaisen alistumisen oman jengin soturiksi.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Itse en ymmärrä, miksi tuomita toinen ihminen entisten meriittien takia. Kaikki he ovat ammattilaisia ja tekevät parhaansa työnantajan eteen. Näissä asioissa kenenkään ego ei ole viaton ja annetaan Jerelle mahdollisuus näyttää. En sano, että täällä pitää sokeana lampaana hehkuttaa, mutta puhdas dissaus on perberistä. Kuka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään.

P.S. Jeren seikkailut sekä edustus Blegissä ja Khl:ssä on vieneet pahimmat julliudet pois ja Jere on kuitenkin oikeasti kunnon

Entisten meriittien perusteella voi mainiosti tyrmätä pelaajan, joka on täysin leimaantunut väärään stadin jengiin, kuten Karalahti on. Pari vuotta muissa Bleg/Kärpät-akselilla ja sitten maailmalla ei poista tätä faktaa. Hyvä pelaaja edelleen ja muunlaisella taustalla ottaisin Jokereihin koska tahansa, kaikkia paikkoja kun ei voi valitettavasti paikata omilla kasvateilla. Karalahti on vain niin HIFK-leimainen kun voi olla ja miten voidaan edes kuvitella, että HIFK-tatuoinnilla varustettu pelaaja tulisi Jokereihin muun syyn kun rahan takia? Minkä takia tällainen pelaaja tulisi hyväksyä jengiin, ei sovi ainakaan meikäläisen Jokereihin? En usko täällä olevan yhtään kirjoittajaa, joka hyäksyisi Väänäsen tai Selänteen HIFK hyppyä.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
En usko täällä olevan yhtään kirjoittajaa, joka hyäksyisi Väänäsen tai Selänteen HIFK hyppyä.

Eiväthän nuo olisi verrannollisia siihen, että Karalahti tulisi Jokereihin. Selänteen tai Väänäsen menettäminen Hifkille olisi kaiken järjen mukaan jokerifaneille nöyryytys. Karalahden tulo Jokereihin ei pitäisi ole jokerifaneille menetys tai nöyryytys, riippumatta siitä mitä mieltä muuten siirrosta on.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Entisten meriittien perusteella voi mainiosti tyrmätä pelaajan, joka on täysin leimaantunut väärään stadin jengiin, kuten Karalahti on. Pari vuotta muissa Bleg/Kärpät-akselilla ja sitten maailmalla ei poista tätä faktaa. Hyvä pelaaja edelleen ja muunlaisella taustalla ottaisin Jokereihin koska tahansa, kaikkia paikkoja kun ei voi valitettavasti paikata omilla kasvateilla. Karalahti on vain niin HIFK-leimainen kun voi olla ja miten voidaan edes kuvitella, että HIFK-tatuoinnilla varustettu pelaaja tulisi Jokereihin muun syyn kun rahan takia? Minkä takia tällainen pelaaja tulisi hyväksyä jengiin, ei sovi ainakaan meikäläisen Jokereihin? En usko täällä olevan yhtään kirjoittajaa, joka hyäksyisi Väänäsen tai Selänteen HIFK hyppyä.

Tämä. Liian moni kannattaja ei kunnioita enää mitään arvoja vaan hyväksyy mukisematta minkä tahansa paskan. Protestointi on tällaisissa tapauksissa aivan oikein. Nielikäis-casen aikaan oli kuvottavaa lukea miten täälläkin osa hyökkäsi protestoijia vastaan ja oli häpeällisen teon tehneen seurajohdon puolella.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Tämä. Liian moni kannattaja ei kunnioita enää mitään arvoja vaan hyväksyy mukisematta minkä tahansa paskan. Protestointi on tällaisissa tapauksissa aivan oikein. Nielikäis-casen aikaan oli kuvottavaa lukea miten täälläkin osa hyökkäsi protestoijia vastaan ja oli häpeällisen teon tehneen seurajohdon puolella.

Sinähän toimit ihan samalla tavalla. Ja sitten sinusta on kuvottavaa kuin harrastat samaa kuvottavaa ajojahtia Kurri-casen tiimoilta täällä esim. minua kohtaan. Sinäänsä mielenkiintoinen kanta sulla taas kerran. Jos sä halveksit tommosta käytöstä ja silti hyökkäät täällä esim. minun kimppuun, niin älä sä itke mistään hyökkäämisistä täällä.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Sinähän toimit ihan samalla tavalla. Ja sitten sinusta on kuvottavaa kuin harrastat samaa kuvottavaa ajojahtia Kurri-casen tiimoilta täällä esim. minua kohtaan. Sinäänsä mielenkiintoinen kanta sulla taas kerran. Jos sä halveksit tommosta käytöstä ja silti hyökkäät täällä esim. minun kimppuun, niin älä sä itke mistään hyökkäämisistä täällä.

Ajojahdista en tiedä mutta jos yksi ja sama käyttäjä suoltaa tuollaista settiä niin on pakko ottaa kantaa. Ottaisit edes tuon ''farmiliiga''-sigun pois niin voisi noilla jutuillasi olla edes jotain uskottavuutta.

Edelleen itse asiaan kantani on se, että mikäli Kamalahti kauniin jokeripaidan pukee päälleen niin protestoinnin on oltava erittäin voimakasta ja näkyvää.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Ajojahdista en tiedä mutta jos yksi ja sama käyttäjä suoltaa tuollaista settiä niin on pakko ottaa kantaa. Ottaisit edes tuon ''farmiliiga''-sigun pois niin voisi noilla jutuillasi olla edes jotain uskottavuutta.

Edelleen itse asiaan kantani on se, että mikäli Kamalahti kauniin jokeripaidan pukee päälleen niin protestoinnin on oltava erittäin voimakasta ja näkyvää.

Suoltaa tommoista? Olen ollut erimieltä sun kanssasi, niin senkö takia on pakko ottaa kantaa ja provoilla jotain paskaa? Kyllähän sä olet itse vastuussa toiminnastasi ja kirjoituksista jos sulla ei ole edes sitä vähää sisältöä mitä minulla, niin on aika paksua provoilla ja huudella jotain typeryyksiä. Ja mitä allekirjoitukseeni tulee, niin se pitää harvinaisen oikein paikkaansa, mutta kenties minun allekirjoitukseni eivät välttämättä kiinnosta niin monia, että siitä pitäisi keskustella huhuketjussa, vai kuinka?

Karalahdesta olen sanononut sanottavani en halua Jokereihin. Joku nuorempi haku tähän mielummin vaikea uskoa, että Jokereihin ei muita varteenotettavia pakkeja saataisiin kuin Karalahti. Lisäksi mielenkiintoista että huhuissa on Karalahti kuin hyökkäysosastoa pitäisi vahvistaa ennemminkin.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Karalahden tulo Jokereihin ei pitäisi ole jokerifaneille menetys tai nöyryytys, riippumatta siitä mitä mieltä muuten siirrosta on.

Oma kuvitelmani on, että Karalahti ei tule jokerikannattajia varten. Koskapa näistä siirroista on kannattajilta kyseltykään, puoleen tai toiseen :)? Karalahti tulee potentiaalisia uusia kannattajia varten.

Kieli keskellä suuta on mentävä, että saadaan vanhat kannattajat pidettyä tyytyväisinä, mutta myös uusia houkuteltua mukaan.
 

Stadin1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jere Jokerissa

En mitenkään voi hyväksyä. Olen ollut aikoinaan samassa pöydässä, jossa sanoi hakkaavansa kaikki ifk kasvatit, jotka menee Jokerihin pelaamaan. Jääkiekon syöpä, rahalla rakennettu muoviseura. Tässä Jeren kommentteja.

Myöhemmin, suunnilleen ainoan kerran kun jullit saivat edes jotain meteliä Areenalla, niin jerehän se siellä aitiossa villitsi kinkit ja muut.

EI IKINÄ mun Jokereihin.
 

Faga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oma kuvitelmani on, että Karalahti ei tule jokerikannattajia varten. Koskapa näistä siirroista on kannattajilta kyseltykään, puoleen tai toiseen :)? Karalahti tulee potentiaalisia uusia kannattajia varten.

Kieli keskellä suuta on mentävä, että saadaan vanhat kannattajat pidettyä tyytyväisinä, mutta myös uusia houkuteltua mukaan.

Näin mietin tässä jokunen päivä sitten itsekin. Karalahden siirto Jokereihin olisi koominen esimerkki siitä, että noin 97,32 %* sekä Jokereiden että Hifkin aktiivikannattajista olisi enemmän tai vähemmän vittuuntunut siirrosta. Silti tämänkaltaisia siirtoja aina silloin tällöin tapahtuu.

Näistä asioista ei ole kannattajilta ennen kysytty eikä tulla jatkossakaan kysymään. Generally speaking, ei kuulukaan kysyä, mutta tiettyjen vahvojen siteiden osalta jonkinlaista pelisilmää voitaisiin johdossa joskus käyttää.

*täysin mielivaltaisesti heitetty luku
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Twitterissä lisää vettä myllyyn:

@KnutasMikko Jere Karalahden ensi kauden seura on #jokerit . Karalahdesta tulee myös yksi ensi kauden kalleimpia pelaajia #smliiga'ssa #hifk

Mä en vaan jaksa edelleenkään uskoa huhuun.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Twitterissä lisää vettä myllyyn:

@KnutasMikko Jere Karalahden ensi kauden seura on #jokerit . Karalahdesta tulee myös yksi ensi kauden kalleimpia pelaajia #smliiga'ssa #hifk

Mä en vaan jaksa edelleenkään uskoa huhuun.

Näitä huhuja vaan rupeaa tulemaan joka tuutista. Pahoin pelkään että maanantaina tiedotetaan jotain...
 

Tuoppi

Jäsen
Twitterissä lisää vettä myllyyn:

@KnutasMikko Jere Karalahden ensi kauden seura on #jokerit . Karalahdesta tulee myös yksi ensi kauden kalleimpia pelaajia #smliiga'ssa #hifk

Mä en vaan jaksa edelleenkään uskoa huhuun.

Mikään ei enää järkytä! Karalahti sopii tähän viime aikojen toimintaan ihan mainiosti. Jere Karalahti 39 v. tulee sitten ilmeisesti olemaan jokereiden ykköspakki kun taistelevat venäjän mestaruudesta! :))

Karalahdella on toki pelilliset avunsa mutta mitä riskihankintoihin tulee niin tuo kaveri on kyllä ihan listan kärkisijoilla. Aivan uskomaton hankinta jos toteutuu. En millään näe että pelilliset avut olisivat riskien arvoisia. Vaikea myös kuvitella että Karalahti tulisi toimeen Valtosen kanssa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Jatkoaikakin uutisoi Karalahdesta. Ei hirveän montaa kertaa vissiin väärin ole mennyt? No tässähän nyt päästään seuraamaan seuraavaksi sitä keskustelua tienaako Karalahti yli vai alle 500 000€/v
 

Iiro#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, (HCK, K-Vantaa)
Se oli pojat siinä sitten. Karalahdelle ketjua vaan pystyyn. Huhuumisen voi lopettaa.

Uutinen @ jatkoaika.com
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Vielä sentteri tai vain julkistaminen (jäät alkavat alle kolmen viikon päästä) ja paketti olisi kasassa. Bonuspelaajia, mahdollisia sellaisia, joutunee odottamaan kunhan isot pojat aloittavat leikin; NHL, KHL.
 
Viimeksi muokattu:

Mahteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Kims85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän tämä Karalahden mahdollinen sopimus halutaan tuoda esiin nimenomaan nyt, sillä pian saataneen pari sellaista sopimusta otsikoihin, joiden myötä moni antaa paljon anteeksi. Mikäli ensin olisi uutisoitu kaksi täsmävahvistusta ja Karalahti näiden jälkeen, olisi tilanne hieman eri. Ihmismieli on jännä ja siihen pystytään vaikuttamaan näinkin yksinkertaisilla asioilla..

Nimistä nyt ei varmasti kukaan voi vielä sanoa mitään, kun ei ole mitään varmaa paperissa, mutta kyllä kokonaispaketti jää siirtojen jälkeen ehdottomasti plussan puolelle.

AHL on tietenkin yksi suunta, josta noita pelaajia katsellaan. Senttereistä esim Ben Maxwell olisi nimenä ihan pätevä ainakin SM-liigaan, miksei myös KHL:n. Ihan hyvällä pelikäsityksellä varustettu, eikä ikäkään paina. Pari peliä livenä nähneenä nämä huomiot, jotka tosin löytyy myös netistäkin, jossa kehutaan laajasanaisemmin.

Vielä loppuun pahoittelut erittäin vähäisestä informaatioarvosta.

Edit: Eero Kilpeläinen ei ole ensi kaudella ainakaan joukkueen ykköskassari. Pistän tästä pantiksi ainakin pari isoa kolmosta, jos joku haluaa lyödä vetoa asiasta. ;)
 
Viimeksi muokattu:

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tarkoittaakohan tuo HIFK:n sopimus Thiessenin kanssa että Jokerit voitti kilpailun Brücklerista?

Itse toisaalta odottaisin vähän isompaa kalaa kuin Brückler, joka lähtökohtaisesti olisi samalla viivalla Eeron kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös