Re: Näkemyserojako? No ei...
Niin, käytännössä siis sanot, että vaikka Puurula torjuisi kuinka hyvin tahansa, ei se ole tarpeeksi hyvin. Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta olen eri mieltä (luonnolisesti:).Viestin lähetti Master God
Ja edelleen olen samaa mieltä.
Sellaista maalivahtia ei ole missään, kuka varmistaisi että omassa päädyssä ei ole ikinä paniikkia. Puurula rauhoittaa pelin varmasti useammin kuin aiheuttaa paniikin, sinä vain näet pelkästään ne paniikkitilanteet. Jokainen nitro on silti tietysti liikaa. Vähissä ovat kuitenkin ne maalit jotka edes epäsuorasti ovat syntyneet noista nitrotilanteista.Voittavasta maalivahdista
Yksi tärkeimmistä voittamisen elementeistä on se, että omassa päässä ei missään vaiheessa pääse syntymään paniikkia. Voittava maalivahti rauhoittaa pelin useammin kuin aiheuttaa itse paniikin, ja tämä ei todellakaan ole Puurulle kuuluva ominaisuus. Ainakin päätykatsomossa on Puurun pelatessa syytä pitää nitrot kielen alla, eikä minulla ole mitään syytä olettaa, että joukkueen puolustajilla olisi jotenkin toisenlaiset tunnelmat.
Niin, tuohan se on tärkeintä edelleen.- ja siitä, että se tärkein eli torjuntatyöskentely on ihan ok. :)