Lehterä bongattu. Ihan oikeesti.
Viilettää lavalla suvereenisti!
Lehterä bongattu. Ihan oikeesti.
Ei olisi Tero Lehterällä aikaa mihinkään tilaisuuksiin Kaivohuoneella. Hurahtanut hevosiinsa ja ravikilpailuun sen verran.Tähän tapahtumaan mahtuu vain yksi Tero ja se ei todellakaan ole Lehterä.
Mä en voi olla ainoa, jonka mielestä on irvokasta, että jullien viime kauden kapteeni on Jokereiden päätösbileissä.Viilettää lavalla suvereenisti!
Mies voi lähteä Jokereista, mutta Jokerit ei lähde miehestä.Mä en voi olla ainoa, jonka mielestä on irvokasta, että jullien viime kauden kapteeni on Jokereiden päätösbileissä.
Mä en voi olla ainoa, jonka mielestä on irvokasta, että jullien viime kauden kapteeni on Jokereiden päätösbileissä.
Kaukana ollaan Virmasen massiivisista.Tässäkö ne julkaisut nyt oli? Ei tunnu vielä oikealta.
Onko kukaan paikallaolijoista onnistunut kaivelemaan tai kuulemaan mitään huhuja julkistettujen pelaajien lisäksi?
Goehring puuttuu.Kaukana ollaan Virmasen massiivisista.
Viilettää lavalla suvereenisti!
Ei olisi Tero Lehterällä aikaa mihinkään tilaisuuksiin Kaivohuoneella. Hurahtanut hevosiinsa ja ravikilpailuun sen verran.
Tero Lehterähän se tosiaan oli ja veti kyllä illan suvereeneimman shown.Mä en voi olla ainoa, jonka mielestä on irvokasta, että jullien viime kauden kapteeni on Jokereiden päätösbileissä.
Menikö Viirret jo jonnekin? Ja joku rohkea voisi siellä oikein kysäistä Vertasen tilanteesta.
Yari tekee paluun Jokereihin?Jokereiden tiktokissa kuvataan mailoja ja yhdessä mailassa numero 17. Kenenköhän maila se on?
Tämä kauhuskenaario tuli ekana mieleenYari tekee paluun Jokereihin?
Itse ajattelin, olisiko yksi Kurrin pojista. Taitaa vain enää heistä nuorin pelata, eikä hänkään mikään ihmelupaus ole.Yari tekee paluun Jokereihin?
Tämä kauhuskenaario tuli ekana mieleen
Ei niin, mutta kuitenkin jäädytettii nro 17Kurri ei tosin tuolla numerolla koskaan Jokereissa pelannut ;)
Taisi ollakin 16. Tämäkin meni OP:lta siis ohitse.Eikös Filppula ollut 17 vuotias kun siirtyi Jokereihin. Selvä viittaus siis tähän. Tervetuloa Valle!