Vesalainen ei taida saapua Jokereihin täksi kaudeksi. Ilmeisesti Jets sanellut tiukat ehdot, koska Sami Hoffrenin mukaan tulokasdiilissä pykälä sm-liigaan. Jets halunnut ottaa KHL-porkkanan pois?
Voi toki olla, että olen käsittänyt asian täysin väärin, mutta itse olen elänyt siinä uskossa, että nykyisten sopimusten puitteissa eurooppalainen tulokaspelaaja, jos ei saa sopimusta ylhäältä, voi palata takaisin Eurooppaan, mutta oman käsitykseni mukaan vain siis siihen seuraan, josta lähti. Mutta niinkuin sanottua, voi hyvinkin olla, että olen käsittänyt tämän täysin väärin.
Todella surullista, jos näin tulee tapahtumaan. Jokereiden viimeinenkin side kansalliseen jääkiekkoon katkaistaan?
Tietenkin riippuu paljon siitä, miten tämä asia toteutetaan, mutta eikait Jokerit ry (joka siis kait junioritoimintaa pyörittää) lakkaa olemasta, vaikka KHL joukkue tekisi diilin tallinnalaisen joukkueen kanssa. Parhaimmillaanhan siellä olisi siis tilanne, jossa Jokereilla olisi nuorten sm-liigassa joukkue ja sitten osa pääsee kokeilemaan myös Tallinnassa.