Massi-Essi taas rahastamaan?Janne Onnela twiittaa että olisi Kärppätaustainen sentteri, mutta ei Niemi ja hästägit 22. Kemppainen?
Massi-Essi taas rahastamaan?Janne Onnela twiittaa että olisi Kärppätaustainen sentteri, mutta ei Niemi ja hästägit 22. Kemppainen?
Lisäksi kakusta vie reilun viipaleen tuleva ykköspuolustaja koodilla Larsen. Onko pelaajabudjetti kasvanut vai oliko Hakki ja Kapanen pahasti ylihintaisia? JMA oli tietysti kallis ja saantiin nähden ylihintainen.Toki on mahdollista sekin, että nyt oikeasti panostetaan myös leveyteen, joskin budjetti toki tulee vastaan jossain välissä.
Lisäksi kakusta vie reilun viipaleen tuleva ykköspuolustaja koodilla Larsen. Onko pelaajabudjetti kasvanut vai oliko Hakki ja Kapanen pahasti ylihintaisia? JMA oli tietysti kallis ja saantiin nähden ylihintainen.
Lisäksi kakusta vie reilun viipaleen tuleva ykköspuolustaja koodilla Larsen. Onko pelaajabudjetti kasvanut vai oliko Hakki ja Kapanen pahasti ylihintaisia? JMA oli tietysti kallis ja saantiin nähden ylihintainen.
Jotenkin ei tuo Kemppainen oikein kuulosta sopivalta. Miksi Kepu luovuttaisi änäriunelman jo yhden kauden jälkeen? Pelasi kuitenkin heti tulokaskaudellaan jo suurimman osan ajasta the shown puolella. Olen melko saletti että saa/saisi sopparin änäriin myös ensi kaudeksi joten miksi vielä takaisin Eurooppaan?
Mulla on samanlainen fiilis ja tämä on johtanut päätelmään, että en enää tiedä lätkästä mitään!alkaa olemaan kyllä joukkue hyvällä mallilla jo näin toukokuun alussa.
Unelmoida saa:) koska miksi Larsen numeroaan vaihtaisi;-)Iltapäiväuni: Sieltä on tulossa Pulu kun sattuu sopivasti olemaan tontilla, Larsenin jatkot ja joku muheva sentteri.
Markkinoin takia tietysti.miksi Larsen numeroaan vaihtaisi;-)
Hahah olit nopeampi:DD Juuri olin samaa hassuttelua laittamassa ;DPulkkisen profiilikin sieltä löytyy ; ) (jokerit.com)
Ei ole #96 profiili ;)Pulkkisen profiilikin sieltä löytyy ; ) (jokerit.com)