Ei, en ole uhrannut sekuntiakaan ajatukselle, miten yhtiöittäminen vaikuttaa seurojen toimintaan ja urheilulliseen menestykseen. Mutta onhan tuolla kärkiporukoissa yksi pikkuseuraksi luettava. Tsemppiä vaan JYPille pudotuspeleihin.Viestin lähetti TM
Oletko yhtään ajatellut sitä että mitä kaikkea muutos ry:stä oy:hyn aiheuttaa joukkueissa alussa ennen kuin yhtiöittäminen on kunnolla saatu toteutettua? Olisinkin suorastaan yllättynyt jos jokin noista sympaattisista sopimusta oikein noudattavista "pikkuseuroista" keikkuisi tällä hetkellä sarjakärjessä.
Oli minulla aika paljonkin annettavaa, toin oman mielipiteeni esille mutta olen kyllä jo huomannut monta kertaa tässä ketjussa esim. sinun ja Birkun välisistä keskusteluista että miten sinä huomioit toisten kirjoittajien mielipiteet.
En muuten löytänyt mistään mielipidettäsi tästä ketjusta. Jotain hajanaisia kysymyksiä ja kysymyksillä vastailua kyllä. Mitä keskustelun yleiseen tasoon ja omaan kontribuutiooni tulee, kumpaakaan ei voi oikein kehua. "Mua ärsyttää" -asenne ilman kestäviä perusteluja nyt vaan sattuu ylittämään vastauskynnykseni normaalia helpommin. Silloin myös keskustelun sävy saattaa olla muuta kuin kevyttä jutustelua. Ja sori vaan Birkku, jos vahingossa pahoitin mielesi.