Olihan nää ihan palstalaisten itse keksimät hypet tuon viimeisen luukun ympärillä. :DEi tullut Lepän jatkoa, vaan joku skidi pääsi tapaamaan Zapoa vikassa joulukalenteriluukussa. Olen pettynyt.
No tulihan niitä vähän jälkijunassa sitten. Terv hätähousuJatkosopimusvaihe, luukuista paljastunut sopimuksia ja rosterissa yks paikka vapaana. Olisivat nyt edes sulkenut pelaajauutismahdollisuuden jotenkin pois tuosta hypetekstistä.
Farssi. Hieno hetki tuolle pojalle, mutta farssi.
Kausi on pilalla. Mitenköhän selviän tästä eteenpäin. Eivät ole joulukalenterin tekijät lukeneet Jatkoaikaa, koska täällähän ne oikeat toiveet esitetään eikä siellä missä joulukalenterin tekijät pyysivät ne esittämään.Jatkosopimusvaihe, luukuista paljastunut sopimuksia ja rosterissa yks paikka vapaana. Olisivat nyt edes sulkenut pelaajauutismahdollisuuden jotenkin pois tuosta hypetekstistä.
Farssi. Hieno hetki tuolle pojalle, mutta farssi.
Leskisestä taisi olla huhuakin täällä että voisi olla yksi potentiaalinen meille ensi kaudelle. Taitaa olla Latelle tuttu pelaaja ...
Lundinhan asuu edelleen Stadissa ja skidit taitavat pelata Jokereissa, joten odotellaanko tässä hänen paluutaan? Miten se lopettaminen uutisointiinkaan?
Ei kai se nyt ihan noin pitkä matsi ollut?3. Voittomaali Moskovassa ajassa 1040.34.
Samoilla linjoilla. Nuuskat saa joukkue kuitenkin ruotsalaisilta pelaajiltakin.Niemi on mun papereissa niitä kavereita, joiden lähtöön tai pysymiseen ei kaaduta. Ensimmäisen (surkean) kauden jälkeen tekeminen on ollut ihan siedettävällä tasolla ilman Anttilaakin, muttei kuitenkaan niin loistavaa, että liikaa pitäisi perään itkeä. Nojatuolimanagerina näkisin, että Niemi menisi aika lähelle "keskustaa", jos vielä sopimuksettomat pelaajat tai täyttämättömät paikat pistettäisiin janalle alkaen tärkeimmästä ja päättyen vähiten tärkeään.
Ihan hyvä nelosketjun sentteri, joka pärjää kaksinkamppailuissa ihan hyvin isoja venäläisiä vastaan.
Hyvä haku, toivottavasti Jormakan korvaajaksi. Eikös Savinainen osaa olla vähän semmonen ärsyttäväkin pelaaja?Salimatti Velinainen ensi kaudeksi meille.