Itse en osaa sanoa mitä Zabo tuossa hakee, mutta voihan tuon toki tulkita niinkin, että tällä kertaa "jääkiekkojumalat" eivät olleet suotuisia...
Itse en osaa sanoa mitä Zabo tuossa hakee, mutta voihan tuon toki tulkita niinkin, että tällä kertaa "jääkiekkojumalat" eivät olleet suotuisia...
Onko Zabo jossain sanonut näin? Jos on niin yäk...Kyllä tuo Peltolan loukkaantumisen vähättely laittaa tuon aivan toiseen konekstiin. Liivik olisi kuulemma samassa pelissä jo pelannut.
Kyllä tuo Peltolan loukkaantumisen vähättely laittaa tuon aivan toiseen konekstiin. Liivik olisi kuulemma samassa pelissä jo pelannut. Kai joku fanipoika tuonkin voi tulkita huojennukseksi siitä ettei hänen teloma pelaaja menettänyt näkökykyään.
Se lemu ei nahasta irtoa kotikemikaaleilla.
Zaborsky kirjoitti:the guy had nothing wrong with eye. same injury our player had liivik and he could continue and play same game.dont judge people when you dont know situation
Kissanpissan haju lähtee kyllä ihan kotikonsteinkin. Etikkaa ja ruokasoodaa. Siitä huolimatta ei mitään asiaa minun Jokereihin.
Näemmä Zabo on ymmärtänyt itsekin poistaa viestinsä Instagramista koskien Peltolaa.
Zaborsky sanoo, että Peltolan silmään ei tullut mitään vammaa, vaan hän sai samanlaisen pandan silmän kuin Liivik.
Tapparan puoleltahan annettiin ymmärtää, että silmä olisi vammautunut.
Jaan kyllä toiveesi siitä, että Zaborsky ei Jokeri-nuttua päälleen laita. Se lemu ei nahasta irtoa kotikemikaaleilla.
Eipä tuo kovin voimakkaasti mitään tuossa ilmaise. Suotta vauhkoatte. Itsekin olisin perkeleen katkera jos noin olisi käynyt mulle kuin kävi HIFK:lle. Toisaalta mitäpä se tähän ketjuun kuuluu, jatkakaa jos haluatte.
Mutta antakaa mennä vaan, nyt on oikein hyvin aikaa valittaa vääryyksistä, kun pilliin on jo vihelletty viimeisen kerran tällä kaudella.
Olisiko joku ulkkis kun Forenom mukana, tai sitten Ruutu.
Juu, Rau..Huhuna voin kertoa, että ulkkaria on tulossa
Tossahan noita Forenomin mainoskasvoja 4 kappaletta: forenom.fi
Kyllähän toi twiitti tosin viittaisi Head & Shoulders Tuomoon.
Tuon linkin ensimmäisen kappaleen mukaan sieltä olisi tulossa Petri Kontiola, Jori Lehterä, Veli-Matti Savinainen tai Pekka Rinne. Heh tuskin nyt kuitenkaan.Tossahan noita Forenomin mainoskasvoja 4 kappaletta: forenom.fi
En kyllä tiedä vähän vertaa miten tämä asia liittyy tähän ketjuun, mutta leikitään niin. Eikö toi ole jo hieman kaksinaismoralistista, että ifk:sta kritisoidaan Tapparaa vääristä tulkinnoista vammaan liittyen, mutta samalla Zaborsky osaa kuitenkin antaa tarkan diagnoosin, että kyseessä on sama vamma kuin Liivikillä ja Törmänen osaa myös kertoa vamman vakavuudesta?
Taitaa se olla Konna