Palokan Keisari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Toivottavasti ei.Vilho Heikkisen puoliso liittynyt IG seuraajiin.
Toivottavasti ei.Vilho Heikkisen puoliso liittynyt IG seuraajiin.
Heh, ja nyt on hävinnyt seuraajista kun asia paljastui. Siellä luetaan Jatkoaikaa.Vilho Heikkisen puoliso liittynyt IG seuraajiin. Näinkö pitkään kesti omat pojat maalilla projekti?
Pakkohan tässä on kesäkaudella jotain tekemistä olla.Onks porukalla joku scripti pyörimässä, joka pistää hälyä eetteriin kun uusi seuraaja liittyy Jokereiden IG-kanavalle vai miten te näitä aina bongaatte :D
Olisinkin ollut enemmän huolissani ensi kaudesta, mikäli Yrjänä olisi nähnyt Kertun jonkin sortin vahvistuksena.Yksi huhu jälleen listoilta pois, kun Von Gerdten jatkaa iisalmessa.
Kangasniemi on kieltämättä taitava, mutta vähän flegu kaveri, jolla ei ihan joka ilta ole isoin vaihde silmässä. Ei välttämättä huono homma että missattiin tämä. Potentiaalinen pistepörssin voittaja, mutta ei ehkä kuitenkaan sitä mitä lääkäri meille määrää.Pyyhitään myös Okko Kangasniemi pois huhulistalta. Jatkaa Sinttien riveissä.
Ihan hyvä nippu Mestikseen kun siellä on jo tosiaan Nordgren ja Kangasniemi. Kaksi kärkiketjua saa rakennettua noista ja etukäteen varmasti jenginä 8 joukossa.Tenhovuori, Seppälä ja Lehtinen myös odotetusti Loheen.
Tämä olisi kova. Striimataankohan ohjelmanumeroita? Houkuttaisi kyllä isosti mennä paikanpäälle, mutta on vähän haastavat aikataulut huomenna itselläni.Kenenkään mailoja nähty Kaivohuoneella? Kenenkään pimatsuja bongattu terdeltä?
Joku faneista toivottavasti päivystää baaritiskillä Jatkiksen Huhuketju päällä puhelimessa?! :D
Minä voin päivystää.Kenenkään mailoja nähty Kaivohuoneella? Kenenkään pimatsuja bongattu terdeltä?
Joku faneista toivottavasti päivystää baaritiskillä Jatkiksen Huhuketju päällä puhelimessa?! :D
Hieno kulttuurin mies, yläpeukkua täältä!Minä voin päivystää.
Berardinelliä ei kannata edes odottaa, kun on Jukureihin sopimus tänään julkaistu.. Toiveet Filppula, odotus Berardinelli(ish) ja todellisuus Mourujärvi.
Pari ässätaustaista pitäisi olla aika varmoja nimiä tänään julkaistavista.
Pari ässätaustaista pitäisi olla aika varmoja nimiä tänään julkaistavista.
Markku Tähtinen.
Lausniemellä myös ässätaustaa.Viirret ja Myllymaa siis.
Mun mielestä on seurannut Jokereita jo pidempään. Esimerkkinä Reinin kohdalla näytti, että olisi alkanut seuraamaan Jokereita vasta keväällä, mutta otin hänen kanssa asian puheeksi ja sanoi suoraan, että on seurannut Jokereita jo kauan ig:ssä ja oli mm. katsomassa paikanpäällä Erik Karlssonin jäähyväismatsia.Ei kovin monen muun mestis-seuran kohdalla voisi pitää edes jonkinsortin lähteenä; Jani Lampinen on alkanut seuraamaan Jokereita IG:ssä. Toisaalta seuraa myös IPK:ta.
Voihan se noinkin olla. Nyt vasta itse huomasin.Mun mielestä on seurannut Jokereita jo pidempään. Esimerkkinä Reinin kohdalla näytti, että olisi alkanut seuraamaan Jokereita vasta keväällä, mutta otin hänen kanssa asian puheeksi ja sanoi suoraan, että on seurannut Jokereita jo kauan ig:ssä ja oli mm. katsomassa paikanpäällä Erik Karlssonin jäähyväismatsia.