Jack Daniel's
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ei jumalauta, itse Pumpkinhead Jokereissa? Äärimmäisen vastenmielinen ajatus.
Ei jumalauta, itse Pumpkinhead Jokereissa? Äärimmäisen vastenmielinen ajatus.
Immosella on voimassa oleva sopimus Torpedon kanssa, jossa hän on ykkössentteri. En nyt ihan oikeasti tajua miksi hän sitä sopimusta lähtisi purkamaan voidakseen siirtyä Jokereihin pelaamaan tuntuvasti heikommalla nettopalkalla.
Joo mä en kans tajua. Yli tuhannen NHL-matsin ja sadan maaottelun rautainen ammattilainen ilman mainittavia heikkouksia ja vahvoilla johtajaominaisuuksilla olisi ""vastenmielinen ajatus". Äijä on edelleen yksi Suomen parhaista hyökkääjistä ja olisi tullessaan ihan sarjan kärkihyökkääjiä.Miksi se OJ olisi nyt taas niin hirveän suuri painajainen? Siksikö että mies on pelannut kaksi kautta (+työsulun) HIFK:ssa?
Kuka tahansa sentteri tuosta maajoukkueesta olisi helvetin positiivinen yllätys. Se tässä vaan tuli mieleen, että Mikko Koskisella ei ole sopparia mihinkään ja Jokereista muistaakseni yksi veskari puuttui.
Niin on. Elin jo vuodessa 2015 jostain selittämättömästä syystä.Paitsi, että Mikko Koskisella on soppari Sibir Novosibirskin kanssa...
Miksi se OJ olisi nyt taas niin hirveän suuri painajainen? Siksikö että mies on pelannut kaksi kautta (+työsulun) HIFK:ssa?
Välillä tuntuu että fanit haluavat oikein varta vasten nostaa itsensä jalustalle protestoimalla ties ketä pelaajia vastaan.
Itse arvioisin, että Kivistö, Jormakka tai Palola on se Tuomisen mainitsema Jokerien sopimuspelaaja tässä MM-joukkueessa. Jos sellaista nyt ylipäätään on olemassa.
"Töitä vielä tekemättä" eli ei ole kaikkien sentterien/veskojen nimiä vielä papereissa. Mutta onhan tässä kauden alkuun vielä aikaa.Lähiaikoina kuuluu pelaajauutisia, kertoo Janne Vuorinen.
Lähde:Narriradio 020 Maistiainen (Janne Vuorinen) by Narriradio on SoundCloud - Hear the world’s sounds
Eliteprospects.com - Anders Nilsson
Jos tuolta kisoista joku maalivahti tulee,niin luultavasti se on Anders Nilsson
Minä sain sen kuvan, että kaksi sentteriä julkaistaan ensi viikolla.
Lehterähän on joskus pelannut sentterinä. Hän on jo useamman viikon pelannut laiturina. :) Lähde: Minskin kisat.Veikkaan toisen olevan Ben Eaves. Toinen on laituri, mutta on joskus pelannut myös sentterinä.