Uusi Dynastia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Eikö täällä huhuiltu aiemmin, että vuoden alussa tullaan ulos Hartsulle paluun suhteen.
Eikö täällä huhuiltu aiemmin, että vuoden alussa tullaan ulos Hartsulle paluun suhteen.
Jospa 17. päivä tuo uutta tietoa.Varmasti odotetaan vielä Suomen viranomaisten lupaa kaupoille, ennen kuin Hartsun pääkäyttäjistä hiiskutaan julkisuuteen mitään.
Kurrin paita kattoon?Jospa 17. päivä tuo uutta tietoa.
Viisi päivää odoteltavaa - 2 selkeää vaihtoehtoa on 3Oliko tässä tiiserissä nyt siis mitään Klingbergiin viittaavaa joka ei vaatisi iha järkyttävää foliohattua päähän? Numero kolmosesta taas puhutaan, mutta mulla meni ainakin se ohi?
Meillä on uus urheilutoimenjohtaja#17 = Jari Kurri
= J. K.
Ai niin joo, onhan noilla nimikirjaimilla sellainenkin. Itse ajattelin erästä puolustajaa.Meillä on uus urheilutoimenjohtaja
Eli Rissanen ja Klingberg molemmat :) Antaa tulla vaan.Seuralegendaa huhuttu ja eräs Rasmus Rissanen kyllä sopisi siihen profiiliin. On syntynytkin 13.07.
Ei käy järkeen. Tuo uusimman videon puhelimen selaaja ja kahvikupin laskija sekoitti pakan entisestään. Harmi kun IG ei näytä kuka on tykännyt mistäkin. "Hahmo" on nimittäin tykännyt Minä, Me, Jokerit -jaksosta, mutta ei joulukalenterista.Tän on pakko päättyä hartsuun ja poffit siellä
Tässäkin kyllä perää. Saapa nähdä, olis kyllä hienoa nähdä vahvistusta poistamatta hartsun hienoutta kylläEi käy järkeen. Tuo uusimman videon puhelimen selaaja ja kahvikupin laskija sekoitti pakan entisestään. Harmi kun IG ei näytä kuka on tykännyt mistäkin. "Hahmo" on nimittäin tykännyt Minä, Me, Jokerit -jaksosta, mutta ei joulukalenterista.
Muutenhan tämä olisi helvetin selkeä ja ihana juttu, että Otto matkailee metrolla pitkin poikin etsien kotiaan ja lopuksi saapuu Areenalle, kunhan viranomaiset ovat laittaneet nuijan pöytään. Tuo hahmo vaan nyt vesitti tuon teorian.
Ellei sitten se ole Vitikko, joka oli Itiksessä ostoksilla, näki Oton haahuilevan yksinäisenä, otti isällisen otteen ja sanoi, "eiköhän Otto juoda kahvit ja mennä kotiin", jolloin molemmat hyppii tasajalkaa Areenan pihalla kohti aukenevia pääovia.
Hei tässä on potentiaalia jos/kun palaamme kotiin. Vitikko tapaa Oton haahuilemassa ympäriinsä ja Vitikko ottaa Ottoa kädestä kiinni ja sanoo et hei mennään kotiin. Kuvattuna Oton edestä kun näkee että kattoo jotain isoa rakennelmaa puolelta toiselle ja kuva kääntyy Oton taakse ja näkyy Areena ja iso Jokeri logo ja vieressä Vitikko sanoo Otolle että tervetuloa kotiin.Ellei sitten se ole Vitikko, joka oli Itiksessä ostoksilla, näki Oton haahuilevan yksinäisenä, otti isällisen otteen ja sanoi, "eiköhän Otto juoda kahvit ja mennä kotiin", jolloin molemmat hyppii tasajalkaa Areenan pihalla kohti aukenevia pääovia.
Ei tässä poissulkumenetelmällä jää oikein muuta jäljelle kuin Areena. Pelaajahankintoja ei tiisailla tällä tavalla. Kun pelaaja on tulossa, me tiedetään että se on pelaaja. Mikään yhteistyökumppanuus ei myöskään ole riittävän merkittävä ansaitakseen yli viikon mittaisen odottelun.Ei käy järkeen. Tuo uusimman videon puhelimen selaaja ja kahvikupin laskija sekoitti pakan entisestään. Harmi kun IG ei näytä kuka on tykännyt mistäkin. "Hahmo" on nimittäin tykännyt Minä, Me, Jokerit -jaksosta, mutta ei joulukalenterista.
Minä taas koin, että videolla olevat kännykän selaaja sekä kahvikuppimies ovat kaksi eri hahmoa. Tuli mielikuva, että siellä missä Otto seikkailee, ovat kaikki Jokeri-ihmisiä ja elävät mukana Jokereiden matkassa niin liukuportaissa kuin kahvitauollakin, joka hetki. Omasta mielestäni eivät välttämättä tarkoita, että olisi pelaajajulkistus kyseessä.Tuo uusimman videon puhelimen selaaja ja kahvikupin laskija sekoitti pakan entisestään.
Tuo Oton itä-Helsingin reissuhan kuvastaisi ihan hyvin koko seuran idän seikkailua. Sieltä idästä on kiva sitten palata takaisin kotiin Ilmalaan. Tosin onhan itä-Helsinki myös Jokereiden koti, tai ainakin synnyinseutu, niin paha sanoa mitä tuo metromatka Itikseen oikein merkkaa.Itiksen kautta ei oikeasti tarvitsisi kiertää, mutta sillä saadaan reissua pidennettyä.