Huhuketju

• 5 167 320
  • 13 239

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Ossi: 339 peliä Liigassa
Pillu: 483 peliä Liigassa

Itse muistan Pillun Jokereiden junioreista, sekä sen jälkeen erityisesti JYPistä, jossa oli rasittavan nopea ja hyvä. Pelasihan tuo NHL:ssäkin hetken.

KHL:ää en seurannut 2014-2015 kauden jälkeen, joten tuolta ei Pillusta muistikuvia ole.
No mä en muista kuin KHL ajan. Myös muistan Pulun liigasta ja NHL/AHL, mutta sä vaa veritahra KHL ajoilta... sitä se kannatus ja omien arkumenttien haku oman jutun ajaamiseksi. En oo pilhström vastaa, mutta en oo Puluakaa.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huhuketjun aiheina juuri nyt:
- KHL
- Maailmanpolitiikka
- Kuka pelasi milloinkin Venäjällä
- Yksi trolli kaipailee jopa Pulkkista takaisin

Olisiko jotain seuraavia huhuja? Se Yrjänheikin mahdollinen seuraaja kiinnostaisi kovasti, mutta ennen sitä saamme varmasti vielä pelaajahuhujakin.

SalmiakApina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei, koska oli jo pitkän uran liigakin vetänyt. Jani Rita, Riku Hahl vaa takas pelaa. Tomi Mäki ilolla joukkueseen. Itselle Pihlström vie pelaajana yhtä vahvasti KHL puolelle kuin Pulkkinen. Hauskaa, että moni näkee vain pulun verisenä vaikka Pihlström on myös isoimmin KHL pelaaja.

Pihlström muista UFA peleistä ennen narrien siirtoa. ja kuinka odotin Jokerit-UFA pelejä aina. Oli magee, kun oli meillä myös KHL aikana. Loi uransa KHL:ssä, jossa oli hyvä. Mun puolesta Teemu Pulkkinen saa tulla myös takas ja en nää syytä tuomita sitäkään enää.
Moni on sulle tätä eroa jo selittäny nii mun ei tarvii. Hyvää päivänjatkoa ja törmätään hallilla.

M1ssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huhuketjun aiheina juuri nyt:
- KHL
- Maailmanpolitiikka
- Kuka pelasi milloinkin Venäjällä
- Yksi trolli kaipailee jopa Pulkkista takaisin

Olisiko jotain seuraavia huhuja? Se Yrjänheikin mahdollinen seuraaja kiinnostaisi kovasti, mutta ennen sitä saamme varmasti vielä pelaajahuhujakin.
Hieman hajosin :Dd

On meillä huhuketju

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Joko seuraavaksi se kansantaiteilija? Kajaanin reissukin taitaa olla heitetty jo?
Ei kannata Juhiin lähteä. Myrkyttää pahimmillaan hyvänkin joukkuehengen, vaikka viihdettä tuokin.

Mä koittaisin vielä kisutella sitä Karjalaista tulemaan vastaan ja vaikka talkoohommiin loppukaudeksi.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Ja olisi todennäköisin liigapaikan ratkaisija karsintojen game sevenissä.
Tosin vois se kurvata yksin läpi tilanteessa myös maalin taaksekin. Jotenkin jäänyt mieleen et suoraviivaisuutta kaipailisi.

Mutta joo, mitä vain voisi tulla ja ratkaisumaaliin olisi hyvä päättää ura.

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Onko kukaan päivystämässä/töissä lentokentällä? Mailakasseja näkynyt?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy