Huhuketju

• 5 172 571
  • 13 273

Satanelonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Väitän, että tämä “Mr. YV:n tulivoima” on jo tiedossa, sillä Yrjänheikki antoi tulevasta vahvistuksesta niin tarkan kuvauksen. Vallen lehdistötilaisuudessa hän puhui “rightin puolustajasta,” ja vain pari päivää myöhemmin tiedotettiin Jalosesta.

On vaikea uskoa, että ylivoimapelaamisen taitoa olisi korostettu näin tarkasti, ellei tulevalla vahvistuksella olisi jo entuudestaan merkittäviä meriittejä juuri tällä osa-alueella.

Helsinki 1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Väitän, että tämä “Mr. YV:n tulivoima” on jo tiedossa, sillä Yrjänheikki antoi tulevasta vahvistuksesta niin tarkan kuvauksen. Vallen lehdistötilaisuudessa hän puhui “rightin puolustajasta,” ja vain pari päivää myöhemmin tiedotettiin Jalosesta.

On vaikea uskoa, että ylivoimapelaamisen taitoa olisi korostettu näin tarkasti, ellei tulevalla vahvistuksella olisi jo entuudestaan merkittäviä meriittejä juuri tällä osa-alueella.
Osaatko heittää ketään potentiaalista nimeä?

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Osaatko heittää ketään potentiaalista nimeä?
Ulkopuolisena, tätä ketjua nyt lukeneena heittäisin hatusta Teemu Suhosen. En siis tiedä, en ole missään sisäpiireissä mihinkään suuntaan, enkä osaa sanoa onko mielenkiintoa suuntaan tai toiseen.

Suhonen kuitenkin ensimmäisenä tuli mieleen kuvauksista. Hiipunut toki jo vähän, mutta parhaimmillaan ollut kova viivassa. Klassisesti tähän voi heittää puoltavaksi tekijäksi "RDn tuttu". Liigan puolelta ei ilmeisesti ottajia ole, kun mies on vieläkin ilman sopparia.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65

John Klingberg.

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Aaltosen nimen uskaltaa ilmeisesti pyyhkiä huhulistalta pois, ei ole tulossa ainakaan Jokereihin. Näin kertoo aina luotettava lauantai-HTT.
Maailman paras uutinen!!!!!!!!! IHANAAAAAAAA

Joni Ortioon vaan rahat nyt kiinni ja joukkue on valmis. Suhonen kelpaa, jos Pokkaa ei saada. Vaikea muitakaan löytää. Pakistoa on kiva kierrättää poffeissa, niin jaksetaan paremmin kaikki pesukoneohjelmat. Puolustus, kun jaksaa ottelutahdin, niin molaritkin näyttää hyviltä niinkuin Heikkeri eilen.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joni Ortioon vaan rahat nyt kiinni ja joukkue on valmis.
En tiedä miten pihalla pitää olla, että puhuu Joni Ortiosta ja Mestiksestä samassa lauseessa. Ja Pokka samalla.

Tasonsa todistanutta "varmaa" maalivahtia, joka on parrmpi kun Sisu&Risu on pirun vaikea löytää tässä vaiheessa Mestikseen, joten uskon että yksi pisteitä tekevä hyökkääjä/puolustaja tulee ja joukkue on siinä. Sisulla ja Risulla voidaan mun puolesta mennä. Ollaan kuitenki selvästi vähiten maaleja päästäny jengi.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
En tiedä miten pihalla pitää olla, että puhuu Joni Ortiosta ja Mestiksestä samassa lauseessa. Ja Pokka samalla.

Joo Ortiosta nyt on ihan turha haaveilla, kun ei ole vielä jäähdyttelemässä eikä myöskään omaa mitään siteitä Jokereihin, että kiinnostaisi auttaa jengiä Liigaan.

Jos jotain veskaria voisi kokeilla, niin ehkä Kaskisuota, mutta on hänkin aika turhan iso nimi. Tuskin lähtee vielä Mestikseen tai jos lähtee, niin puhtaasti seurasydämellä.

pyy

Jäsen
Suomalaisia rightin pelaajia, joilla ei ole sopimusta, ja josta voisi olla iloa ylivoimalla alla.

Hyökkääjät: Karjalainen, Aaltonen, Juuso Ikonen. Seuraavana listalla Olavi Vauhkonen, ja ehkei nyt kuitenkaan. Jarkko Immonen come back?

Puolustajat: Ville Pokka. Veeti Vaino on kanssa ilman sopimusta, mutta minulla ei ole pelaajasta oikein mitään mielikuvaa, eikä käsitystä siitä miksi.

Että sanoisin Karjalainen tai Ikonen, tai sitten joku ulkomaalainen.

TeMee_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokp, Vegas Golden Knights
Oon samaa mieltä. Eiköhän Ortiolla ja Pokalla ole isommat sarjat mielessä. Tuskin kumpaakaan kiinnostaa tulla mestikseen kiekkoilemaan. Sama juttu Juhamatti Aaltosen kohdalla.

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins

Tasonsa todistanutta "varmaa" maalivahtia, joka on parrmpi kun Sisu&Risu on pirun vaikea löytää tässä vaiheessa Mestikseen, joten uskon että yksi pisteitä tekevä hyökkääjä/puolustaja tulee ja joukkue on siinä. Sisulla ja Risulla voidaan mun puolesta mennä. Ollaan kuitenki selvästi vähiten maaleja päästäny jengi.
Joni Ortio lähinnä pyörii mukana, kun Ässät tuskin pitää herraa loppukauden. Toki samasta syystä kuin Jokeritkin ei saa häntä, eli raha. Kuitenkin itse yrittäisin molaria enään hankkia . Itse en usko, että Heikkeri riittää. Toki mielelläni olen väärässä. Kuitenkin maalivahdit on haavoittuvaisempia keväällä ja ne ei kestä loukkaantumisia tällä hetkellä. Siksi maalivahti olisi kiva. Heikkeri oli huono Kiekko-Poikia vastaan ja eilen häntä ei edes testattu. Toki kiitos pelillisen paremmuuden. Risikko riittää kyllä.

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joni Ortio lähinnä pyörii mukana, kun Ässät tuskin pitää herraa loppukauden. Toki samasta syystä kuin Jokeritkin ei saa häntä, eli raha. Kuitenkin itse yrittäisin molaria enään hankkia . Itse en usko, että Heikkeri riittää. Toki mielelläni olen väärässä. Kuitenkin maalivahdit on haavoittuvaisempia keväällä ja ne ei kestä loukkaantumisia tällä hetkellä. Siksi maalivahti olisi kiva. Heikkeri oli huono Kiekko-Poikia vastaan ja eilen häntä ei edes testattu. Toki kiitos pelillisen paremmuuden. Risikko riittää kyllä.
Sulle Pihlström on isosti no-no, koska tulee liian KHL-vibat. Samaan aikaan kuolaat Ortion perään, joka on pelannut samaisessa sarjassa yhteensä kolme kautta.

Kuinka monta kautta pelaaja on saanut pelata kohelossa, että hän on mielestäsi tervetullut hankinta Jokereihin, eikä tulisi liian ”KHL-vibat”?

Ortio olisi kova hankinta Jokereiden maalille ja itse ottaisin ilomielin jengiin. Valitettavasti en vaan usko hetkeäkään, että on tulossa. Palkkapyyntö lienee jotain sellaista, mitä meillä ei ole varaa maksaa. Eikä Ortiolla ole mitään sidettä Jokereihin. Ainoa motivaatio minkä itse keksin, olisi olla joukkueen ykkösveska nousussa Mestiksestä Liigaan, mutta en usko sen olevan Ortiolle pienemmän palkan arvoista.

julB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Palkkoihin liittyen on todella tärkeää ottaa huomioon se, että esimerkiksi siirtotakarajalla on mahdollista hankkia ”kalliitakin” pelaajia, koska pelaajille tarvitsee maksaa enää loppukauden ~3kk palkka. Laskekaa siitä.

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Sulle Pihlström on isosti no-no, koska tulee liian KHL-vibat. Samaan aikaan kuolaat Ortion perään, joka on pelannut samaisessa sarjassa yhteensä kolme kautta.

Kuinka monta kautta pelaaja on saanut pelata kohelossa, että hän on mielestäsi tervetullut hankinta Jokereihin, eikä tulisi liian ”KHL-vibat”?
Aaltonen olisi ISO no-no.. Pihlström ikänsä ja pelitavansa puolesta itselleni turhan kallis. Lind, Vainikaiset, junnut ajaisi saman asian. Toki kiva lisä. En ollut Pihlström vastaan itsessään. Hain sen kautta sitä, että mulle kelpaa myös Teemu Pulkkinen jatkossa. En ole missään vaiheessa ollut isosti Pihlström vastaan. Niilläkin rahoilla olisin havitellut kunnon yv-pakkia tai maalivahtia.

Narrimaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Finnish Defence Forces, Ukraine
Tuli mieleen kun Tapparalla pakistoa vahvistettu hiljattain ja meidän oma poika Juolevi jäämässä reilusti pelaavasta ulos että kelpaisi hyvinkin. Ei toki right mutta olisi Mestis-tasolle varmasti pelimies. Toki samantyylisiä puolustajia meiltä löytyy jo useampi.

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aaltonen olisi ISO no-no.. Pihlström ikänsä ja pelitavansa puolesta itselleni turhan kallis. Lind, Vainikaiset, junnut ajaisi saman asian. Toki kiva lisä. En ollut Pihlström vastaan itsessään. Hain sen kautta sitä, että mulle kelpaa myös Teemu Pulkkinen jatkossa. En ole missään vaiheessa ollut isosti Pihlström vastaan. Niilläkin rahoilla olisin havitellut kunnon yv-pakkia tai maalivahtia.
Jaahas, mielipiteesi Pulkinovista kertookin sitten ihan tarpeeksi sielunmaisemastasi. Pitääkin avata ikkuna, sillä jostain kantautui sellainen hento mahorkan ja soft powerin katku. Siitä tulikin mieleeni, mitäköhän ex-palstalegenda Hokileidi puuhailee nykyään?

Huhuihin palatakseni, uskoisin itsekin, että Yrjänheikillä on kyllä jo tiedossa ketä/keitä katsellaan tarkemmin tuomaan sitä YV-tulivoimaa. Siitähän OP ei sanonut mitään, että kyseessä pitäisi olla hyökkääjä, voi kai olla myös tulivoimainen pakki. Sellaisen naaraaminen jengiin avaisi ainakin YV:llä ihan uusia mahdollisuuksia, mutta pakisto on määrällisesti aika täynnä.

Floppi-Jalonen ja Koirankoppi-Laukkanen kilometritehtaalle ja uutta, kovempaa, ukkoa sisään tykittämään siniviivalta pikkumustaa kenkälaatikkoon? Sopisi paremmin kuin hyvin.

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Joo hauskasti kolme kertaa totesi hymyssä suin ''En kommentoi''. Säteri on ihan euroopassa pelaavia kärkiveskoja tällähetkellä, torjuntaprosentti .94% 15 peliin on kova. Menee varmasti huumorilla kategoriaan.
Joo en löytänyt parempaa ketjua tuolle nopeasti. Oli aivan mahtavaa, kun puskista tuli koko tilanne. :D toivottavasti jättää taitonsa siihen, mikä siirtyy Risu/Sisuun, kun istahtivat siihen ensi kerralla.

JokerMaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kautta rantain kuultuna, ettei se Aaltonen taida ihan tuulesta temmattu huhu olla. Sen enempää ei ole tälle keskustelulle antaa, mutta tämän jälkeen en olisi maailman yllättyneinkään jos joukkueen "kokenut kaarti" puhuisi vielä yhden vanhan ratsun mukaan talkoisiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy