Huhuketju

• 5 198 611
  • 13 495

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Janne Lahti pitänyt itsensä kunnossa.

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Hurjasti on ylimääräistä rahaa jostain sukanvarresta löytynyt, jos on varaa ostaa Vehviläinen ulos rahakkaasta sopimuksesta JYP:sta. Ainakin huhujen mukaan aika korkealla JYP:n historian kalleimpien sopimusten listalla (ilmeisesti vaikka laskisi ihan kausittaista palkkaakin).

Toki riippuen vähän, että kuinka pahasti sukset on ristissä JYP:n kanssa niin vaikuttanee aika paljon siihen paljon siellä ollaan valmiita nielemään tappiota tuon jäljellä olevan sopimuksen osalta.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Toki riippuen vähän, että kuinka pahasti sukset on ristissä JYP:n kanssa niin vaikuttanee aika paljon siihen paljon siellä ollaan valmiita nielemään tappiota tuon jäljellä olevan sopimuksen osalta.
Sukset ei ole suuremmin ristissä.

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Onko Virmanen back?! Ihan sama hullunmylly päällä kuin aikoinaan, tästä mä nautin!

Tässä vois muutenkin lyödä kunnon show:n päälle vielä joulu-tammikuulle. Virmanenkin olisi ylpeä.

Joka perjantai klo 10.00 julkaistaan yksi joukkueesta lähtevä pelaaja. Sitten klo 12.00 julkaistaan uusi viikoittain saapuva pelaaja. Tuota seuraa sitten tiedotustilaisuus missä RD on uuden pelaajan kanssa heittämässä jargonia ja läppää.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veini Vehviläinen?
Veininkiä. On ollut vaikea alkukausi kyllä Vehviläisellä ja viime kausi myös. Tuli katsottua Jyp-jullit hetki sitten ja oli kyllä kauheaa Veiniläisen tekeminen. Ulospäin näyttäytyy, että pää on jumissa.
Potentiaalihan miehellä on torjua vaikka aikuisten mm-kultaa. En usko, että nähdään Jokeripaidassa tällä kaudella.

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olkinuora maaliin?
Olkinuora pelasi viime kaudella Sveitsissä samassa joukkueessa erään suomalaisen kolmen kullan klubin jäsenen kanssa.

Valle kaivanut rolodexistä Olkinuoran numeron ja laittanut samanlaisen ”kapteeni käskee”-tyyppisen kilautuksen kun Pihlströmille ja Juhikselle?

Mulle kelpaa kyllä Olkinuora paremmin kun joku Vehviläinen.

VonKapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ottawa Senators
Olkinuora pelasi viime kaudella Sveitsissä samassa joukkueessa erään suomalaisen kolmen kullan klubin jäsenen kanssa.

Valle kaivanut rolodexistä Olkinuoran numeron ja laittanut samanlaisen ”kapteeni käskee”-tyyppisen kilautuksen kun Pihlströmille ja Juhikselle?

Mulle kelpaa kyllä Olkinuora paremmin kun joku Vehviläinen.
Olkinuoralla on sopimus Saksassa, miks se lähtis sieltä?

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olkinuoralla on sopimus Saksassa, miks se lähtis sieltä?
Sopimuksia voi myös purkaa. Pelannut tällä kaudella Frankfurtissa 7 peliä, eli varmaan kakkosveskana siellä.

Miksi jäisi Saksaan, jos Filppula tarjoaa mahdollisuutta nostaa ykkösmokkena joukkue liigaan elävien kiekkolegendojen kanssa ja hakata se oma nimi suomalaisen jääkiekkohistorian kiveen Jokerisankarina?

Epätodennäköistä, kyllä. Mutta ei mun mielestä lainkaan mahdotonta. En mä kuitenkaan mistään mitään tiedä, kunhan heitin mielenkiintoisen mahdollisuuden ilmoille.

VonKapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ottawa Senators
Sopimuksia voi myös purkaa. Pelannut tällä kaudella Frankfurtissa 7 peliä, eli varmaan kakkosveskana siellä.

Miksi jäisi Saksaan, jos Filppula tarjoaa mahdollisuutta nostaa ykkösmokkena joukkue liigaan elävien kiekkolegendojen kanssa ja hakata se oma nimi suomalaisen jääkiekkohistorian kiveen Jokerisankarina?

Epätodennäköistä, kyllä. Mutta ei mun mielestä lainkaan mahdotonta. En mä kuitenkaan mistään mitään tiedä, kunhan heitin mielenkiintoisen mahdollisuuden ilmoille.
Tänään on 16. Peli josta se on pelannut 7 tähän mennessä, en vaan jaksa uskoa että ne purkais sopparia

F#21

Jäsen
Pelannut veskoista eniten. Tosin Frankfurtilla kolme veskaria kun Thomas Greiss on tehnyt sinne syyskuussa diilin, hän on tosin pelannut vain kaksi peliä. Jussilla on kyllä huonoimmat statsit, mutten silti näe todennäköisenä, että tulisi Mestikseen pelaamaan.

edit. Ja Jussi on pelannut näköjään Frankfurtin viime viimeistä peliä.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Miksi on ajautunut kolmosveskaksi Jypissä ?
Pelin ulkopuoliset asiat, on kuitenkin seuran ja pelaajien kesken hyvässä hengessä. Fakta toki, että JYP yrittänyt etsiä miehelle uutta osoitetta, mutta mikäli ei löydy voi jopa olla, että Vitols lainataan johonkin ja Salminen - Veini pelaa kauden loppuun JYPin maalilla.

Eli joukkueella ja Veinillä ei ole varsinaisesti pahaa verta ja VV onkin joukkueen muussa toiminnassa normaalisti mukana, vaikka ei ole nyt hetkeen lähtökohtaisesti pelaamassakaan.

En kuitenkaan tyrmää sitä, että Veini siirtyisi Jokereihin.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Jos tämä "luotettava, varma ja kokenut kassari" Risun ja Sisun eteen on Veini Vehviläinen, niin ei hyvää päivää.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
K-Espoo vs JYP
  • 1.92
  • 4.55
  • 3.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy