Noh mitäs vaimo tykkäs? :DVoisin kokeilla tänään illalla sängyssä, mitä vaimo tykkäis jos kuiskuttelisin korvaan ”veini…. gibson…. olkinuora…. kolmen…. metrin… mu…koskinen”
Noh mitäs vaimo tykkäs? :DVoisin kokeilla tänään illalla sängyssä, mitä vaimo tykkäis jos kuiskuttelisin korvaan ”veini…. gibson…. olkinuora…. kolmen…. metrin… mu…koskinen”
Noh mitäs vaimo tykkäs? :D
Näin se on, large mutta löysä.Kyllä siinä menee veltoks kun näkee sielun silmin karsinnoissa Veinin imuroivan puikoista
Veinissä on kyllä jokin outo tuoksu, joka ei oikein vakuuta.
Kokeiltiin työn kiertoa hevosmiesten tietotoimistolla ja par'aikaa toinen etsii viittovaa lahnan pyrstöä saniteettitiloista ja toinen on rehellisesti kusella kalatiskillä.Missä on kalatiskien ja kusilaarien luottomiehet?
Huhuja pöytään, kiitos!
Veini Kärppiin, josta lähti mestarina maailmalle. Oulussa kiertoradalle joutunut Westerholm takaisin Stadiin ottamaan uutta starttia uralle?Jos kerran Olkinuoran ja Koskisen voi poistaa huhuista, niin ketäs maalivahteja siellä on vielä vapaana?
Tässä on vinha totuus. Pitäisikö ottaa yksi Kaskisavu olut… vai mennäänkö lauseella suo siellä vetelä täällä ?Viimeksi kun itse katselin, niin se lahnan vieressä pötköttänyt joululohi oli vielä aika kovissa hinnoissa. Toki tulee jossain kohdin varmasti alennukseen. Karkkilan Prismasta saattaa saada toki halvemmalla.
Tässä on vinha totuus. Pitäisikö ottaa yksi Kaskisavu olut… vai mennäänkö lauseella suo siellä vetelä täällä ?
Voisko noi kaksi viimeistä kautta selittää tämän? Jokereiden kuntoutusosastolta luvattu paikkaa. Aina joku syy on siihen miksi iso nimi valitsee Mestiksen.Vaikea nähdä, että Kaskisuohon olisi mahdollisuudet. Kyseessä on kuitenkin primessään oleva maalivahti, jolla olisi varmasti kysyntää rahakkaimmissa sarjoissa.
Vaikea nähdä, että Kaskisuohon olisi mahdollisuudet. Kyseessä on kuitenkin primessään oleva maalivahti, jolla olisi varmasti kysyntää rahakkaimmissa sarjoissa.
Ainoa motivaattori oikeastaan olisi, että luvataan optioilla 1-2 vuoden Liiga-sopimus, jos nousu tapahtuu.voisi mies hyvinkin tulla auttamaan kasvattiseuraansa puolen vuoden stintille. Toki ei varmasti ilmaiseksi.
Mä en vaan ymmärrä :D Kookas ja kokenut veskari parhaassa iässä. Jos kaveri täysin pelikuntoinen, niin on parasta mitä voidaan Mestikseen saada. Ton tasoinen kaveri ei vaan kuulu pelaamaan Mesuliin, joten jos tää tarttuu siiman päähän niin ite otan kyllä isoin avosylin vastaan, koska tulossa pelaamaan kasvattajaseuran logolle.En siltikään ole vakuuttunut, että maalivahtitilanne paranisi tällä.
Joku ihme luotto mulla on tuohon Sisu&Risu kaksikkoon.
Siis tottakai otetaan Kaskisuo jos saadaan, mutta en mene varmaksi sanomaan, että Kaskisuo torjuisi Mestiksessä/karsinnoissa paremmin kun esimerkiksi Risikko. Toisihan se varmuutta tottakai peräpäähän ja enemmän vaihtoehtoja, jos esimerkiksi nuorison pää ei meinaa kestää, mutta itse en vaan näe tuota maalivahtien tilannetta niin suurena ongelmana tällä hetkellä mitä moni muu. Toki se on yhden loukkaantumisen päässä ongelmasta, niin varmasti sitäkin silmällä pitäen sinne yritetään hankkia lisäystä.Mä en vaan ymmärrä :D Kookas ja kokenut veskari parhaassa iässä. Jos kaveri täysin pelikuntoinen, niin on parasta mitä voidaan Mestikseen saada.
Karkkilan lageria paremmmin kyllä alkaisi sopia kaskisavu näin viileillä keleillä. Sellainen import. Mutta pitäisikö siihen eteen ottaa myös yksi kyytiPoika, minkä Juo?Tässä on vinha totuus. Pitäisikö ottaa yksi Kaskisavu olut… vai mennäänkö lauseella suo siellä vetelä täällä ?
Pekka Jormakka remmiin suunnitelemaan Levin reissua?Karkkilan lageria paremmmin kyllä alkaisi sopia kaskisavu näin viileillä keleillä. Sellainen import. Mutta pitäisikö siihen eteen ottaa myös yksi kyytiPoika, minkä Juo?
Voisi olla aikaa, kun näyttää tuon pelaamisen suhteen olevan aika hiljaista.Pekka Jormakka remmiin suunnitelemaan Levin reissua?