Mainos

HPK:n otteet runkosarjassa 2020–2021

• 471 971
  • 5 418

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Samaa mieltä. Itse asiassa Kerho on pelannut melko hyvin. Laukaisukarttakin kertoo samaa.
Ihan samaa mieltä, kerhon pelissä on kuitenkin ollut hyviä elementtejä. Ehkä sitä valmistautumista otteluun voisi hieman terävöittää, niin varmasti pelit alkavat kääntymään.

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Eikä sillä ole merkitystä jäikö joku jäähy viheltämättä vai ei.
Hifk ollut tänään parempi ja ansaitsee voittonsa. Kerho ei voittoa ansaitse.

Viimeksi muokattu:

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuinkahan vaikeaa se voi olla kehitellä joukkueelle toimiva puolustusalueen puolustuspeli? Tämä nyt on jo 1/3 kaudesta ollut täyttä paskaa ja laahustusta ja senkun jatkuu vaan.

Kun se nyt vain lähtee sitä kautta kaikki muukin lutviutumaan paikalleen.

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oon halilla ja mietin vakavaa kysymystä: voitetaankohan me enää yhtään ottelua tällä kaudella?

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Tätähän tämä nyt on.

Yksilötaidolla Kerho saa kyllä ylivoimaa ja jossakin vaiheessa, kun yv toimi, Kerho pystyi ajoittain taistelemaan voitoista. Nyt sekään ei enää toimi.

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerho ei pääse edes 6vs4 yv:llä viivan yli...ja omissa oli vaikeaa avata, kertoo ihan kaiken pelin rakenteen puutteista

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oon halilla ja mietin vakavaa kysymystä: voitetaankohan me enää yhtään ottelua tällä kaudella?
Ei se nyt niin oleellista ole, tärkeintä että on hauskaa. Korjausliikkeitä on tehty, harmi vaan että kovin vähän näkyy kokonaiskuvassa tai tulostaululla. No, masahiiri piipitti penkillä jotain tänään.

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei se nyt niin oleellista ole, tärkeintä että on hauskaa. Korjausliikkeitä on tehty, harmi vaan että kovin vähän näkyy kokonaiskuvassa tai tulostaululla. No, masahiiri piipitti penkillä jotain tänään.

No kun ei tää ees oikeesti ollut niin hauskaa. Olisin saanut saman kännin ja huvin ilman tätä otteluakin.

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Tosissaan jännä nähdä, koska seuraava kolmen pisteen voitto tulee. Varmaan jännittävin asia kerhon kautta seuratessa.

TJ MACKEY

Jäsen
Mä aidosti tykkään pitkästä aikaa tästä fiiliksestä, siis vitutuksesta. HIFK ansaitsee pisteensä, mutta Kerho pisti pöytään edes kohtuullisen esityksen pitkästä aikaa ja kyllähän se nyt hemmetti vaikuttaa pelaamiseen kun pohjilla on joku päälle sata tappiota. Kerho tappeli pisteistä, siihen HIFK:lle vähän tuurin tynkää niin koville ottaa.

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Joo eihän tää yhtään pahalta näyttänyt. Tästä on hyvä jatkaa. Kohtuullinen esitys siis kerholta. Johdettiin jopa 20 minuutin jälkeen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy