Mulle tulee mieleen jotain tällaistaEi, puhui vain YV-tulivoimasta.
Mulle tulee mieleen jotain tällaistaEi, puhui vain YV-tulivoimasta.
Osaatko heittää ketään potentiaalista nimeä?Väitän, että tämä “Mr. YV:n tulivoima” on jo tiedossa, sillä Yrjänheikki antoi tulevasta vahvistuksesta niin tarkan kuvauksen. Vallen lehdistötilaisuudessa hän puhui “rightin puolustajasta,” ja vain pari päivää myöhemmin tiedotettiin Jalosesta.
On vaikea uskoa, että ylivoimapelaamisen taitoa olisi korostettu näin tarkasti, ellei tulevalla vahvistuksella olisi jo entuudestaan merkittäviä meriittejä juuri tällä osa-alueella.
Ulkopuolisena, tätä ketjua nyt lukeneena heittäisin hatusta Teemu Suhosen. En siis tiedä, en ole missään sisäpiireissä mihinkään suuntaan, enkä osaa sanoa onko mielenkiintoa suuntaan tai toiseen.Osaatko heittää ketään potentiaalista nimeä?
Väitän, että tämä “Mr. YV:n tulivoima” on jo tiedossa, sillä Yrjänheikki antoi tulevasta vahvistuksesta niin tarkan kuvauksen. Vallen lehdistötilaisuudessa hän puhui “rightin puolustajasta,” ja vain pari päivää myöhemmin tiedotettiin Jalosesta.
On vaikea uskoa, että ylivoimapelaamisen taitoa olisi korostettu näin tarkasti, ellei tulevalla vahvistuksella olisi jo entuudestaan merkittäviä meriittejä juuri tällä osa-alueella.
Ei riitä, viime stintti oli sen verran heikko että jätti arvetJohn Klingberg.
Maailman paras uutinen!!!!!!!!! IHANAAAAAAAAAaltosen nimen uskaltaa ilmeisesti pyyhkiä huhulistalta pois, ei ole tulossa ainakaan Jokereihin. Näin kertoo aina luotettava lauantai-HTT.
En tiedä miten pihalla pitää olla, että puhuu Joni Ortiosta ja Mestiksestä samassa lauseessa. Ja Pokka samalla.Joni Ortioon vaan rahat nyt kiinni ja joukkue on valmis.
En tiedä miten pihalla pitää olla, että puhuu Joni Ortiosta ja Mestiksestä samassa lauseessa. Ja Pokka samalla.
Oon samaa mieltä. Eiköhän Ortiolla ja Pokalla ole isommat sarjat mielessä. Tuskin kumpaakaan kiinnostaa tulla mestikseen kiekkoilemaan. Sama juttu Juhamatti Aaltosen kohdalla.En tiedä miten pihalla pitää olla, että puhuu Joni Ortiosta ja Mestiksestä samassa lauseessa. Ja Pokka samalla.
Joni Ortio lähinnä pyörii mukana, kun Ässät tuskin pitää herraa loppukauden. Toki samasta syystä kuin Jokeritkin ei saa häntä, eli raha. Kuitenkin itse yrittäisin molaria enään hankkia . Itse en usko, että Heikkeri riittää. Toki mielelläni olen väärässä. Kuitenkin maalivahdit on haavoittuvaisempia keväällä ja ne ei kestä loukkaantumisia tällä hetkellä. Siksi maalivahti olisi kiva. Heikkeri oli huono Kiekko-Poikia vastaan ja eilen häntä ei edes testattu. Toki kiitos pelillisen paremmuuden. Risikko riittää kyllä.En tiedä miten pihalla pitää olla, että puhuu Joni Ortiosta ja Mestiksestä samassa lauseessa. Ja Pokka samalla.
Tasonsa todistanutta "varmaa" maalivahtia, joka on parrmpi kun Sisu&Risu on pirun vaikea löytää tässä vaiheessa Mestikseen, joten uskon että yksi pisteitä tekevä hyökkääjä/puolustaja tulee ja joukkue on siinä. Sisulla ja Risulla voidaan mun puolesta mennä. Ollaan kuitenki selvästi vähiten maaleja päästäny jengi.
Sulle Pihlström on isosti no-no, koska tulee liian KHL-vibat. Samaan aikaan kuolaat Ortion perään, joka on pelannut samaisessa sarjassa yhteensä kolme kautta.Joni Ortio lähinnä pyörii mukana, kun Ässät tuskin pitää herraa loppukauden. Toki samasta syystä kuin Jokeritkin ei saa häntä, eli raha. Kuitenkin itse yrittäisin molaria enään hankkia . Itse en usko, että Heikkeri riittää. Toki mielelläni olen väärässä. Kuitenkin maalivahdit on haavoittuvaisempia keväällä ja ne ei kestä loukkaantumisia tällä hetkellä. Siksi maalivahti olisi kiva. Heikkeri oli huono Kiekko-Poikia vastaan ja eilen häntä ei edes testattu. Toki kiitos pelillisen paremmuuden. Risikko riittää kyllä.
Aaltonen olisi ISO no-no.. Pihlström ikänsä ja pelitavansa puolesta itselleni turhan kallis. Lind, Vainikaiset, junnut ajaisi saman asian. Toki kiva lisä. En ollut Pihlström vastaan itsessään. Hain sen kautta sitä, että mulle kelpaa myös Teemu Pulkkinen jatkossa. En ole missään vaiheessa ollut isosti Pihlström vastaan. Niilläkin rahoilla olisin havitellut kunnon yv-pakkia tai maalivahtia.Sulle Pihlström on isosti no-no, koska tulee liian KHL-vibat. Samaan aikaan kuolaat Ortion perään, joka on pelannut samaisessa sarjassa yhteensä kolme kautta.
Kuinka monta kautta pelaaja on saanut pelata kohelossa, että hän on mielestäsi tervetullut hankinta Jokereihin, eikä tulisi liian ”KHL-vibat”?
Jaahas, mielipiteesi Pulkinovista kertookin sitten ihan tarpeeksi sielunmaisemastasi. Pitääkin avata ikkuna, sillä jostain kantautui sellainen hento mahorkan ja soft powerin katku. Siitä tulikin mieleeni, mitäköhän ex-palstalegenda Hokileidi puuhailee nykyään?Aaltonen olisi ISO no-no.. Pihlström ikänsä ja pelitavansa puolesta itselleni turhan kallis. Lind, Vainikaiset, junnut ajaisi saman asian. Toki kiva lisä. En ollut Pihlström vastaan itsessään. Hain sen kautta sitä, että mulle kelpaa myös Teemu Pulkkinen jatkossa. En ole missään vaiheessa ollut isosti Pihlström vastaan. Niilläkin rahoilla olisin havitellut kunnon yv-pakkia tai maalivahtia.
Joo hauskasti kolme kertaa totesi hymyssä suin ''En kommentoi''. Säteri on ihan euroopassa pelaavia kärkiveskoja tällähetkellä, torjuntaprosentti .94% 15 peliin on kova. Menee varmasti huumorilla kategoriaan.Hahha,, Säteri istuu Jokereiden tuolilla vaihtopenkillä... sattumaa. Herra ei kommentoinut asiaa, kun toimittaja kysy :D
Joo en löytänyt parempaa ketjua tuolle nopeasti. Oli aivan mahtavaa, kun puskista tuli koko tilanne. :D toivottavasti jättää taitonsa siihen, mikä siirtyy Risu/Sisuun, kun istahtivat siihen ensi kerralla.Joo hauskasti kolme kertaa totesi hymyssä suin ''En kommentoi''. Säteri on ihan euroopassa pelaavia kärkiveskoja tällähetkellä, torjuntaprosentti .94% 15 peliin on kova. Menee varmasti huumorilla kategoriaan.