Paljon hyvää ja asiantuntevaa pointtia tuotu esille. Tähän kuitenkin vielä:Näin itsekin markkinoinnin parissa työskentelevänä komppaan muita: ala-arvoista toimintaa Kerholta tuo @Kerhonpojjaat kontaktoinnin ghostaaminen. Erityisesti, koska kyseessä on kannattaja joka tarjosi omaa osaamistaan, olisi "kiitos ei kiitos" -viestiä ehdoton minimi.
Jos mailissa ei ole kosolti kuvia, liitteitä tai sitä ei ole laitettu martech -alustalta, tuskin se on roskapostiin päätynyt.
Onko olemassa todisteita ghostaamisesta? Onko ylimielisyydestä kyse vai voiko olla inhimillinen virhe tai jonkun yhden työntekijän moka?
Viestejä voi helposti mennä roskapostiin tai muuhun unholaan. Se oli muutenkin vain yksi esimerkki siitä, mistä ko. tapauksessa voisi olla kyse. Ei kaikki ole aina sitä, ettei haluta, välitetä tai osata.
Nyt lähdettiin välittömästi laukalle ja syytettiin seuraa puuhastelusta ja vaikka mistä.
Lisäys:
On myös nähty mihin "kiitos ei kiitos" voi johtaa eli silloinkin on toimittu väärin. Ainoa oikea tapa toimia on ottaa kaikki hommiin. Voi olla kärjistys, mutta siltä se välillä kuulostaa.