Se mitä itse ymmärrän edgettelystä, niin se on jotain ihan muuta kuin lopettaminen kokonaan.Kolme päivää edellisestä tiiseristä. Lopettakaa Nakkimuusit se loputon edgettely ja antakaa nyt jotain lisää.
Tuli paniikki kun palstalla mentiin väärään suuntaan. Nyt tarvitaan varmaan jo Seeckin apua käsikirjoittamisessa miten tästä päästään voittajana ulos.Kolme päivää edellisestä tiiseristä. Lopettakaa Nakkimuusit se loputon edgettely ja antakaa nyt jotain lisää.
Kolme päivää edellisestä tiiseristä. Lopettakaa Nakkimuusit se loputon edgettely ja antakaa nyt jotain lisää.
Tollasen jälkee olisin housupyykeillä, nimenomaan etupuolen pyykkiäPelikatkolla screenille ilmestyy video. Otto saapuu Kontulan ostarille. Vastassa odottaa Engström matkalaukkujen kanssa. Hän sanoo Otolle "Jag kom inte ensam." Otto levittelee käsiään hämmentyneenä. Engström kääntyy katsomaan kohti R-kioskin ovia, josta astuu hahmo ulos kädessään kahvimuki.
Kuva tarkentuu, ja hahmo paljastuu John Klingbergiksi. Video pysähtyy. Kuva screenillä vaihtuu aitioon, jossa Mikko heittää kivet Johnin kanssa ja molemmat antavat kameralle narrimaisen virneen.
Screenille ilmestyy teksti "Välkommen John och Jonas!" Nordis räjähtää aplodeihin.
Edit: pahoittelut omasta fantasiasta. Oli pakko.
Ja nyt näkyy numero 3 postauksissakin ;)
Ruotsinlaivan tuliaisiin. Eikä ale-laarista puhe.Mä oon jo pudonnu kärryiltä että mihin tuo numero 3 enää viittaa?
JK:n pelinumero.Mä oon jo pudonnu kärryiltä että mihin tuo numero 3 enää viittaa?
Vaadin lisää tiiseriä!
Lisää tilattiin, lisää saatiin. Ollaan yhä Itiksessä.
Koppikierros osa 1. En sen enempää jaksanut uudelleen katsella.Otto selailee joulukalenteria, luukku 17 oli näkyvissä, ehtiikö joku tarkistamaan mitä tuossa luukussa oli?
Liittyyköhän tämä nyt tuohon mysteeripaitaan #39 -numerolla?
3 on myös nykyisen pelinumeron lisäksi pisteet jotka teki Jokereissa.Kännykässä klo 13:07
13 + 7 = 20
Luukku 17
20-17 = 3
#3 Klingberg
Teki myös Ruotsin paidassa kaudella 17-18 seitsemän pistettä kolmeentoista otteluun.Kännykässä klo 13:07
13 + 7 = 20
Luukku 17
20-17 = 3
#3 Klingberg