Salminen ja Niemi pitäisi olla edelleen ulostettavien listalla, sen Hishonin lisäksi.
Mun nokkaan nousee käry, että Moses saattaisi olla tulossa takaisin. Siinä olisi sitä kaivattua maalintekovoimaa kaksikossa Mosse ja Pulu. Lisäksi molemmilla on himpun verran oman pojan leimaa.
Helge riittää kakkoseksi
Ei ole täysin tuulesta temmattu ajatus Moseksen paluusta. Pulun kotiinpaluusta sen sijaan en ole kuullut minkään suuntaisia huhuja, lähinnä spekulaatioita ja toiveita. Fanillehan noiden kahden kotiutus olisi aika kova juttu. Jos Jore jatkaa, eikä Salmista kengitä, niin rightin hyökkääjiä olisi: Anttila, Jormakka, O'Neill, Salminen, Pulkkinen, Moses ja huhuttu Petri Kontiola.
Menee täysin fantasiaosastolle, mutta:
Jormakka - Regin - O'Neill
Joensuu - Kontiola - Moses
Salminen - Lajunen - Pulkkinen
Huhtala - Wirtanen - Pihlström
Anttila jne.
Jos tuosta tiputtaa joko Pulun, Moseksen tai Salmisen pois, niin alkaa näyttää ehkä uskottavammalta.
Jos huhuihin on uskomista, niin sentteristö näyttää suunnilleen tuolta ja siitä olen erittäin tyytyväinen. Iso kysymys onkin sitten, onko ns. 5. sentterinä Tomi Mäki, vai Hishon/Niemi. Itse liputtaisin ehdottomasti jälkimmäisen puolesta (Mäki laitaan).