En tiedä muista Jokeri-fanien ulkopuolisista, mutta ainakin itse toivon sydämestäni että Teukka luistelisi ensi kaudella narri-nuttu päällä. Jos tämä tapahtuu niin lupaan kyllä tulla täältä Jyväskylästä Jaffalaan katsomaan numero kahdeksaa.
En ymmärrä miksi valtaosa ihmisistä tuntuu olevan tuota siirtoa vastaan. Miten yksi Jokerit voisi olla noin paha mörkö kaikille? Tällä hetkellä kansa vaatii suunnilleen kultaista 15m korkeaa patsasta Teemusta Helsinkiin, ja jos Teukka jatkaa NHL-uraa niin se on kesän kovin juttu heille. Mutta taas jos ura jatkuu, mutta Jokeri-paidassa niin kyyneleet irtoaa ja valitetaan että pitäisi lopettaa huipulla jne jne. Parhaat kommentit mitä tuolta jostain Iltalehdestä luin, oli kun Teemua haukuttiin raha-ahneeksi jos tämä siirtyy Jokereihin. On se kumma että jos palaat kevyemmällä liksalla Suomen loskapaskaan, olet raha-ahne paska. Taas jos jäät moninkertaisella liksalla Kaliforniaan ajelemaan Ferrareilla niin olet taas kansallissankari.
Itse ainakin ajattelen asian niin, että jos Teukka tulisi Narreihin niin itselläni olisi mahdollisuus nähdä Teemu livenä (jota en ole vielä koskaan kaukalossa nähnyt). Kumma miten kaikkien maailma voi kaatua, vain koska Jokerit.
OT: täytyy kyllä ihailla tuota Jokerien aiheuttamaa antipatiaa ihmisissä. MM-kisojen aikaan aina valitettiin Jokereista, vaikka kaukalossa oli Leijonat (tämä valitus kyllä loppui kummasti mitalipeleihin päästessä), samoin yllättävän paljon erilaisissa Liiga-keskusteluissakin joku vetää Jokeri-kortin kirjaimellisesti pöytään. Itse en ole koskaan tuota Jokeri-vihaa ymmärtänyt. Hattua teille, olisin otettu jos oma seurani nostaisi yhtä paljon vihaa ilmoille.