Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
En löydä Precisiä eikä löydä haku. Paskammöivät.
Onko se tämä:En löydä Precisiä eikä löydä haku. Paskammöivät.
Onko se tämä:
Tuloksia herkällä korvalla - Mainostoimisto Precis
Ymmärryksen ja luovuuden avulla saavutamme konkreettisia tuloksia. Olemme mainostoimisto ja videotuotantoyhtiö joka tietää, osaa ja koskettaa.www.mainostoimistoprecis.fi
Vai mistä oli kyse.
Hyvin hereillä täällä... huoh.Etsi "Precis" nettisivuilta ja osallistu kilpailuun.
Silmään pisti se, että Bengtssonilla on ilmeisesti molemmat kätisyydet.
Oli minusta hyvä jakso. Maso kertoi vähän taustoja pelaajista ja missä mennään muutenkin, totuudenmukaisesti.Tänään tuli myös se uusi podcast jakso. Pitääkin kuunnella. Maso vieraana.
Kiiskisestä haluaisin kuulla lisää.Oli minusta hyvä jakso. Maso kertoi vähän taustoja pelaajista ja missä mennään muutenkin, totuudenmukaisesti.
Nyt se on korjattu ja sain samalla tehtyä ne pari muuta ärsyttämään jäänyttä pikkujuttua. Kiitos sulle huomiosta.Mutta onneksi on tekoäly ja helppo korjata! On meinaan hyvin tehty, hienoa työtä. Tästä tarinasta saa jopa itsekin uskoa tulevaan kauteen .
Itse tilasin tänään Hotsin yhdellä töihin, oli hyvä!Mä löysin *haukkari*
Ja tilasin Mysteeriboksi 3.nollan *toinen haukkari*
Että silleen...
Taisi olla yleistä pohdintaa palkoista ja myös podcastin tekijöiden ajattelua. Ei taida kukaan Kerhossa odottaa mitään palkkakattoja.Itsellä vähän eri fiilikset tuon podin kuunneltuani. 3.kentän pelaajille 36000€ palkkakatto? Miten tollanen palvelee Liigan kasvua jos nytkin jäädään maksukyvyssä muille ulkomaille. Kyllä Kerhon pitää vaan yrittää kasvattaa omaa liiketoimintaansa jos halutaan vielä Liigassa jatkaa.
Kävin kurkkaamassa Elisan sivuilta, mutta itellä näyttää kyllä 47,95 kuukausihintaa. Onko heittää linkkiä josta näin halvalla löysit?Mä laitan tännekin, jos joku ei ole vielä sattunut käymään lukemassa. MTV katsomo+ ilman mainoksia saa tällä hetkellä Elisalta 29,95€ (6kk määräaikanen) sen jälkeen normihinta. En ole edes elisan asiakas, eikä sisällä mitään niiden viihde laitteita. Pelkällä sovelluksella toimii. Halvinta tällä hetkellä.
Mulle Elisan asiakkaana toi tarjous tuli eilen tekstiviestillä ja siinä mainittiin tarjouksen olleen voimassa vain eilisen. Tartuin toki tilaisuuteen.Soitin suoraan aspaan.
Saa vieläkin. Oli pakko kokeilla. On kai joku tän hetken kampanja, ei tietoa kuinka pitkään.Hyvä, jos vieläkin saa.
Kiitti vinkistä! Ite yritin tämän luettuani kanssa etsiä Omaelisasta tarjousta, ei löytynyt. Illalla 45 minuutin musiikinkuuntelun jälkeen tein kontrahdin, kun tosiaan oli kesän tauolla. Nyt voi säästösummalla ostaa useammin hotsit tai kaffet. Ehkä jopa ölpön joskus pelissä.Mä laitan tännekin, jos joku ei ole vielä sattunut käymään lukemassa. MTV katsomo+ ilman mainoksia saa tällä hetkellä Elisalta 29,95€ (6kk määräaikanen) sen jälkeen normihinta. En ole edes elisan asiakas, eikä sisällä mitään niiden viihde laitteita. Pelkällä sovelluksella toimii. Halvinta tällä hetkellä.
Ehkä jopa ölpön joskus pelissä.