Jaa miltä osin. Meille tullessaan status oli 30 pisteen liigapelaaja ilman sen suurempia vahvuuksia luistelun lisäksi. Sama pätee vieläkin, vaikka onkin päässyt hyvään ketjuun play-offeissa. Kausi täällä oli käänteinen suonenveto. Ei vielä riitä mihinkään jos on siitä vähän parantanut.Miksei Rask olisi potentiaalinen pelaaja Jokereiden KHL-joukkueeseen? On jokaisella osa-alueella aivan eri pelaaja kuin meillä viimeksi pelatessaan.
Mun kuulemieni ja lukemieni arvioiden mukaan liike on parantunut selvästi, samoin pelinopeus ja -äly. Samaa tukee oma silmämääräinen havaintelunikin. Mutta se, mikä on vetänyt leukaniveliä jumiin on laukauksen laatu tätä nykyä. Meillähän ne oli vielä sellaisia treeneissä yleensä nähtävän löysän lättysyötön tyyppisiä norsun pieruja mutta nyt lähtee kuin NATO-ohjus, ja myös nopeasti ja vaikeasta asennosta. Pleijareissa on näyttänyt Elkinsin jälkeen naapurin parhaalta pelaajalta.Jaa miltä osin. Meille tullessaan status oli 30 pisteen liigapelaaja ilman sen suurempia vahvuuksia luistelun lisäksi. Sama pätee vieläkin, vaikka onkin päässyt hyvään ketjuun play-offeissa. Kausi täällä oli käänteinen suonenveto. Ei vielä riitä mihinkään jos on siitä vähän parantanut.
Järvinen saa tulla, muut ei.
Noooh... Mahtuuhan teille Talajankin tasoisia pelaajia..
Nnnoh, se ei ollut edes silloin noin, vaan Rask kiersi ketjusta toiseen. Ja se kiikariputki ei ollut tuon YV-viisikon aikana. Mutta pointtihan oli että mies on kehittynyt viimeisen kolmen vuoden aikana kovasti.Aijai Joonas Rask ja Kampin screenillä julkistaminen. Sitten ykkösyvssä 20 peliä kiikareilla. Yvssä, jossa muut pelaajat olivat luokkaa 2xFilppula, Moses, Karlsson...
Mielestäni aika turhaa ja mautonta tällaiset jutut, kun ottaa huomioon, että Ramstedtin "pullaposket" johtuvat IBD-lääkitykseen liittyvästä kortisonin käytöstä.Jos sinne välttämättä joku pullaposki halutaan, jolle juuri ja juuri mahtuu kypärä päähän, niin mä valitsisin mieluimmin Timo Jutilan kun Ramstedtin.
Olen samaa mieltä. Joku raja.Mielestäni aika turhaa ja mautonta tällaiset jutut, kun ottaa huomioon, että Ramstedtin "pullaposket" johtuvat IBD-lääkitykseen liittyvästä kortisonin käytöstä.
Tuo nyt ei ole muuta kuin tekosyy. Kortisoni kyllä joillakin kerää nestettä kasvoihin, mutta nesteet lähtevät yhtä nopeasti kuin tulevatkin kuurin loppuessa. Ramstedt on aina ollut pullaposki, kun taas IBD on hänelle aika uusi juttu. Tosin eipä tuolla nyt suurta merkitystä ole, eiköhän hän ole ihan hyvässä kunnossa kuitenkin, kun fillaroikin niin paljon.Mielestäni aika turhaa ja mautonta tällaiset jutut, kun ottaa huomioon, että Ramstedtin "pullaposket" johtuvat IBD-lääkitykseen liittyvästä kortisonin käytöstä.
Tuo nyt ei ole muuta kuin tekosyy. Kortisoni kyllä joillakin kerää nestettä kasvoihin, mutta nesteet lähtevät yhtä nopeasti kuin tulevatkin kuurin loppuessa.
Juuri olin tulossa kirjoittamaan samaa. Ykköspakkikin kelpaisi.Huomenna taitaa olla paikka iskeä kunnon korkean profiilin hyökkääjän soppari ulos. Saadaan tän päivän negatiivinen informaatio käännettyä posiksi.