HPK:n otteet runkosarjassa 2018–2019

  • 567 928
  • 3 586

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
On se jännä kun mulle on taas vedetty eri kaapeli kuin niin monelle muulle. Mun kuvassa siellä oli yks joukkue joka pelasi ja toinen rimpuili köysissä minkä pystyi, yhtään syöttöä ei saatu omille, kiekot karkaili jatkuvasti, kaikki kaksinkamppailut hävittiin ja yks Emil seiso päällään siellä ja taisteli pisteen joukkueelle. Omista ei päästy organisoidusti mihinkään ja suurin osa oli pelkkiä norsukiekkoja. Maalipaikkoja taisin nähdä Kerholta kaksi tai kolme ja vastustajalla oli pelkästään ekassa erässä kymmenen huipputonttia. No ehkä Telia vetää mulle tänään sitten sen saman kaapelin kuin muille, tai joku lähettää postissa mulle ne samat pullonpohjat kuin muilla. Tolla tsemppihokilla tulee vitun ruma kausi.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On se jännä kun mulle on taas vedetty eri kaapeli kuin niin monelle muulle. Mun kuvassa siellä oli yks joukkue joka pelasi ja toinen rimpuili köysissä minkä pystyi, yhtään syöttöä ei saatu omille, kiekot karkaili jatkuvasti, kaikki kaksinkamppailut hävittiin ja yks Emil seiso päällään siellä ja taisteli pisteen joukkueelle. Omista ei päästy organisoidusti mihinkään ja suurin osa oli pelkkiä norsukiekkoja. Maalipaikkoja taisin nähdä Kerholta kaksi tai kolme ja vastustajalla oli pelkästään ekassa erässä kymmenen huipputonttia. No ehkä Telia vetää mulle tänään sitten sen saman kaapelin kuin muille, tai joku lähettää postissa mulle ne samat pullonpohjat kuin muilla. Tolla tsemppihokilla tulee vitun ruma kausi.
Valitettavasti en peliä nähnyt, joten kommentoin puhtaasti tilastopohjalta. Siksi kysymykseni voi olla typerä. Kysyn kuitenkin: jos peli oli kuin Tyson - Möttönen, miksi laukaisukartta näyttää hyvin tasaiselta?
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
On se jännä kun mulle on taas vedetty eri kaapeli kuin niin monelle muulle. Mun kuvassa siellä oli yks joukkue joka pelasi ja toinen rimpuili köysissä minkä pystyi, yhtään syöttöä ei saatu omille, kiekot karkaili jatkuvasti, kaikki kaksinkamppailut hävittiin ja yks Emil seiso päällään siellä ja taisteli pisteen joukkueelle. Omista ei päästy organisoidusti mihinkään ja suurin osa oli pelkkiä norsukiekkoja. Maalipaikkoja taisin nähdä Kerholta kaksi tai kolme ja vastustajalla oli pelkästään ekassa erässä kymmenen huipputonttia. No ehkä Telia vetää mulle tänään sitten sen saman kaapelin kuin muille, tai joku lähettää postissa mulle ne samat pullonpohjat kuin muilla. Tolla tsemppihokilla tulee vitun ruma kausi.
Oisit katsellut ne kaksi jälkimmäistäkin erää, niin voisi olla kuva erilainen. Tässä oli hyvin kuvailtu ensimmäinen reilu kymmenen minuuttia eilisestä pelistä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oisit katsellut ne kaksi jälkimmäistäkin erää, niin voisi olla kuva erilainen. Tässä oli hyvin kuvailtu ensimmäinen reilu kymmenen minuuttia eilisestä pelistä.
Joo, kun Kerho joutui tappamaan kaksi jäähyä putkeen. Sitten oli muuten tasaista, mutta Larmi joutui ottamaan parit läpiajot kiinni. Paikat oli molemmilla aika tasapuolisesti.
 

MarkoPalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU, Hammarby IF, Jokerit
Kyllähän tuossa Blackwolf kuvasi pelin kuvaa isolta osin myös kolmannen erän osalta. Yhtä kaikki, Pantse -kiekosta puhuminen on kyllä vielä ainakin tässä kohtaa aikamoinen kärjistys.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllähän tuossa Blackwolf kuvasi pelin kuvaa isolta osin myös kolmannen erän osalta. Yhtä kaikki, Pantse -kiekosta puhuminen on kyllä vielä ainakin tässä kohtaa aikamoinen kärjistys.
Liittyy siihen ettei pelissä ollut mitään rakennetta, järkeä, eikä mitään muutakaan. Minä en nähnyt edes yritystä jonkinlaiseen viisikkopeliin. Pelikirjasta ei mitään käsitystä, mutta helvetisti tsemppiä oli. Ihan Pantse hokia tollanen.
 

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On se jännä kun mulle on taas vedetty eri kaapeli kuin niin monelle muulle. Mun kuvassa siellä oli yks joukkue joka pelasi ja toinen rimpuili köysissä minkä pystyi, yhtään syöttöä ei saatu omille, kiekot karkaili jatkuvasti, kaikki kaksinkamppailut hävittiin ja yks Emil seiso päällään siellä ja taisteli pisteen joukkueelle. Omista ei päästy organisoidusti mihinkään ja suurin osa oli pelkkiä norsukiekkoja. Maalipaikkoja taisin nähdä Kerholta kaksi tai kolme ja vastustajalla oli pelkästään ekassa erässä kymmenen huipputonttia. No ehkä Telia vetää mulle tänään sitten sen saman kaapelin kuin muille, tai joku lähettää postissa mulle ne samat pullonpohjat kuin muilla. Tolla tsemppihokilla tulee vitun ruma kausi.
On se kyllä jännä...
Ei täälä kukaan vissiin maasta taivaisiin ole eilistä esitystä kehunu.. lähinnä varovaisen positiivista kommentteja,
1 piste turusta mukaan kiitos larmin on ihan ok suoritus...
Minusta se näytti ihan tasaiselta peliltä tosin tupsilla paremmat laatupaikat.
En mä ny lähtis viemään ihan ääripäähän että oltais oltu köysissä ja kaikki oli paskaa.. tekemistähän tossa on mutta aihio on olemassa.
Ehdottaisin blackwolf että katso tänään peli ja yritä väkisin löytää jokin asia edes pienen pieni asia pelistä mistä voisit antaa posia. Kerro meille mitä hyviä elementtejä siinä on.
Ei aina tarvitse täyttä likasangollista heittää joukkueen päälle.. kyllä ne siellä kaikkensa tekevät voittaakseen.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
No lähtökohta on, että Kerhon pitäis ilmeisesti dominoida top4 veikattua joukkuetta vastaan niiden kotikentällä. Jos ei, niin peli on paskaa ja ilman mitään järkeä.

Piste plakkariin on ok, ei huippusuoritus. Voittokin oli tarjolla. Ehkä sitten tänään?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
On se kyllä jännä...
Ei täälä kukaan vissiin maasta taivaisiin ole eilistä esitystä kehunu.. lähinnä varovaisen positiivista kommentteja,
1 piste turusta mukaan kiitos larmin on ihan ok suoritus...
Minusta se näytti ihan tasaiselta peliltä tosin tupsilla paremmat laatupaikat.
En mä ny lähtis viemään ihan ääripäähän että oltais oltu köysissä ja kaikki oli paskaa.. tekemistähän tossa on mutta aihio on olemassa.
Ehdottaisin blackwolf että katso tänään peli ja yritä väkisin löytää jokin asia edes pienen pieni asia pelistä mistä voisit antaa posia. Kerro meille mitä hyviä elementtejä siinä on.
Ei aina tarvitse täyttä likasangollista heittää joukkueen päälle.. kyllä ne siellä kaikkensa tekevät voittaakseen.
Se hyvä taistelu ei riitä sulle positiiviseksi asiaksi ja Larmin päälläseisominen? Jännää miten halutaan lukea ja nähdä asioita mitkä ei pidä paikkaansa.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oisit katsellut ne kaksi jälkimmäistäkin erää, niin voisi olla kuva erilainen. Tässä oli hyvin kuvailtu ensimmäinen reilu kymmenen minuuttia eilisestä pelistä.

Joo, tuossa katselin kertauksen vuoksi sen ekan kympin ja kyllähän se nyt vain niin on, että jos Kerttu pyörittää peliä samalla tavalla kulmissa, täällä puhuttaisiin pelin "näennäisestä hallinnasta". Todellisia huipputontteja niiden ylivoimilla saatujen paikkojen lisäksi silmiin osui lähinnä Budishin erittäin hyvä paikka maalin edestä, kun Karjalainen yritti mestata typerästi Kakon ja Kakko veti Miron ihan pakettiin. Siitä syntyi sitten pyöritys ja paikka maalin eteen.

Avauspeli oli kyllä Kerholta aivan hirveää sohimista, mutta paranihan tuokin pelin edetessä sitten. Toka oli jo ihan hyvääkin ajoittain.
 

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
On kyllä Brejcakilta ollut aivan karmeita avaus yrityksiä.
E: ja siis joo tiedän kyllä, että ollut vasta vähän aikaa Suomessa.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Hyvältä näyttää kerhon peli ja luistin liikkuu. Tällä energialla kun jaksaa painaa niin tulosta tulee.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Hyvältä näyttää kerhon peli ja luistin liikkuu. Tällä energialla kun jaksaa painaa niin tulosta tulee.
Energiaa löytyy kyllä. Ja pitääkin, kun taas kerran sen maalin eteen täytyy tehdä ihan helvetisti töitä. Tappara taas pääse helpommin paikkoihin, koska Kerhon puolustus (Brejcak, Almari...).
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Hyvä erä kerholta. Niskan päällä oltiin. Parhaat paikat Nenoselle ja olisi pitänyt upota. Vähän haiskahtaa taas perus tappara peliltä, eli Kerho ei saa maaliakaan tusinasta huippu paikasta, mutta Tappara tekee heti vaikka olisi vain puoli vaarallinen paikka.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
On kyllä Brejcakilta ollut aivan karmeita avaus yrityksiä.
E: ja siis joo tiedän kyllä, että ollut vasta vähän aikaa Suomessa.
Nää aikaero yms hommat on kyllä aina hyviä, Suomessa syöttäminen lavasta lapaan on täysin erilaista kuin ulkomailla. Kyllä hei ton tason ammattilaiset on semmosia joilta pitää lavasta lapaan lähteä 9/10 vähintään.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No niin, Niclas Almari tarjoili Tapparalle ekan maalin. Almari on ollut näissä kahdessa matsissa muutenkin heikoin pakki ja sen lisäksi köykäinen kun mikä.
 

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Nää aikaero yms hommat on kyllä aina hyviä, Suomessa syöttäminen lavasta lapaan on täysin erilaista kuin ulkomailla. Kyllä hei ton tason ammattilaiset on semmosia joilta pitää lavasta lapaan lähteä 9/10 vähintään.
Siis olen itse ihan samaa mieltä. Pelitapa yms. ei vaikuta helppoon ykkössyöttöön. Ja heti kun kirjoitan viestiä niin Almarilta todella heikko peli omassa päässä. Tulee kyllä tällä pakistolla olemaan kasvukipuja ihan älyttömästi...
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Se maalin hinta.

Vittuun toi Almari. Toivola hei, puolustajaa tarvitaan. Ei vaan riitä joillakin rahkeet pelata liigaa.
 

Ralph

Jäsen
Onko noilta pakeilta kielletty taklaaminen vai miksi luistelukilpailun päätteeksi törkitään mielummin mailalla laidalla olevaa kiekkoa kuin taklataan vastustajaa?
 

Ralph

Jäsen
Olipas surkea ylivoima. Leinot värkkäsi vähän vahingossa Tuulolalle paikan, jolla jäi veto piippuun, mutta muutoin onnetonta räpeltämistä.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aika peruskaava, kerholla on tuhannen taalan paikkoja ja Tapparalla ei. Kerho syöttää Tapparan maalit, Tappara ei kerhon.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Nyt alkaa Kerho pääsemään peliin mukaan.

Lahti ja Ruokonen voisivat vaihtaa paikkaa. Menee Jaska hukkaan nelosessa, kun luistin kuitenkin liikkuu ja syöttötaitoakin löytyy.

Edit:
Vittu alkaa toi Innala ottaan päähän. Hautoo, hautoo ja ei mitään järkevää saa aikaiseksi. Alempiin ketjuihin jos ei otteet millään parane tosta.
 
Viimeksi muokattu:

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Nyt alkaa Kerho pääsemään peliin mukaan.

Lahti ja Ruokonen voisivat vaihtaa paikkaa. Menee Jaska hukkaan nelosessa, kun luistin kuitenkin liikkuu ja syöttötaitoakin löytyy.

Edit:
Vittu alkaa toi Innala ottaan päähän. Hautoo, hautoo ja ei mitään järkevää saa aikaiseksi. Alempiin ketjuihin jos ei otteet millään parane tosta.
Kolmanteen erään Tuulola ja Innala vois vaihtaa paikkoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös