HPK:n peliesitykset kaudella 2013–2014

  • 314 322
  • 1 271

Host

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Heimon Breams ja Suomenniemen Urheilijat
Nelonen Pro:n studion asiantuntijoita lainaten: "Kerhon ykkösketju voisi olla jopa liigan paras, kun nimiä katsoo"...jahas...jos tuo on odotusarvo, niin aika päin persettä se liigan paras ketju on pelannu...On tietty hienoa että jätkät yrittää, joku voisi sanoa että ei ole valmentajan vika jos maaleja ei tule, pelaajathan siellä kentällä niitä maaleja tekee...totta toinen puoli. Mutta kyllä tää tilasto on aika karu, jo pelkästään YV:n puolella. 42 ylivoimaa, kolme tehtyä maalia, 78 minuuttia yhteensä, yv tehoprosentti 7,14...kun esim, TPS:llä (viidentenä sarjassa) se on 20%...puhumattakaan Kärpistä, 24,39%. Aika monta peliä olis voitettu jos tuo yv vaan olis kunnossa, uskallan väittää. Jos vertaa viime kauden rosteria tämän vuotiseen, niin aika samanlainen ryhmä on molemmilla valmentajilla käytössä ollut, Selin vaan oli sitten helvetin paljon parempi kuin tää Rautio...eli kyllä mä kaadan 90% tämän kauden pelin tasosta valmentajan niskaan. Se ainakin on vastuussa joukkueen menestyksestä, ei yksittäinen pelaaja, nyt sitä ei ole ollut,joten yhtälö aika selvä. Ugh, olen puhunut.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kuka siellä muuten toimi kapteenina kun Viitaluomalta se nyt sitten oli viety? Siellä on nyt sitten jo Vänttinen ja Viitaluoma alkuperäisestä kapteenistosta pois, ellei Vilillä ole sitten A:ta. Aarnioko siellä kapteeni on? Laakso ainakin jossain vaiheessa kantoi A:ta.

Puolestani vaikka Schira voisi ottaa kapteeniuden tai vaikka Kiilholma.
 

VIpelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se hyvä puoli tässä nyt meneillään olevassa sähellyksessä on, että pienellä säkällä tänään voi tulla aika hyvä peli. Nyt (ex)kapun ja ykkösjannun johdolla on mahdollisuus pelata ei-toivottu valmentaja ulos hyvällä pelillä, kun normaalioloissa hiillostus hoidetaan huonolla pelillä.

Toivottavasti pelaajat nyt käyttävät tämän tilaisuuden. Nyt ei sit kundit enää yhtään hajutonta ja mautonta 1-2/1-3 -tuskailua!
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se hyvä puoli tässä nyt meneillään olevassa sähellyksessä on, että pienellä säkällä tänään voi tulla aika hyvä peli. Nyt (ex)kapun ja ykkösjannun johdolla on mahdollisuus pelata ei-toivottu valmentaja ulos hyvällä pelillä, kun normaalioloissa hiillostus hoidetaan huonolla pelillä.

Toivottavasti pelaajat nyt käyttävät tämän tilaisuuden. Nyt ei sit kundit enää yhtään hajutonta ja mautonta 1-2/1-3 -tuskailua!

Kerho on keksinyt ns. käänteisen perseilyn ja tajunnut, että valmentaja kannattaakin pitää poissa aitiosta jolloin peli luistaa paremmin mutta sitä ei kannata kuitenkaan erottaa, jotta pysyy uhka päällä. Tässähän voi käydä niinkin, että koko kausi vedetään samalla tavalla. Pelaajat eivät halua eivätkä voi pelata huonosti, koska muuten seuraavassa pelissä on Rautio penkin takana.

Odotan illan pelistä hyvää ja vauhdikasta kiekkoa ja toivottavasti maalihanat aukeaisivat kunnolla. Maalinteko on tuottanut vaikeuksia mutta muuten peleissähän ei ole mitään isompaa vikaa aiemmin ollut, poislukien yv, joten sikälikin ihan hyvillä mielin lähden katsomaan matsia.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voiskohan Liigan luovuttaa? Tästä tulee synkkä kausi.

Ei näytä peli yhtään sen paremmalta KaiRan kanssa kuin ilmankaan.
 

Ralph

Jäsen
Kyllä sieltä pitää sekä Arvonen että Rautio ulostaa. Jos joukkue häviää kotonaan ILVEKSELLE(!!) niin kaikki on huonosti. Mm. se, ettei ottelussa taaskaan HPK pelannut hetkeäkään jääkiekkoa.

Toki ottelun voittomaali syntyi komean filmin myötä. Cristiano Ronaldo filmasi itselleen vaparin ja iski sisään. Michael Keränen siis.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Onhan tuo jatkuvasti täyttä kaaosta tuo pelaaminen.

Viitaluoma jos lähtisi niin ei se sittenkään taitaisi näkyä missään. Ei meinaan saa mitään aikaiseksi. Jos on puolikuntoinen, niin olisi sitten reilusti sivussa ja samalla jollekin nuoremmalle pelaajalle vastuusta. Peli ei tuosta voi hirveästi enää huonommaksikaan mennä.

Tässä Ilves-ottelussa Kiilholman ketju sekä Leinon ketju (etenkin Rautiainen) ovat toimineet parhaiten (lue: edes jotain järkeä kuvioissa). Ja tietenkin Tuohimaa.

Jumboksi jää Kerho tällä menolla ja siihen ei vaan ole varaa. Pieni vihje sinne toimistolle - JOTAIN TARTTIS TEHDÄ!!!
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Ilveksen 1-3 ja 1-4 maalit kuvaa hyvin kerhon pelaamista. Jengi ei viitsi pelata kunnolla. Valmentaja vaihtoon ja samoin muutama pelaajakin. Laakso, Santavuori, OPG ja Bruun kelpaakohan kellekkään.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Mielonen pois koirankopista välittömästi!
 

Viivelähtö

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Dynamo
Sielä on nyt savustettu valmentaja ulos, tai ainakin toistaiseksi ja joukkue näyttää kuinka vapautuneesti pelataan ilman syöpäläisvalmentajaa. Voi jumalauta kuinka paskaa.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Väsynyttä, niin väsynyttä. Hitto kun olin vielä alkukaudesta niin positiivisella fiiliksellä ja se kaikki on nyt vedettu pöntöstä alas.

Tulee tauko kyllä erittäin, korostan ERITTÄIN hyvään paikkaan. Jos sitä osataan yhtään käyttää hyväksi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse olen maantieteellisistä ja aikataulullisista syistä katsellut pelejä vain teksti-tv:stä. Sieltäkin nähtynä ja muualta luettuna tilanne on katastrofaalinen. Tekisi melkein mieli huutaa Matti Alataloa ja Harri Rindelliä hätiin.

Laitoin juuri Narvan marssin soimaan. Hautajaistunnelmiin...
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Se tässä vielä, että jos ei pelaajia kiinnosta, niin helvettiin sieltä. Ihmiset maksavat lipuista ja muusta. Sitten tulee jäälle lauma tunareita, jotka ei saa mitään järkevää aikaiseksi. Valmentajat pitävät pelin kasassa jne. Mutta kyllä siellä on kaikki sen verran pelannut sitä kiekkoa, että homman pitäisi onnistua paremmin kuin mitä on nyt nähty.

Voi sanoa näkevänsä yritystä, mutta kyllä se lähinnä on vaan päätöntä koohottamista ja sitten typeriä ratkaisuja jatkuvalla syötöllä. Toistuvasti pakit sählää omassa päädyssä ja liikaa pelataan alas, kun se ei vaan toimi. Annetaan okein vastustajalle mahdollisuus myllyttää ja saada peli kulkemaan.

Ja kyllä, vituttaa ja paljon.
 

Ralph

Jäsen
Paljon on matkaa top-10 -joukkueeseen, paljon. Monen pelaajan on herättävä tai lähdettävä vittuun. Joukkueessa on juuri nyt todella vähän Liigatason pelaajaa ja nekin pelaa alakanttiin.

Viitaluoma, Sallinen ja Vihko pelaavat Liigatasolle riittävästi. Viitaluoma pelaa kuin ihan hyvä kakkossentteri, Sallinen ja Vihko pelaavat kuin nelosketjun laiturin kuuluu. Kiilholma pelaa kuin kolmossentteri, ok, samoin Paajanen ok. Rautiainen pelaa kolmosketjun laiturin otteilla, eli riittävä hänkin. Muuten hyökkäys ei riitä. Esimerkkipelaaja Rendulic ei mahtuisi juuri nyt LeKissä kokoonpanoon.

X - X - X
X - Viitaluoma - X
Rautiainen - Kiilholma - (Vänttinen)
Sallinen - Paajanen - Vihko

Jos HPK olisi Jokerimaisen rikas, tuolta näyttäisi juuri nyt hyökkäys. Viisi pelaajaa pitäisi hankkia, eikä ihan pieniin rooleihin. Vastaavasti puolustus:

X - Schira
X - X
Bruun - (Vainio)

Ja molarit:

Saros
Tuohimaa

Jos seura olisi KHL:stä ja elettäisiin toukokuuta, joukkueen rakennus ihan ok tilanteessa. Mutta kun on köyhä Liigaseura ja kausi jo alkanut, tilanne on katastrofaalinen.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Konkurssiin voidaan mennä, jos ei meno muutu
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mun puolesta Viitaluoma Venäjälle jos maksavat yli 500 000 euroa ja heti. Vieköön Vihkon mukanaan, vittu mitä paskaa. Rautio saa koutsata loppuun, ei voida pudota ja eipä tule lisää takkiin. Yleisöä sinne tulee ne muutamat joka tapauksessa, jotka ovat aina tulleet.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mun puolesta Viitaluoma Venäjälle jos maksavat yli 500 000 euroa ja heti. Vieköön Vihkon mukanaan, vittu mitä paskaa. Rautio saa koutsata loppuun, ei voida pudota ja eipä tule lisää takkiin. Yleisöä sinne tulee ne muutamat joka tapauksessa, jotka ovat aina tulleet.

Kannatetaan!
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Nyt tarvitaan kunnon suoraselkäinen koutsi sinne. Matikainen tai Rautakallio ovat minun hevoseni. Itse olen viimeisen viikon ollut sitä mieltä että kerho fleguilee tietyissä paikoissa ja vapaamatkustajia on 1/3 joukkuetta niin silloin se on tuon näköistä eli helvetin väsynyttä.

Edit.

Mielenkiinnolla odotan mitä vkl aikana tapahtuu.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun puolesta Viitaluoma Venäjälle jos maksavat yli 500 000 euroa ja heti. Vieköön Vihkon mukanaan, vittu mitä paskaa. Rautio saa koutsata loppuun, ei voida pudota ja eipä tule lisää takkiin. Yleisöä sinne tulee ne muutamat joka tapauksessa, jotka ovat aina tulleet.

Taitavat toimistolla kokeilla, että kummalla tulee parempi tulos, Raution hyllyttämisellä vai puolen joukkueen hyllyttämisellä...

Surkeaa on... surkeaa on... onneksi mitaleita ei realisoida, vaikka konkurssi tulisi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä en tie kuka on tehnyt ja mitä ja kenekä syy mikäkin asia on, mutta tänään ei sitten toiminut homma edes pelillisesti, radio scoutattuna.
Sotasektoriin se Palokin huuteli menijöitä, mutta kun ei vaan oo ketään joka olis valmis maksaan hintaa.

Mun puolesta voidaan sopia vaikka että kaikissa on vikaa, mutta josko se johtoporras vois vetää sen pään perseestä ja TEHDÄ JOTAIN! (mä uskallan väittää että melkein se ja sama että mitä ne tekee, kuhan tekee jotain, olisi tällä hetkellä paras ratkasu kaikille) Tällä menolla on kohta 2000 katsojaa, miljoonien turskat ja entinen RY.
Nyt niitä valoja päälle siellä toimistolla.
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi hyvä luoja! Mainitsin aiemmin, että HPK tarvitsee 2-sentterin, YV-pakin ja päävalmentajan. Korjaan sen verran, että Kerho tarvitsee 2 valmentajaa, 3-4 pakkia ja 1-, 2-, 3-kenttään ainakin yhden hyökkääjän. Ihan hirveetä paskaa tuo pelaaminen ilman minkäänlaista päämäärää.

Bruun, Laakso, Saarinen, Santavuori, Vihko, Leino, OPG... ei mitään käyttöä tuolla pelillä liigassa. Jopa VV, Rautiainen, Aarnio pelaavat päin persettä. Niemi, Schira, Sallinen, Kiilholma nyt sentään yrittävät, mutta ei helvetti jos joka kentässä on yksi liigan vauhdissa pysyvä jätkä, niin ei tuolla ole mitään jakoa pärjätä.

Ei tätä enää Tuulola ja Vänttinen pelasta. Olen aina salaa uskonut, että kyllä kerho nousee ahdinkosta ja seurajohdossa ollaan viisaampia kuin minä, mutta nyt on vaikea uskoa valoisaan tulevaisuuteen. Viitakoski&Arvonen penkin takana ja puolijoukkuetta pitäisi vaihtaa...huh huh!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Jotain pitää alkaa oikeasti tapahtua. En mä jaksa lähteä tollasta hokia katsomaan enää jos ei kukaan muu paitsi Schira ja veskarit pelaa tasollaan. Kyllä jumalauta Ilvestäkin (kaikki kunnia Ipalle, hyvä porukka) pitäisi himassa pystyä kylvettämään tai ainakin pitäisi tehdä veskarista sankari.

Meidän veskarit ovat olleet alkukaudesta sankareita molemmat, mutta mitä vittu sitte, jos tehdään joka ikiseen matsiin 1 uuni?
 

Rijkaard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämän iltaista paskaa ei jaksaisi katsoa enää paatunein masokistikaan. Jotain tapahduttava ISOSTI ja NYT eikä huomenna.

Tänään näytti todellakin siltä, että pelkkä valmentajan vaihto ei enää tätä kautta pelasta. Pelaajien lähestulkoon jokaisen pitää katsoa peiliin ja miettiä, mistä heille maksetaan. Itse en tuollaisen esityksen jälkeen kehtaisi valoisan aikaan kaupungilla näyttäytyä. HÄVETKÄÄ, olette oikeasti häpeäksi hienolle syntymäkaupungilleni!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös