JMA on ollut kuulemma Jokereiden treeneissä Herttoniemessä aiemmin. Lähteenä jodel, missä joku väitti jonkun pelaajan kertoneen tuon jutun. Kyseinen pelaaja ei pelannut tänään.
No mitäs tähän nyt sit sanoisi. Mä en nyt ensisijaisesti ehkä näkisi, että tuo nippu enää hyökkäyspäähän yhtä lisäsurffailijaa kaipaisi.
Mä oon edelleen tylsä ja toistan itseäni, mutta me ollaan nyt väsätty neljään peliin 4 maalia per peli keskiarvolla (joka on just nyt Mestiksen toisiksi kovin keskiarvo), ei pitäisi senkään perusteella jäädä kiinni yhtään mistään. Ongelma on se, että ollaan sillä 4 tehdyn maalin keskiarvolla onnistuttu häviämään kaksi peliä. Jos sä väsäät peleissä keskimäärin neljä maalia, niin sun ei pitäisi hävitä niistä 50 %. Toki ylivoima on aivan sysipaskaa, 2/20 ja kiva 10 % yvpinna. Etenkin tänään, yv-maalista huolimatta, se näkyi.
Kunhan taas ränttäilen, mutta kyllä mä ensisijaisesti etsisin kokeneempaa maalivahtia (vaikka ne pelit ei ole siihen kaatunut) ja puolustukseen jotain kokeneempaa kaveria.