Kyllä mua ainakin huolestuttaa. Tiedättekö miksi? Koska ennen pystyi tuudittautumaan, että ainakin Pelicans, SaiPa ja varsinkin Ilves on meitä huonompia, mutta miten se onkaan nyt? Jos mietitään rostereiden potentiaalia ja yhdistetään se tämän hetkiseen vireeseen, niin Kerho on aika vahvoilla jumbojengiksi Bluesin kanssa tässä vaiheessa. No liigasta ei voi onneksi pudota, mutta talouden kannalta sukeltaminen olisi katastrofi. Eli huolestuttaa vitun paljon tällä hetkellä.
Edit: Ja jos Viitaluoma on keskenkuntoinen niin annetaan se levätä. Viimeiset kaksi voittoa tuli kun VV oli poissa ja Sallinen isännöi ykkösketjua. Vihkollekin voi antaa myös pienen huilin. Mies oli "varma" 20-25 maalin mies, saa vetää loppukauden joka 0.5 maalia/peli tahtia jos meinaa tuohon haarukkaan vielä keritä. Muidenkin joukkueiden fanit kehui, kuinka meillä on ehkä koko Liigan vaarallisin ykkönen ja sitä se ei ole ollut joten se on flopannut pahasti.
Edit 2: Santsulta hyvää pohdintaa valmentajan uskottavuudesta. Ratun puheita en ole minä ainakaan ymmärtänyt. Todella ihmeellisiä valintoja tehnyt ja ihmeellistä tekstiä jakelee. Jos Kaira puhelee ihan höpöjä siellä jota muut ihmettelee, niin auttamattomasti siinä syntyy uskottavuusongelma. Itsellä oli kerran pomo joka oli ihan pihalla alan jutuista, niin oikeasti siinä sai motivaatiota hakea kun päätökset oli ihmeellisiä ja jotka söivät jo valmiiksi tehtyä työtä. Ja tosiaan toi Arvonen. Miksi tuo pallukka saa jatkaa tuolla, luulisi että päävalmentaja saisi itse valita kaverinsa. Kerholla on viime vuosina ollut huonointa ylivoimaa ja jos Arvonen ollut tosiaan vastaamassa siitä, niin eikös siinä olisi jo tarpeeksi näyttöä miehen ulostamiselle?