Huhuketju

  • 4 934 540
  • 12 091

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Itse kuulin hevosmiesten suusta, että kyseessä olisi itse päällikkö OJ. Mitään en itse tiedä, toistan vaan kuulemani kuin papukaija. Immonen sopisi itselleni paremmin, mutta en sanoisi päälliköllekään ei hymiö!
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Immosella on voimassa oleva sopimus Torpedon kanssa, jossa hän on ykkössentteri. En nyt ihan oikeasti tajua miksi hän sitä sopimusta lähtisi purkamaan voidakseen siirtyä Jokereihin pelaamaan tuntuvasti heikommalla nettopalkalla. Ja sitäkään en tajua miksi Torpedo luopuisi ykkössentteristään vapaaehtoisesti. OJ puolestaan on juuri kisojen alla sanonut, että haluaa jatkaa NHL:ssä ja KHL ei kiinnosta. Ja hän nyt saanee änäristä helposti sellaisen kolmen miljoonan taalan vuosilapun, jota vastaan Jokerien on mahdotonta kilpailla taloudellisesti.

Itse arvioisin, että Kivistö, Jormakka tai Palola on se Tuomisen mainitsema Jokerien sopimuspelaaja tässä MM-joukkueessa. Jos sellaista nyt ylipäätään on olemassa.
 

Theone

Jäsen
Immosella on voimassa oleva sopimus Torpedon kanssa, jossa hän on ykkössentteri. En nyt ihan oikeasti tajua miksi hän sitä sopimusta lähtisi purkamaan voidakseen siirtyä Jokereihin pelaamaan tuntuvasti heikommalla nettopalkalla.

Immonen käytti oman optionsa jo Tammikuussa, joten olisi todella ihmeellinen siirto. Toki jos seuran taloudessa on tapahtunut jotain merkittävää, niin sitten voisin tuon siirron ymmärtää.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kontiola olisi ehdoton ykkötoive tosta joukkueesta ja kertoihan hän olevansa lähtökuopissa joukkueestaan sopimuksesta huolimatta. Mut eikö sinne mennyt just Kivi päävalmentajaksi..? Saattaa hyvinkin mieli muuttua ja pidän kyllä myös epätodennäköisimpänä tulijana.

Immonen tai Lehterä se tuskin ainakaan on.
OJ olisi lähinnä painajainen.
Oma veikkaus kans menee akselille Palola-Jormakka-Kivistö. Kaikki ihan mukavia lisiä, mutta ei kuitenkaan mitään elintärkeää jonka mukana joukkue nousisi tai kuolisi.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Lehterä himaan kiitos.. Joo, tiedän että on sopparin alla ja kova liksa, mutta Rotenberg ja Timchenko voisivat esitellä hänet siitä huolimatta pienoisena statementtina siitä, että liikkeellä ollaan sata lasissa :)
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi se OJ olisi nyt taas niin hirveän suuri painajainen? Siksikö että mies on pelannut kaksi kautta (+työsulun) HIFK:ssa?

Välillä tuntuu että fanit haluavat oikein varta vasten nostaa itsensä jalustalle protestoimalla ties ketä pelaajia vastaan.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Onko Jarkko Immonen jättämässä KHL seuransa? Sopimusta hänellä on vielä jäljellä vuosi, Joten miksi torpedo luopuisi hänestä?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Miksi se OJ olisi nyt taas niin hirveän suuri painajainen? Siksikö että mies on pelannut kaksi kautta (+työsulun) HIFK:ssa?
Joo mä en kans tajua. Yli tuhannen NHL-matsin ja sadan maaottelun rautainen ammattilainen ilman mainittavia heikkouksia ja vahvoilla johtajaominaisuuksilla olisi ""vastenmielinen ajatus". Äijä on edelleen yksi Suomen parhaista hyökkääjistä ja olisi tullessaan ihan sarjan kärkihyökkääjiä.

Eihän se tänne ole tulossa noin sadasta eri syystä johtuen, mutta haluaisin vain ymmärtää sen ajatuksenkulun tämän takana. Kuinka monta ottelua HIFK:ssa on vastenmielisyyden raja ja vanhenevatko ne rikokset koskaan? Tuus ny Ikari itte kertomaan.

Kuka tahansa sentteri tuosta maajoukkueesta olisi helvetin positiivinen yllätys. Se tässä vaan tuli mieleen, että Mikko Koskisella ei ole sopparia mihinkään ja Jokereista muistaakseni yksi veskari puuttui.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kuka tahansa sentteri tuosta maajoukkueesta olisi helvetin positiivinen yllätys. Se tässä vaan tuli mieleen, että Mikko Koskisella ei ole sopparia mihinkään ja Jokereista muistaakseni yksi veskari puuttui.

Paitsi, että Mikko Koskisella on soppari Sibir Novosibirskin kanssa...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Huhut ovat kyllä kertoneet yhden mm-kisoissa pelaavan maalivahdin olevan vahvasti Jokerien kiikarissa tulevaa kautta silmälläpitäen. Uskaltaisin väittää kyseessä olevan Tim Thomas.

High risk-high reward. Näkisin Heleniuksen hyvänä kakkosena tässä yhtälössä. Tietty siinäkin omat riskinsä, mutta hei; me ollaan KHL:ssä niin eiköhän tarvittaessa osteta Liigasta vielä joku kesken kauden. ;)

[hassuttelu] HTT kertoo myös että Kipper tekisi paluun [/hassuttelu]
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi se OJ olisi nyt taas niin hirveän suuri painajainen? Siksikö että mies on pelannut kaksi kautta (+työsulun) HIFK:ssa?

Välillä tuntuu että fanit haluavat oikein varta vasten nostaa itsensä jalustalle protestoimalla ties ketä pelaajia vastaan.

En osaa vastata kuin omasta puolestani ja siinä ei ole kurpitsan ifk-taustalla mitään merkitystä, vaikka ei se toki asiaa parempaankaan valoon saa. Perustunee enemmän tunteisiin ja osittain faktoihin. Henkilönä ja persoonana toki muuttunut huomattavasti vuosien saatossa ja nykyistä kurpitsaa ei tunnista samaksi henkilöksi kuin kurpitsa vol 10-15v sitten. Sillon olikin niin paljon kusta päässä ettei kaikkien helsinkiläisten viikon kuset yhteenlaskettuna riittäisi täyttämään sitä kurpitsaa. Se riittää mulle et on sama henkilö kuin sillon (vertaa vaikka jannepesoseen), vaikka persoona olisikin muuttunut huomattavasti parempaan. Karalahti-kortti nyt tässä esiin, eikö?

Sitä en kiellä, etteikö pelaajan ole pakko olla hyvä, jotta saa vastaavan uran NHL:ssä tehtyä. Mutta kuitenkaan OJ ei ole ikinä vakuuttanut itseäni myöskään pelitaidoillaan ja tahti on myös iän myötä hiipumaan. OJ ei ole varsinaisesti mikään hyökkäyspään virtuoosi, vaikka pisteitä on kohtuullisesti tehnytkin. Luotettavasta kahden suunnan sentteristä uran plusmiinustilastot kertonevat taas oleellisen. Onko vieläki NHL:n kaikkien aikojen +- tilastossa viiden huonoimman joukossa? Nämä mm-kisat taas on vain vahvistanut käsitystä OJ:n potentiaalista isossa kaukalossa Erkan alaisuudessa. Ja esitykset ei ainakaan enää noilla ikävuosilla merkittävästi parane. Kyseessä ei aivan varmasti ole mikään halvimman pään pelaajakaan. High risk-low reward isoilla pelimerkeillä mun silmissä.

Kuitenkin aivan viimeisenä oljenkortena voisin OJ:n hyväksyä, muuten vituttaisi kaveri Jokereissa. Kyllä mä senkin toisaalta ymmärrän et joku pitäisi kurpitsaa jumalten vastauksena rukouksiin. Itse en vaan ole uskon miehiä.
 
Minusta Jokereiden kannattaisi muutenkin katsella tuonne Ruotsin suuntaan kun vahvistuksia haetaan. Ruotsilla ei ole omaa KHL-seuraa (vielä) ja sieltä voisi olla irroitettavissa laatupelaajia varsinkin nyt kun joukkueessa on ennestään Omark ja Harju. Esimerkkeinä sopimuksettomista laatupelaajista mainittakoon vaikkapa Simon Hjalmarsson ja Niclas Andersen.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ensi viikolla tulee pelaaja uutisia ja ainakin kaksi sentteriä pitäisi olla sainattuna. Lähteenä Janne Vuorinen. Kysyin itse eilen Hämeenlinnan yöelämässä. Nimiä ei suostunut kertomaan vaan pitää kuulemma malttaa ensi viikkoon.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kysyin Vuoriselta suoraan, että millä senttereillä KHL:ään lähdemme ja ketkä kaksi kaveria meillä pelaa ykkösen ja kakkosen keskellä ja Janne sanoi, että joudun odottamaan ensi viikkoon. Minä sain sen kuvan, että kaksi sentteriä julkaistaan ensi viikolla.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Veikkaan toisen olevan Ben Eaves. Toinen on laituri, mutta on joskus pelannut myös sentterinä.
Lehterähän on joskus pelannut sentterinä. Hän on jo useamman viikon pelannut laiturina. :) Lähde: Minskin kisat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös