Todellisia huipputontteja niiden ylivoimilla saatujen paikkojen lisäksi silmiin osui lähinnä Budishin erittäin hyvä paikka maalin edestä, kun Karjalainen yritti mestata typerästi Kakon ja Kakko veti Miron ihan pakettiin. Siitä syntyi sitten pyöritys ja paikka maalin eteen.
Olet jo kaksi kertaa maininnut tuon Karjalaisen taklauksen Kakkoon, ensiksi nimikkeellä teloitusyritys ja toisella oli jo mestausyritys.
Jos todellakin tarkoitat ensimmäisessä erässä ajassa 03:00 tapahtunutta taklausta, niin en voi olla itse kun täysin toista mieltä siitä.
Itse taklauksessahan ei ollut juuri yhtään vauhtia, Miro selvästi otti pehmeästi sen tilanteen, kovempaakin olisi voinut vetää.
Täysin uloshan Karjalainen itsensä siinä ajoi, sitä ei voi kieltää, mutta teloitusyritystä tuosta ei saa muut kuin ne ketkä ovat vähän ulkona lajista.
Sen verran täytyy aina muistaa tästä jääkiekkopelistä, että taklata saa ja pitää, joskus myös kovaa.
Toki jos joku muu tilanne oli teloitusyrityksen arvoinen, niin kerro missä kohdassa peliä tapahtui, olen siinä tapauksessa valmis polttamaan puusilmäni.