Laitetaan tämä nyt vielä tännekkin, että Lahden paluu on taas astetta lähempänä.
Janne Lahti palaamassa Jokereihin | Sportti.com
linkki vie uutiseen
Janne Lahti palaamassa Jokereihin | Sportti.com
linkki vie uutiseen
Jeremy Dehner on lähellä AHL sopimusta ensikaudeksi.
Naapurin puolella nimimerkki Bigreds. vihjailee, että Karalahti pelaisi ensi vuonna narrinutussa.
Tainnut Pietilä posottaa miinaan ja kovaa. Pahasti.
Toiveajattelua. Samaa huhua olen kuullut kuin Bigreds. Jere on Jokerien haavissa.
Tainnut Pietilä posottaa miinaan ja kovaa. Pahasti.
Toiveajattelua. Samaa huhua olen kuullut kuin Bigreds. Jere on Jokerien haavissa.
Itseäni kiinnostaa huomattavasti enemmän uusimman Urheilusanomain juttu jonka mukaan Jokerit on tehnyt jättimäisen tarjouksen kilpailija HIFK:n puolustaja Ilari Melartille. Onko kellään Veikkaajaa vahvempaa tunnetta tästä?
Itselleni Melart on lähinnä jäänyt mieleen jullien huvittavana kultaisena noutajana. Kuluvalla kaudella päässyt kuitenkin jo jonkinlaiseen nousukiitoon ja vähän jopa sympannut kaveria. KHL huhuista on ollut kai jonkinlaista puhetta mutta että Jokereihin?
, joka on vielä sanonut itse ettei tule Jokeripaitaa pukemaan päälleen, tänne tarvita eikä haluta. Kiitos ei siis tällekin huhutulle pelaajalle, Jere menkööt naapuriin.
Faktaa vai fiktiota.
tekstiä
Unibet Finland @UnibetFinland
Huomenna tärähtää kevään suurin siirtopommi. Seura on Jokerit, mutta kuka on pelaaja?
Jätän tämän vain tähän. Siitä vaan arvailemaan.
Sininen paita #10 on jo tilauksessa.