En mää HPK:n taloutta tunne mutta käsitykseni mukaan tulos on ollut pääosin plussan puolella poislukien viime kausi. Yhden kauden tappiot saa usein kuitattua suht helposti joten sen suhteen bueno.
Mutta siitä huolimatta hämmentää tämän kauden ostopolitiikka. En tiedä mistä Tervonen kuppaa rahaa enkä usko että paikalliset tukikykyiset firmat, joita on kyllä vaan kourallinen, ihan hirveän paljon ylimääräistä laittaisivat likoon. Jostain niidenkin pitää ne rahat tienata. Voisi olettaa että ne haluaa sopnniseuroilleen myös vastinetta. Silleen se bisnes toimii.
Mä en ihan luota siihen Tervoseen. Se menee aina silleen että kun tuodaan ulkpuolelta joku ukko hoitamaan asioita, sitoutumisen aste on aina kyssäri. Kunnianhimoa riittää, tottakai. Kukapa ei haluaisi menestyä? Mutta jos homma kärvähtää, voi aina nostaa kytkintä. Musta tuntuu että tämä koko kausi on upporikasta ja rutiköyhää. Pikkuisen on kylmä tuntuma takapuolessa. Mä en tajua mistä HPK on yhtäkkiä kuitannut rahnat 3-5 ylimääräisen liigastaran hankintaan? Sen päälle on vielä hommattu ne lupaavat pelurit. Ei nekään ilmaiseksi tule.
Mä en usko että halliremontti tuo paljoakaan ylimääräistä HPK:n kassaan.
Viime kauden joukkue oli jo alun alkaen niin halvan oloinen että ihmetyttää kuinka takkiin tuli melkein 350ke VAIKKA pajatso tyhjennettiin ja VAIKKA pelattiin puolityhjässä hallissa.
HPK:n talous -yhtälö ei oikein tunnu uskottavalta. No, ei kai sen tarttekaan...